• Business

    Π. Χατζηιωάννου: Επιστροφή στα κέρδη μετά από τρία χρόνια για την Safe Bulkers

    Πόλυς Χατζηιωάννου ναυτιλία

    Πόλυς Χατζηιωάννου, επικεφαλής Safe Bulkers


    Το πρώτο κερδοφόρο τρίμηνο μετά από τρία ολόκληρα χρόνια κατέγραψε η ναυτιλιακή Safe Bulkers, συμφερόντων του εφοπλιστή Πόλυ Χατζηιωάννου, στο τρίτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε η εταιρεία.

    Ειδικότερα, στο τρίτο τρίμηνο του έτους η Safe Bulkers παρουσίασε καθαρά κέρδη ύψους 6,73 εκατομμυρίων δολαρίων, έναντι ζημιών 24,5 εκατ. δολαρίων στο ίδιο τρίμηνο του 2016, ενώ είναι το πρώτο τρίμηνο κερδοφορίας της εταιρείας από το τρίτο τρίμηνο του 2014.

    Ενδεικτικό της βελτίωσης των οικονομικών στοιχείων της εταιρείας είναι ότι στο γ’ τρίμηνο του 2017 ο τζίρος της εκτοξεύθηκε κατά 38% σε ετήσια βάση σε υψηλό τριετίας, στα 37,3 εκατομμύρια δολάρια, χάρη στην άνοδο των τιμών ναύλωσης, αφού η μέση τιμή ναύλωσης του κάθε πλοίου της Safe Bulkers διαμορφώθηκε στα 10.419 δολάρια ημερησίως, από 7.637 που ήταν την αντίστοιχη περίοδο του 2016.

    Η εταιρεία ευνοήθηκε επίσης από την αναχρηματοδότηση των δανείων της με μία νέα δανειακή συμφωνία ύψους 49,6 εκατομμυρίων δολαρίων και μετρητών υψους 17 εκατ. δολαρίων, ενώ τα υπόλοιπα χρέη, ύψους 8,3 εκατ. δολαρίων, διεγράφησαν.

    Όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Safe Bulkers, Λουκάς Μπαρμπάρης, η εταιρεία κατάφερε να επιδείξει “για πρώτη φορά μετά από αρκετά τρίμηνα κέρδη ανά μετοχή σε μη προσαρμοσμένη βάση”, ενώ ο ίδιος ανέφερε ότι ορισμένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του τρίτου τριμήνου του έτους είναι “η βελτίωση της κεφαλαιακής μας δομής προς τη μείωση του κόστους χρηματοδότησης και η συνεχής μείωση των προσαρμοσμένων ζημιών ανά μετοχή στο ‘νεκρό’ σημείο μας σε μία αγορά που βελτιώνεται”.

    Υπενθυμίζεται ότι η Safe Bulkers έχει ξεκαθαρίσει πως θα μείνει μακριά από παραγγελίες νεότευκτων πλοίων το 2017 και το 2018, με τον ίδιο τον Πόλυ Χατζηιωάννου να δηλώνει προ μηνών πως “αυτή τη στιγμή τα νεότευκτα πλοία δεν είναι απαραίτητα, διότι η αγορά δεν είναι ακόμα σε υγιή κατάσταση”, εκτιμώντας ότι οι ναυτιλιακές εταιρείες θα πρέπει να επικεντρωθούν στην ανάκτηση των περσινών απωλειών τους προτού κινηθούν για παραγγελίες νεότευκτων πλοίων.

    Πάντως, ο ίδιος δεν είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο να κινηθεί η Safe Bulkers για εξαγορές μεταχειρισμένων πλοίων, αν υπάρξουν συμφέρουσες ευκαιρίες στην αγορά.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: SHIPPING FOCUS: Αγοράζει kamsarmax με 25 εκ. δολάρια η Scorpio Bulkers

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Κούστας: Επιστροφή στα κέρδη για την Danaos Shipping

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου



    ΣΧΟΛΙΑ