• Business

    SWOT: Η εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων που συνεπενδύει με funds, ΑΕΕΑΠ και private equities

    Στέλιος Κουτσιβίτης, Πρόεδρος SWOT Hospitality

    Στέλιος Κουτσιβίτης, Πρόεδρος SWOT Hospitality


    Μετρώντας οκτώ έτη λειτουργίας, η εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων SWOT κάνει το επόμενο βήμα για την περαιτέρω ανάπτυξή της στην ξενοδοχειακή αρένα τόσο στην Ελλάδα όσο και στα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη.

    Η εταιρεία στο διοικητικό τιμόνι της οποίας βρίσκεται ο Στέλιος Κουτσιβίτης, ιδρύθηκε το 2013 από τον Γιώργο Κωνσταντινίδη, ο οποίος είναι ιδρυτής της εταιρείας, αλλά και CEO της REDS του Ομίλου της Ελλάκτωρ.

    Η SWOΤ συνεργάζεται με ομίλους παγκόσμιου βεληνεκούς, όπως οι Marriot, Hyatt, Accor, Intercontinental και Nikki Beach και προς το παρόν διαχειρίζεται 25 ξενοδοχεία. Η κύρια δραστηριότητα της εταιρείας αφορά στη διαχείριση των διεθνών ξενοδοχειακών brands, ενώ επιδιώκει να καταστεί σημαντικός εταίρων των επενδυτών, δηλαδή των funds, των private equities, καθώς και των Ανώνυμων Εταιρειών Επενδύσεων σε Ακίνητη Περιουσία (ΑΕΕΑΠ).

    Για να το πετύχει αυτό εκτός από τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες που παρέχει ως hotel operator, η SWOT σκοπεύει να συμμετάσχει με μειοψηφικό ποσοστό σε ξενοδοχειακές επενδύσεις, οι οποίες και πραγματοποιούνται από τους θεσμικούς επενδυτές στο άμεσο μέλλον.

    Αυτό σημαίνει πως η εταιρεία κάνει το «επόμενο βήμα» και θα συμμετέχει σε ένα ποσοστό μικρότερο του 15% σε ξενοδοχεία και τουριστικά ακίνητα που θα κατασκευάζουν ή θα περιέλθουν στην ιδιοκτησία των στρατηγικών συνεργατών της όπως η Dimand και η Prodea Investments με τις οποίες συνεργάζεται για τα Moxy Πάτρας και Αθήνας, καθώς και το Fund του Αιγύπτιου επιχειρηματία Naguib Sawiris, ο οποίος βλέπει business στα ξενοδοχεία της Μυκόνου.

    Μάλιστα, όπως ανέφερε ο Στέλιος Κουτσιβίτης κατά τη διάρκεια ενημέρωσης προς τον τύπο, η εταιρεία εξετάσει ήδη δύο τοποθεσίες στις οποίες θα προχωρήσει σε συνεπένδυση εντός του 2022.

    To portfolio της SWOT – Ποια ξενοδοχεία ανοίγουν το 2022

    Το 2022 αναμένεται να είναι μια άκρως δραστήρια χρονιά για την SWOT καθώς θα ξεκινήσει η λειτουργία τεσσάρων ξενοδοχείων που διαχειρίζεται η εταιρεία και τα οποία βρίσκονται στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη τη Μύκονο και τη Σαντορίνη.

    Πιο συγκεκριμένα, τον Μάρτιο του 2022 θα ξεκινήσει η λειτουργία του Moxy Athens City, το οποίο υπάγεται στο Brand της Marriott, και ανήκει στις Dimand και Prodea Investements. Δύο μήνες αργότερα θα ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό το Magma Resort Santorini του Brand The Unbound Collection του Ομίλου της Hyatt, το οποίο ανήκει στην οικογένεια Παπακαλιάτη.

    Στα μέσα του ερχόμενου καλοκαιριού και πιο συγκεκριμένα εντός του Ιουλίου θα ανοίξουν ακόμα δύο ξενοδοχεία που θα διαχειρίζεται η εταιρεία.

    Το πρώτο είναι το Monasty by Autograph Collection του Ομίλου της Marriott που ανήκει στη Μηχανική Περιβάλλοντος. Θα βρίσκεται στη Θεσσαλονίκη και θα αποτελέσει το πρώτο ξενοδοχείο international branded ξενοδοχείο που θα κατασκευαστεί στο κέντρο της Συμπρωτεύουσας.

    Την ίδια περίοδο θα είναι έτοιμο να υποδεχθεί τουρίστες και επισκέπτες το ξενοδοχείο Yi Mykonos της ORA Hospitality η οποία ανήκει στον Ομιλου του Αιγύπτιου μεγιστάνα Naguib Sawiris.

    Οι βασικοί πυλώνες ανάπτυξης

    Η Εταιρεία έχει δημιουργήσει μία στρατηγική ανάπτυξης, η οποία βασίζεται σε πέντε πυλώνες.

    Ο πρώτος είναι η δημιουργία μιας πλατφόρμας Hotel Management για διεθνή brands.

    Επίσης, η εταιρεία επιδιώκει να καταστεί ένας αξιόπιστος συνεργάτης των θεσμικών, διεθνών και τοπικών επενδυτών καθώς, ενώ διεκδικεί δυναμικά συνέργειες με Real Estate Developers, και Private Equity Funds που δραστηριοποιούνται στον Τουρισμό.

    Τρίτος πυλώνας είναι οι συνεπενδύσεις με τους παραπάνω στρατηγικούς εταίρους, ενώ επιδιώκεται και η μίσθωση επώνυμων ξενοδοχείων.

    Τελευταίος, αλλά όχι λιγότερο σημαντικός πυλώνας ανάπτυξης είναι επέκταση εκτός Ελλάδας. Η εταιρεία εξετάζει κατά κύριο λόγο τη Νοτιοανατολική Ευρώπη και ιδιαίτερα τα Βαλκάνια και εν συνεχεία την Κεντρική Ευρώπη. Στόχος της, όπως ανέφερε ο Στέλιος Κουτσιβίτης, είναι να επενδύσει προς το παρόν στην ποιότητα και όχι την ποσότητα, ειδικά όσον αφορά το εξωτερικό.

    Διαβάστε ακόμη:



    ΣΧΟΛΙΑ