• Business

    Omega: Αυξάνει 8% τις τιμές και προβληματίζει τη Morgan Stanley

    • Bloomberg
    To Speedmaster είναι ένα από τα πιο διάσημα μοντέλα της Omega.

    To Speedmaster είναι ένα από τα πιο διάσημα μοντέλα της Omega.


    «Η αύξηση των τιμών της Omega προκύπτει λόγω αδυναμίας και όχι δύναμης», υπογραμμίζουν οι αναλυτές της Morgan Stanley, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι το τρίτο μεγαλύτερο ελβετικό brand ρολογιών έχει αυξήσει κατά 2% τις τιμές σε Ελβετία και Κίνα και κατά 8% στις ΗΠΑ.

    Η αγορά των ΗΠΑ αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό των εξαγωγών για την Omega, ένα brand ιδιαίτερα δημοφιλές κυρίως για τα περιζήτητα μοντέλα Speedmaster και Seamaster.

    H Morgan Stanley, σε έκθεσή της, επικαλούμενη δικά της στοιχεία για την παρακολούθηση των τιμών εκφράζει την ανησυχία της γι’ αυτές τις αυξήσεις. «Με ορισμένες από τις κορυφαίες μάρκες του ομίλου (Longines, Tissot, Breguet κ.λπ.) να παλεύουν για την επιβίωσή τους, εκτιμούμε ότι ο όμιλος Swatch Group εξαρτάται όλο και περισσότερο από τις ταμειακές ροές της Omega», αναφέρει.

    Το παιχνίδι της ζήτησης

    Σύμφωνα με την επενδυτική τράπεζα, μία σημαντική διαφορά μεταξύ της Omega και της Rolex, του κορυφαίου brand πολυτελών ελβετικών ρολογιών είναι η «ευκολία» με την οποία πελάτες και συλλέκτες βρίσκουν τα πολυπόθητα μοντέλα.

    Όσοι αναζητούν Rolex θα δυσκολευτούν πολύ να βρουν το αγαπημένο τους μοντέλο και γι’ αυτό πολλές φορές καταφεύγουν στην αγορά μεταχειρισμένων, πληρώνοντας ακόμα και υψηλότερο αντίτιμο από την τιμή της λιανικής.

    Στην Omega αντίθετα οι ενδιαφερόμενοι δεν αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα έλλειψης, τα οποία όμως εκτοξεύουν το ενδιαφέρον και τη διάθεση των πελατών να πληρώσουν ακριβά την απόκτηση ενός σπάνιου μοντέλου.

    Η αγορά των μεταχειρισμένων ρολογιών

    Στην Omega οι πωλήσεις υπολογίζονται σε περίπου 25 δις δολάρια, ποσό που όπως σημειώνει η Morgan Stanley θα μπορούσε να μειωθεί λόγω της αύξησης των τιμών, την ώρα που το brand «δεν προσπαθεί αρκετά» ώστε να κρατήσει τα μοντέλα που είναι δημοφιλή σε έλλειψη.

    Η Omega και άλλες μάρκες της Swatch, συμπεριλαμβανομένων των Longines και Tissot, αύξησαν τις τιμές στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη τον περασμένο Φεβρουάριο.

    Τα περισσότερα μοντέλα της Omega διαπραγματεύονται κάτω από τη λιανική τιμή τους στην αγορά πολυτελών μεταχειρισμένων ρολογιών , ενώ τα περισσότερα μοντέλα της Rolex διαπραγματεύονται σε premium τιμή, σύμφωνα με στοιχεία της WatchCharts.

    Διαβάστε επίσης:

    Rolex, Cartier, Patek Philippe: Ανακάμπτουν οι εξαγωγές λόγω ζήτησης σε ΗΠΑ και Κίνα

    Βαγγέλης Μαρινάκης: Η Capital Ship Management παρέλαβε το νεότευκτο πλοίο M/T «Akrisios»

    ΑΒΑΞ: Διαψεύδει τα σενάρια περί πιθανής εξαγοράς



    ΣΧΟΛΙΑ