• Business

    Γιώργος Οικονόμου: Big deal με 124 εκατ. δολ. για την αγορά 4 μεταχειρισμένων πλοίων

    Γιώργος Οικονόμου ναυτιλία

    Γιώργος Οικονόμου, επικεφαλής DryShips


    Μετά την έγγραφη δήλωση στην αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (SEC) ότι θα προχωρήσει σε δημόσια προσφορά χρεογράφων αξίας 2 δισ. δολ. και την ανακοίνωση ότι έχει παραγγείλει 4 νεότευκτα δεξαμενόπλοια τύπου VLCC, η ναυτιλιακή DryShips, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Γιώργος Οικονόμου, ανακοίνωσε ότι εξαγόρασε 4 φορτηγά πλοία για το ποσό των 124 εκατ. δολαρίων.

    Ειδικότερα, η διοίκηση της DryShips ανακοίνωσε ότι προχώρησε στην εξαγορά των τεσσάρων φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου newcalstlemax Valley Star (χωρητικότητας 205.123-dwt και κατασκευής 2013), Moritz Oldendorff (χωρητικότητας 206.000-dwt και κατασκευής 2013), Super Star (χωρητικότητας 205.855-dwt και κατασκευής 2014) και Wish Star (χωρητικότητας 205.797-dwt και κατασκευής 2015), για τα οποία κατέβαλε συνολικά το ποσό των 124 εκατ. δολαρίων – δηλαδή, το καθένα κόστισε 31 εκατ. δολάρια.

    Όπως ανακοίνωσε η εισηγμένη στο NASDAQ ναυτιλιακή, όλο το ποσό της επένδυσης θα καλυφθεί από τη διαθέσιμη ρευστότητα, η οποία την τρέχουσα περίοδο ανέρχεται στα  455 εκατ. δολάρια.

    Οικονόμου

    Επιπλέον, χωρίς να διευκρινίζεται ποια, δύο από τα bulkers πρόκειται να χρονοναυλωθούν, ενώ τα υπόλοιπα δύο θα δραστηριοποιηθούν στη spot αγορά. Και τα τέσσερα πλοία πάντως θα έχουν παραδοθεί στο στόλο της DryShips έως τα τέλη του Ιουνίου του 2017.

    Ο κ. Οικονόμου, που είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ναυτιλιακής, σχολίασε σχετικά τα εξής:

    «Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι που έχουμε αυξήσει το μέγεθος του dry bulk στόλου μας μέσω της απόκτησης τεσσάρων σύγχρονων φορτηγών πλοίων σε ιστορικά χαμηλές τιμές.

    Οι τιμές spot για τα bulkers συνέχισαν να βελτιώνονται από τις αρχές του 2017 και οι προβλέψεις μας για την αγορά είναι αισιόδοξες, δεδομένης της μέτριας δραστηριότητας του βιβλίου παραγγελιών αλλά και της συνεχιζόμενης ενίσχυσης της κινεζικής οικονομίας που γεννά ζήτηση για βασικά εμπορεύματα. 

    Παράλληλα, εξακολουθούμε να αναζητούμε ευκαιρίες για τη διαφοροποίηση και επέκταση του στόλου μας με υψηλής ποιότητας τονάζ».

    Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι, όπως είχε γράψει το mononews.gr, στα πλαίσια της διαφοροποίησης του στόλου της DryShips, ο κ. Οικονόμου έχει αποφασίσει να εξασκήσει και τη δεύτερη option κατασκευής ενός πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG) τύπου VLGC.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιατί ανεβαίνουν οι τιμές των νεότευκτων bulkers

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σε συζητήσεις για την κατασκευή τριών νέων VLCCs ο Γιάννης Αγγελικούσης

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Παρασκήνιο στη ναυτιλία: Θα ενώσουν τις δυνάμεις τους Γεωργιόπουλος-Fredriksen;



    ΣΧΟΛΙΑ