• Business

    Panasonic: Σχέδια για ακόμη τέσσερα εργοστάσια παραγωγής μπαταριών EV

    • ESG Team
    Shoichiro Watanabe, επικεφαλής Panasonic Energy (Πηγή: Panasonic.com)

    Shoichiro Watanabe, επικεφαλής Panasonic Energy (Πηγή: Panasonic.com)


    Ακόμη τέσσερα εργοστάσια παραγωγής μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα χρειάζεται να κατασκευάσει η Panasonic, σύμφωνα με τον Ιάπωνα επικεφαλής τεχνολογίας της εταιρείας, Shoichiro Watanabe, προκειμένου να πετύχει τον στόχο της που είναι να καλύψει την απότομη αύξηση της ετήσιας χωρητικότητας τέτοιου είδους μπαταριών έως το 2031.

    Παράλληλα, στοχεύει στο να καταφέρει να στηρίξει ένα άνοιγμα σε πιθανές κοινοπραξίες για την παραγωγή μπαταριών EV, με την αυτοκινητοβιομηχανία Mazda Motor, μεταξύ άλλων.

    «Θα χρειαστεί να φτιάξουμε άλλα τέσσερα εργοστάσια», δήλωσε ο Watanabe, ωστόσο, δεν αναφέρθηκε σε συγκεκριμένες τοποθεσίες, χρονικά πλαίσια ή μεγέθη επενδύσεων.

    «Χρειάζεται αλλαγή στον τρόπο επενδύσεων. Το παλαιό στυλ, εξαφανίζεται», ανέφερε ο Watanabe, προσθέτοντας ότι η χωρητικότητα των 200 GWh ήταν η ελάχιστη απαραίτητη προϋπόθεση για να είναι κάποιος σημαντικός “παίκτης” στην αγορά.

    Στο επίκεντρο η Βόρεια Αμερική

    Η Panasonic έχει δηλώσει ότι εστιάζει στη Βόρεια Αμερική για να δημιουργήσει ικανότητα παραγωγής μπαταριών ιόντων λιθίου, που υποστήριξε ότι θα δημιουργήσει ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Elon Musk, στοχεύοντας στην γρηγορότερη μετάβαση στην πράσινη κίνηση, με φτηνότερες, ισχυρότερες και ανθεκτικότερες μπαταρίες για τα ηλεκτρικά οχήματα.

    Τα τέσσερα νέα εργοστάσια θα πρέπει να υποστηρίζονται από περίπου δώδεκα εργοστάσια προμηθευτών υλικών, τόνισε ο Watanabe, σε μια αλυσίδα εφοδιασμού μπαταριών που βασίζεται στην αρχή της «τοπικής παραγωγής για τοπική κατανάλωση».

    Ανέφερε δε ότι θα μπορούσαν επίσης να εξεταστούν κοινές προμήθειες με μεγάλους πελάτες, λαμβάνοντας υπόψη τις φορολογικές ελαφρύνσεις βάσει του νόμου για τη μείωση του πληθωρισμού των ΗΠΑ και την ανάγκη περιορισμού του αποτυπώματος άνθρακα.

    Όπως εξήγησε ο Watanabe, δεδομένου του μεγέθους της απαιτούμενης επένδυσης, οι κατασκευαστές υλικών που χρησιμοποιούνται στις μπαταρίες, θα πρέπει επίσης να λάβουν αποφάσεις σχετικά με τα σχέδιά τους, όσο το δυνατόν νωρίτερα.

    H Mazda θέλει μπαταρίες Panasonic

    Δήλωσε ακόμη ότι η Panasonic δεν θα αποκλείσει το ενδεχόμενο μιας κοινοπραξία με τη Mazda, ως μέρος μιας συνεργασίας εφοδιασμού που επεξεργάζονται οι εταιρείες.

    Σημειώνεται ότι τον περασμένο μήνα οι εταιρείες δήλωσαν ότι θα πραγματοποιήσουν συνομιλίες για τη δημιουργία μιας συνεργασίας για την προμήθεια της Mazda με κυλινδρικές μπαταρίες ιόντων λιθίου που κατασκευάζονται στην Ιαπωνία και τη Βόρεια Αμερική.

    Στόχος τους είναι να το υπογράψουν φέτος και αναμένουν να προμηθεύουν μπαταρίες μετά το 2025.

    Ο Διευθυντής και Ανώτερος Διευθύνων Σύμβουλος της Mazda, Masahiro Moro, είχε δηλώσει: «Στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών μας για την ηλεκτροκίνηση, η Mazda εργάζεται με τους συνεργάτες της σε τρεις φάσεις για να ανταποκριθεί ευέλικτα στις αλλαγές στις ρυθμιστικές τάσεις, στις ανάγκες των καταναλωτών και σε άλλους τομείς.

    Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαζόμαστε με την Panasonic Energy, η οποία υπήρξε πρωτοπόρος στις μπαταρίες ιόντων λιθίου αυτοκινήτων, αναπτύσσοντας προϊόντα υψηλής ποιότητας. Θα συνεχίσουμε να συμβάλλουμε στον περιορισμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη μέσω των πρωτοβουλιών μας, συμπεριλαμβανομένης της στρατηγικής μας για την ηλεκτροκίνηση».

    Διαβάστε επίσης: 

    Tesla: Νέο ρεκόρ πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων το β’ τρίμηνο – Ισχυρή και η κινεζική BYD

    ΕΥ: Η κλονισμένη εμπιστοσύνη μπορεί να επιβραδύνει την ενεργειακή μετάβαση παγκοσμίως

    Πετρέλαιο: Η Ρωσία μειώνει τις εξαγωγές κατά 500.000 βαρέλια/ημέρα τον Αύγουστο



    ΣΧΟΛΙΑ