• Business

    Π. Λιβανός: Αύξηση στα έσοδα αλλά διεύρυνση στις ζημιές εμφάνισε η GasLog

    Πήτερ Γ. Λιβανός

    Πήτερ Γ. Λιβανός, εφοπλιστής GasLog Ltd.


    Διεύρυνση ζημιών λόγω της σημαντική αύξησης του λειτουργικού της κόστους εμφάνισε η ναυτιλιακή GasLog Ltd., συμφερόντων του εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού, στο τρίτο τρίμηνο του 2016. Συγκεκριμένα, η ναυτιλιακή ανακοίνωσε ότι το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους εμφάνισε καθαρό έλλειμμα, το οποίο διαμορφώθηκε στα 16,42 εκατ. δολάρια, έναντι κερδών ύψους 4,88 εκατ. δολαρίων που είχε ανακοινώσει την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2015. Παράλληλα, η GasLog εμφάνισε ζημίες ύψους 20 εκατ. δολαρίων στα swaps, έναντι ζημιών ύψους 8 εκατ. δολαρίων το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρσι.

    Τα λειτουργικά κόστη της εταιρείας κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του έτους ανήλθαν στα 26,8 εκατ. δολάρια, έναντι 25,6 εκατ. δολαρίων που είχαν διαμορφωθεί την αντίστοιχη περίοδο πέρσι.

    Ωστόσο, τα έσοδα κατά τη διάρκεια του τριμήνου σημείωσαν αύξηση και διαμορφώθηκαν στα 120,7 εκατ. δολάρια, έναντι εσόδων ύψους 105,8 εκατ. δολαρίων που είχε εμφανίσει το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015, ενώ τα προσαρμοσμένα έσοδα προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 81,1 εκατ. δολάρια, έναντι 65,6 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη χρονική περίοδο του 2015. Ακόμη, τα προσαρμοσμένα κέρδη αυξήθηκαν και διαμορφώθηκαν στα 19,52 εκατ. δολάρια ή 0,05 δολάρια/μετοχή, έναντι 10,79 εκατ. δολαρίων την ίδια περίοδο πέρσι.

    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου "GasLog Greece" της GasLog Ltd. είναι χωρητικότητας 174.000-cbm και κατασκευής 2016
    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου “GasLog Greece” της GasLog Ltd. είναι χωρητικότητας 174.000-cbm και κατασκευής 2016

    Η αύξηση των εσόδων αποδίδεται από την GasLog κυρίως στις παραλαβές των νεότευκτων δεξαμενόπλοιων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) GasLog Greece, GasLog Glasgow και GasLog Geneva (τα οποία είναι χωρητικότητας 174.000-cbm και κατασκευής 2016), καθώς επίσης και σε όσα πλοία της δραστηριοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2016 στην spot αγορά.

    Σε αυτό το σημείο υπενθυμίζεται ότι, όπως έγραφε το mononews.gr στις 20 Οκτωβρίου, η GasLog προχώρησε στη σύναψη συμφωνίας επταετούς διάρκειας για τη ναύλωση πλοίου της στην βρετανική εταιρεία ενέργειας Centrica, η οποία αφορά δεξαμενόπλοιο μεταφοράς LNG χωρητικότητας 180.000-cbm, το οποίο έχει παραγγείλει η ναυτιλιακή στα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries, της Νοτίου Κορέας.

    Η Centrica, που αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους φυσικού αερίου προς οικιακούς, εμπορικούς και βιομηχανικούς καταναλωτές στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα ναυλώσει το πλοίο για μια περίοδο επτά ετών, ενώ η ναύλωση θα ξεκινήσει από το δεύτερο εξάμηνο του 2019. Η ημερήσια τιμή ναύλωσης κυμαίνεται στα μέσα επίπεδα της τιμής των μακροχρόνιων ναυλώσεων που ισχύουν για τα υπόλοιπα πλοία της ναυτιλιακής.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Cosco: Γιατί αναμένει αύξηση της εμπορικής κίνησης στο λιμάνι του Πειραιά

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Παληός: Γιατί η Diana Shipping ακύρωσε την κατασκευή του νέου της φορτηγού πλοίου

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Μεγάλος διαγωνισμός του mononews. Δίνουμε 5 δωροεπιταγές από τα Attica αξίας 1.000 ευρώ



    ΣΧΟΛΙΑ