• Business

    Πλ. Μαρλαφέκας: Το μεγάλο μυστικό της Λουξ – Πώς αναπτύσσεται με ρυθμούς 5% με 7%

    πλάτων μαρλαφέκας

    Πρόεδρος Επιμελητήριου Αχαΐας


    Εμπόδια στην προσπάθειά της να τοποθετήσει τη νέα γενιά προϊόντων λουξ plus ‘n light στα ράφια των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ πλην της ΜΕΤΡΟ συνάντησε η Λουξ.

    Όπως λέει στο mononews.gr ο αντιπρόεδρος της εταιρείας, Πλάτωνας Μαρλαφέκας χρειάστηκε να καταβάλουν μεγάλη προσπάθεια για να πείσουν τις μεγάλες αλυσίδες να διαθέσουν χώρο για τη νέα και πολλά υποσχόμενη σειρά αναψυκτικών της εταιρείας με φυσικά γλυκαντικά και λιγότερες θερμίδες παρά την καλή σχέση που έχουν διαχρονικά με το λιανεμπόριο.

    «Για διάφορους λόγους οι μεγάλοι παίκτες του λιανεμπορίου πλην της ΜΕΤΡΟ και των My Market έδειξαν μια απροθυμία να βάλουν τη νέα σειρά», σημειώνει χαρακτηριστικά, ο κ. Μαρλαφέκας αποφεύγοντας ωστόσο να αναφερθεί στους λόγους και αν ήταν θέμα χρημάτων ή δάκτυλος των ανταγωνιστών.

    Αναρωτιέται μάλιστα εάν η Λουξ συνάντησε προβλήματα πόσο πιο δύσκολα είναι τα πράγματα για τις μικρότερες μονάδες παραγωγής, οι οποίες επιδιώκουν να βάλουν τα προϊόντα τους στα ράφια των μεγάλων αλυσίδων.

    Ο κ. Μαρλαφέκας υπογραμμίζει πάντως πως δυσκολίες υπάρχουν και στην τοποθέτησή της σειράς στη μικρή λιανική, δηλαδή στα περίπτερα και τα μίνι μάρκετ. Εκεί, όπως λέει, το πρόβλημα έγκειται κυρίως στην αδυναμία των επαγγελματιών να φιλοξενήσουν τόσους πολλούς κωδικούς στα ψυγεία τους και στο γεγονός πως οι καταναλωτές δύσκολα αλλάζουν συνήθειες.

    Εδώ και λίγο καιρό πάντως η νέα σειρά βρίσκει σταδιακά τη θέση της στις μεγάλες αλυσίδες. Από τον Ιούνιο βρίσκεται στα καταστήματα της Σκλαβενίτης ενώ σε λίγες μέρες, μετά την υπογραφή της σχετικής συμφωνίας θα αρχίσει να κάνει την εμφάνισή της και στα σημεία της ΑΒ Βασιλόπουλος.

    Μέσα στους επόμενους μήνες εκτιμάται ότι θα έχει ολοκληρωθεί η τοποθέτησή τους στα περισσότερα σούπερ μάρκετ σε όλη την Ελλάδα.

    Σκληραίνει ο ανταγωνισμός

    Σύμφωνα με τον κ. Μαρλαφέκα, ο ανταγωνισμός στον χώρο των αναψυκτικών χτυπάει «κόκκινο», με τις προσφορές να αποτελούν την αιχμή του δόρατος. «Καμία εταιρεία δεν στέκεται πλέον εάν δεν κάνει προσφορές… », υπογραμμίζει χαρακτηριστικά.

    Η Λουξ από την πλευρά της είναι αποφασισμένη να συνεχίσει όσο χρειαστεί τη μάχη για να διατηρήσει και να ενισχύσει τις πωλήσεις της καθώς όπως λέει ο κ. Μαρλαφέκας τόσο οι ξένοι όσο και οι Έλληνες ανταγωνιστές προσπαθούν να πάρουν κομμάτι από τα μερίδια της.

    Μέχρι στιγμής, η πατρινή βιομηχανία αναψυκτικών ανταπεξέρχεται επάξια, διευρύνοντας σταθερά την απήχησή της στο καταναλωτικό κοινό, κάτι που την κάνει να αισιοδοξεί για το μέλλον. Ήδη, οι πωλήσεις της Λουξ ύστερα από την μεγάλη κάμψη που σημείωσαν τον περασμένο Ιούνιο για λόγους που ακόμη διερευνώνται, αναπτύσσονται με ρυθμό της τάξης του 5% με 7%.

    Να σημειωθεί ότι η πατρινή βιομηχανία αναψυκτικών κατέχει τη δεύτερη θέση στα αναψυκτικά με γεύση (εκτός cola) στην ελληνική αγορά πίσω από την Coca-Cola.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Α. Φειδά: «Δίνουμε μάχη για να κρατήσουμε όρθια την Boxer»

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Apivita: Η επίσκεψη Τσίπρα, η τακτική γ.σ. και η εκκρεμότητα της αύξησης μετοχικού κεφαλαίου

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:
    Φρίξος Παπαχρηστίδης (Hellespont): Μεγάλο comeback με 4 νέα δεξαμενόπλοια



    ΣΧΟΛΙΑ