• Business

    Patek Philippe: Επαναλανσάρει το πιο δημοφιλές ρολόι της σε συνεργασία με την Tiffany – Μόνο για 170 τυχερούς αγοραστές

    • NewsRoom

    Thierry Stern, CEO Patek Philippe


    Η Patek Philippe ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι κατασκευάζει 170 ρολόγια του πιο δημοφιλούς μοντέλου της σε συνεργασία με το κοσμηματοπωλείο Tiffany & Co, κίνηση που αναμένεται να προκαλέσει φρενίτιδα στους πλούσιους συλλέκτες ρολογιών.

    Η απόφαση αυτή έρχεται σε λιγότερο από ένα χρόνο αφότου η κορυφαία ωρολογοποιία σταμάτησε τη διάθεση του διάσημου ρολογιού, γνωστό ως Nautilus Ref. 5711, με αποτέλεσμα η ζήτηση και η τιμή του να εκτοξευτεί στα ύψη, αναφέρει το CNBC.

    Τα 170 μοντέλα της ειδικής έκδοσης, με την χαρακτηριστική οθόνη χρώματος μπλε -στην απόχρωση της Tiffany- θα πωλούνται σε επιλεγμένες μπουτίκ του κοσμηματοπωλείου.

    Το ρολόι δημιουργήθηκε για να τιμήσει την 170χρονη συνεργασία μεταξύ της ελβετικής ωρολογοποιίας και της Tiffany, καθώς και το νέο ιδιοκτήτη της τελευταίας, τον γαλλικό κολοσσό ειδών πολυτελείας LVMH, δήλωσε ο Patek Philippe.

    «Αυτό ήταν το μικρό μου δώρο για να πω συγχαρητήρια για την αγορά του Tiffany», είπε στο CNBC ο Διευθύνων Σύμβουλος της Patek, Thierry Stern. «Για μένα, ήταν ξεκάθαρο ότι έπρεπε να επιλέξω κάτι μοναδικό και εξαιρετικό. Αυτός είναι πραγματικά ο τελευταίος γύρος έκδοσης για αυτό το ρολόι”.

     Η τελευταία έκδοση

    Οι λάτρεις του συγκεκριμένου ρολογιού σε όλο τον κόσμο νόμιζαν ότι η τελευταία έκδοση του ήταν τον Ιανουάριο. Η Patek ανακοίνωσε αιφνίδια ότι σταμάτησε την παραγωγή του Ref. 5711. Το ρολόι από ανοξείδωτο χάλυβα, που κυκλοφόρησε το 2006, είχε γίνει διάσημο μέσω των social media.

    «Δεν έχω ακόμη ιδέα γιατί η επιτυχία [αυτού του ρολογιού] ήρθε τόσο γρήγορα», είπε ο Stern. “Αλλά αυτό που ξέρω είναι ότι δεν θέλω να είμαι εταιρεία με ένα βασικό προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος που σταματήσαμε το 5711. Φτιάξαμε αρκετά”.

    Για την απόκτηση ενός 5711, το οποίο πωλούνταν έναντι περίπου 30.000 δολαρίων, οι ενδιαφερόμενοι έπρεπε να λάβουν υπόψη τους τις μεγάλες λίστες αναμονής από τους αντιπροσώπους. Τώρα, η αγορά του νέου 5711 θεωρείται έως αδύνατη. Οι τιμές για τα μεταχειρισμένα Ref. 5711 εκτινάχθηκαν σε πάνω από 150.000 δολάρια στο διαδίκτυο. Ένα πουλήθηκε σε δημοπρασία το 2020 στους Sotheby’s έναντι 475.000 δολαρίων.

    Η συνεργασία της Tiffany με την Patek Phillip χρονολογείται από το 1851, όταν το κοσμηματοπωλείο έγινε ο πρώτος επίσημος συνεργάτης λιανικής της ωρολογοποιίας στις ΗΠΑ.

    Η ελβετική οικογένεια Stern έχει τον έλεγχο την Patek από το 1932, ενώ η LVMH ελέγχεται από τον Bernard Arnault, τον τρίτο πλουσιότερο άνθρωπο στον κόσμο. Ο Arnault έχει εξετάσει εδώ και χρόνια το ενδεχόμενο προσθήκης στον όμιλο του ενός από τα τέσσερα μεγάλα brands ρολογιών –Rolex, Patek, Audemars Piguet και Richard Mille – ενώ έχει ήδη στην κατοχή του τα Tag Heuer, Zenith και Hublot.

    Μαζί με το ιδιαίτερο μπλε χρώμα της Tiffany, το ρολόι θα αναγράφει την επωνυμία «Tiffany & Co» στην 6η ώρα και τη σφραγίδα της Patek Philippe στις 12.

    Η πίσω όψη θα φέρει την αναμνηστική επιγραφή «170th Anniversary 1851-2021 Tiffany & Co. – Patek Philippe». Ο Stern δημιούργησε επίσης μια μικρή «έκπληξη» στο πίσω μέρος που θα αφήσει να την ανακαλύψουν οι ιδιοκτήτες των ρολογιών.

    Θα πωλείται για περίπου 52.000 δολάρια και θα είναι διαθέσιμο μόνο στις μπουτίκ Tiffany στη Νέα Υόρκη, στο Μπέβερλι Χιλς και στο Σαν Φρανσίσκο.

    Οι ελλείψεις της πανδημίας τροφοδοτούν το ενδιαφέρον

    Η άνοδος των χρηματιστηρίων, η άνθηση της αγοράς κρυπτονομισμάτων και η πλημμύρα των κυβερνητικών κινήτρων έχουν δημιουργήσει ρεκόρ πλούτου και μία γενιά νεότερων αγοραστών άρχισε να στρέφεται στα ρολόγια υψηλής ποιότητας, κάνοντας online αγορές κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

    Ωστόσο, οι Patek Philippe, Rolex, Audemars Piguet και Richard Mille δεν έχουν αυξήσει ουσιαστικά την παραγωγή τους. Σύμφωνα με έκθεση της Morgan Stanley, η Rolex πούλησε 810.000 ρολόγια πέρυσι, η Audemars 40.000 και η Richard Mille 4.300. Οι αριθμοί ήταν χαμηλότεροι από το συνηθισμένο λόγω της πανδημίας.

    Η Patek συνήθως παράγει περίπου 60.000 ρολόγια το χρόνο. Όπως και άλλα εμπορικά σήματα, η εταιρεία λέει ότι δεν μπορεί να αυξήσει ουσιαστικά την παραγωγή χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα. Για παράδειγμα, ο Stern επισημαίνει ότι χρειάζονται 10 χρόνια για να εκπαιδεύσει έναν καλό ωρολογοποιό που μπορεί να γίνει άριστος στα περίπλοκα εξαρτήματα και την κατασκευή ενός ρολογιού Patek.

    «Δεν χρειάζεται να βιαστώ, δεν έχω κανέναν μέτοχο να με πιέζει. Δεν με ενδιαφέρει να αυξήσω την ποσότητα για να έχω μεγαλύτερους αριθμούς. Με ενδιαφέρει περισσότερο η μακροζωία και η ομορφιά», τονίζει.

    Διαβάστε ακόμη:

    Ο συλλέκτης με το ρολόι που έδειχνε τον ουρανό πάνω από το σπίτι του – Χρυσή δημοπρασία



    ΣΧΟΛΙΑ