Business

SHIPPING FOCUS: Αυστηρή προειδοποίηση του NASDAQ στον Σ. Παληό – Βουτιά 15% για τη μετοχή του

Συμεών Παληός ναυτιλία

Συμεών Παληός, επικεφαλής των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping και Diana Containerships


Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

Η Diana έλαβε προειδοποίηση από το NASDAQ

Η ναυτιλιακή Diana Containerships, συμφερόντων του Συμεών Παληού, έλαβε προειδοποίηση από τον NASDAQ να ενισχύσει την κεφαλαιοποίησή της καθώς η μετοχή της διαπραγματεύεται κάτω από το όριο των 5 δολ. για 30 συνεχόμενες ημέρες πριν τα τέλη του Ιουλίου. Η Diana έχει περιθώριο 180 ημερών να προβεί σε ενέργειες προκειμένου να συμμορφωθεί με τους κανονισμούς. Σημειώνεται ότι στη συνεδρίαση της Wall Street τη Τετάρτης (2/8), ο τίτλος της ναυτιλιακής διαπραγματεύονταν στα 0,44, έχοντας καταγράψει βουτιά της τάξεως του 15,39%. Μπορείτε να δείτε εδώ live τη διακύμανση της μετοχής.

Παληός ναυτιλία

Εξαγορές 104,6 εκατ. δολ. από την Pacific Basin

Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

Η εισηγμένη στο Χονγκ Κονγκ ναυτιλιακή Pacific Basin προχώρησε σε εξαγορές 5 φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου συνολικού κόστους 104,6 εκατ. δολαρίων. Τα τέσσερα εξ αυτών είναι supramaxes ενώ το 5ο είναι τύπου handysize. Τα 3 supramaxes θα παραδοθούν στην Pacific Basin από τα τέλη του Αυγούστου ως και τον Δεκέμβριο, ενώ το 4ο κατασκευάζεται αυτή την περίοδο στις ιαπωνικές γιάρδες Tsuneishi και θα παραδοθεί τον Ιανουάριο του 2018. Το 5ο πλοίο τύπου handysize το έχει ήδη χρονοναυλώσει η ναυτιλιακή από το 2010, με το συμβόλαιό του να λήγει το 2021.

Παρήγγειλε VLGCs η Vitol

Η Vitol τοποθέτησε παραγγελία για την κατασκευή 2 πλοίων μεταφοράς υγραερίου (LPG) τύπου VLGC στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries (HHI), με το συμβόλαιο να περιλαμβάνει options για την κατασκευή άλλων 6. Πολλοί παράγοντες της αγοράς καλωσόρισαν την εν λόγω παραγγελία ως ένδειξη ότι οι συνθήκες αρχίζουν να βελτιώνονται.

Σε τοποθετήσεις 100 εκατ. δολ. προχώρησε η Navibulgar

Η βουλγαρικών συμφερόντων ναυτιλιακή Navigation Maritime Bulgare (Navibulgar) παρήγγειλε σε κινεζικές γιάρδες έως και 6 bulkers τύπου handysize χωρητικότητας 45.000-dwt. Συγκεκριμένα, το ναυπηγικό συμβόλαιο προβλέπει την κατασκευή των 4 πλοίων και περιλαμβάνει options για την κατασκευή ακόμη 2. Αν εξασκηθούν οι options το κόστος θα ανέλθει στα 100 εκατ. δολ., ενώ τα πλοία θα φέρουν τις τελευταίες τεχνολογικές προδιαγραφές.

Καμπανάκι από Credit Suisse για τις ζημίες από τα ναυτιλιακά δάνεια

Αυξήθηκαν οι προβλέψεις της ελβετικής τράπεζας Credit Suisse για τις ζημίες στο ναυτιλιακό της χαρτοφυλάκιο, εν μέσω της στρατηγικής μείωσης της έκθεσής της στη ναυτιλία. Συγκεκριμένα, οι προβλέψεις ανήλθαν στα 71,37 εκατ. δολάρια για το Q2, έναντι 30 εκατ. δολ. το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για την Τετάρτη (02/08/2017), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:

  • Baltic Dry Index (BDI): 993 (+28)
  • Baltic Capesize Index (BCI): 1475 (+144)
  • Baltic Panamax index (BPI): 1118 (+20)
  • Baltic Supramax Index (BSI): 772 (-7)
  • Baltic Handysize Index (BHSI): 488 (-4)

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Γεωργιόπουλος: «Ελκυστικός στόχος» για εξαγορά η ναυτιλιακή του – Τι λένε οι αναλυτές

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Εξέλιξη-σταθμός: H Costamare του Κ. Κωνσταντακόπουλου ετοιμάζεται να εκδώσει ομόλογο στο ΧΑ

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: (Δεν) σκοτώνουν τα τάνκερ όταν γεράσουν


ΣΧΟΛΙΑ