• Business

    Pacific Basin: Δεν ήρθε το τέλος της αγοράς ξηρού φορτίου


    Η εισηγμένη στην αγορά του Χονγκ Κονγκ ναυτιλιακή, που εξειδικεύεται στην αγορά των bulkers εκτιμά ότι η βιομηχανία συνηθίζει να σημειώνει υπερβολικές αντιδράσεις.

    Σύμφωνα με την Pacific Basin Shipping η έντονη πίεση που δέχεται η αγορά ξηρού φορτίου δεν σηματοδοτεί το τέλος της αγοράς πλοίων μεταφοράς.

    Τα ναύλα βρέθηκαν σε ιστορικό χαμηλό το Φεβρουάριο ωστόσο από τότε έχει αρχίσει η σταδιακή ανάκαμψη λόγω της εποχιακής αύξησης της ζήτησης.

    Κατά τη διάρκεια παρουσίασης με αφορμή τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου, η Pacific Basin ανέφερε: Ἡ αγορά των πλοίων αντιδρά πάντα υπερβολικά και προς τις δύο κατευθύνσεις. Αυτό που συμβαίνει σίγουρα δεν είναι το τέλος της μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου῾.

    Αναφορικά με τα στοιχεία τριμήνου, η ναυτιλιακή εξακολουθεί να υπεραποδίδει έναντι της υπόλοιπης αγοράς.

    Συγκεκριμένα στα πλοία handysizes κέρδισε 5.900 δολάρια ημερησίως κατά τους τρεις πρώτους μήνες του 2016, 83% πάνω από τους δείκτες Baltic.

    Στα supramax, τα 5.800 δολάρια ημερησίως που κατέγραψε ο στόλος της ήταν κατά 61% υψηλότερα από την υπόλοιπη αγορά.

    Στηριζόμαστε περισσότερο στο ιδιόκτητο μεγάλο μας στόλο και έχουμε καταφέρει να πάμε καλά ακόμη και σε αυτή την αδύναμη αγορά. Σύμφωνα με την εταιρία, η διάλυση πλοίων συνεχίζεται με έντονους ρυθμούς και σε ετήσια βάση θα μπορούσε να οδηγήσει σε συρρίκνωση του παγκόσμιου στόλου φέτος.

    Με περιορισμένες παραγγελίες για νεότευκτα πλοία και με αρκετές ακυρώσεις που σημειώνονται, η αυτοδιόρθωση της αγοράς θα οδηγήσει στην εξισσορόπηση της, ωστόσο, όπως τονίζει η Pacific Basin, είναι δύσκολο να προσδιορίσουμε χρονικά πότε θα γίνει αυτό.

    Η ναυτιλιακή έχει 86 ιδιόκτητα πλοία ξηρού φορτίου και 13 νεότευκτα στις καταγεγραμμένες παραγγελίες της στο τέλος του πρώτου τριμήνου 2016.

    Μαζί με τα ναυλωμένα πλοία ο αριθμός του στόλου της αυξάνεται στα 226.



    ΣΧΟΛΙΑ