• Business

    METRO: Δυναμική είσοδος στα είδη σπιτιού και μαζικής εστίασης

    Παντελιάδης

    Αριστοτέλης Παντελιάδης/ Διευθύνων σύμβουλος της METRO ΑΕΒΕ


    Δυναμική είσοδο στην αγορά των οικιακών ειδών και της Horeca κάνει ο όμιλος METRO της οικογένειας Παντελιάδη. Στο πλαίσιο αυτό, ο όμιλος σχεδιάζει τη δημιουργία ειδικά διαμορφωμένων χώρων μέσα στο υφιστάμενο δίκτυο καταστημάτων χονδρικής (METRO Cash & Carry) και λιανικής πώλησης (My Market) που διαθέτει, στα οποία θα μπορούν οι επαγγελματίες και οι καταναλωτές αντίστοιχα να προμηθευτούν μια μεγάλη γκάμα προϊόντων.

    Ο πρώτος ειδικά διαμορφωμένος χώρος με είδη μαζικής εστίασης και Ho.Re.Ca ξεκίνησε στο METRO Cash & Carry στην Πέτρου Ράλλη. Σε ένα μοντέρνο και άνετο χώρο πώλησης 1.000 τ.μ., στο πρώτο όροφο, το κατάστημα θα φιλοξενεί προϊόντα από τις εξής κατηγορίες: είδη τραπεζαρίας, μπαρ, κουζίνας, κρεβατοκάμαρας, μπάνιου, μιας χρήσης/αναλώσιμα και γενικής χρήσης.

    Το νέο concept αποτελεί την ιδανική λύση για τους επαγγελματίες, οι οποίοι μπορούν να επωφεληθούν από τη μεγάλη ποικιλία ποιοτικών προϊόντων ειδικά σχεδιασμένων για επαγγελματική χρήση, τις ανταγωνιστικές τιμές, τις τακτικές προσφορές, τη δυνατότητα να προμηθευτούν άμεσα τις επιθυμητές ποσότητες, καθώς και από τη σταθερότητα διάθεσης των ειδών.

    Για πρώτη φορά μάλιστα, παρέχονται πρωτοποριακές υπηρεσίες εξατομίκευσης αρκετών ειδών με το λογότυπο της εκάστοτε επιχείρησης σε πορσελάνη, λευκά είδη αλλά και είδη μιας χρήσης. Αξίζει να αναφερθεί ότι στο χώρο του καταστήματος λειτουργεί ειδικό σημείο ηλεκτρονικής πληροφόρησης «Info point» που περιέχει πάνω από 20,000 κωδικούς, το οποίο θα εμπλουτιστεί περαιτέρω, δίνοντας ακόμη μεγαλύτερη δυνατότητα κάλυψης των αναγκών των πελατών μας. “Δεν υπάρχει αντίστοιχος χώρος στην Ελλάδα, με ένα τέτοιο εκθετήριο και τέτοια ποικιλία”, σημείωσαν χαρακτηριστικά στελέχη του ομίλου.

    Ο αρχικός προγραμματισμός περιλαμβάνει τη δημιουργία τέτοιων ειδικών χώρων σε τρία καταστήματα METRO Cash & Carry (στον Άλιμο, στην Ελευσίνα και στα Γλυκά Νερά) και σε τέσσερα My market (στο Ολυμπιακό Χωριό, στην Κηφισιά, στο Χαλάνδρι και στη Βάρη) ενώ στόχος είναι οι διάδρομοι με τα είδη σπιτιού και Ho.Re.Ca. να επεκταθούν σε όλο το δίκτυο των 223 My market και 49 METRO Cash & Carry αντίστοιχα, μέσα στο 2018.

    Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της METRO, Αριστοτέλης Παντελιάδης κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του νέου εγχειρήματος, και οι δυο κατηγορίες παρουσιάζουν σημαντικές προοπτικές και εμφανίστηκε συγκρατημένα αισιόδοξος για την επιτυχία του, προσθέτοντας: «Είναι μια επένδυση μακροπρόθεσμου χαρακτήρα. Είναι ένας μαραθώνιος…».

    Αριστοτέλης Παντελιάδης
    Αριστοτέλης Παντελιάδης. Επικεφαλής Metro

    Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή της Milestone, Γιώργο Σαλαχά, η αγορά του επαγγελματικού εξοπλισμού για την εστίαση και την ξενοδοχεία έχει μεγάλα περιθώρια τόσο λόγω της ανοδικής πορείας του τουρισμού αλλά και λόγω των δυσκολιών που αντιμετωπίζουν οι χονδρεμπορικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται και ελέγχουν σε μεγάλο βαθμό τον χώρο. “Το γεγονός πως πολλές εταιρείες του χώρου έχουν προβλήματα και όπως όλα δείχνουν κάποιοι θα κλείσουν, είναι μια ευκαιρία για εμάς”, υπογράμμισε.

    Σε επίπεδο οικονομικών αποτελεσμάτων, ο κ. Σαλάχας, είπε πως στόχος είναι οι πωλήσεις να φθάσουν τα 20 εκατ. Ευρώ μέχρι το 2020 και το μερίδιο να ανέλθει στο 45% της αγοράς.

    Το ύψος της συνολικής επένδυσης υπολογίζεται σε περίπου 2 εκατ. Ευρώ ενώ πρόκειται να δημιουργηθούν δεκάδες άμεσες νέες θέσεις εργασίας και αρκετές έμμεσες σε αποκλειστικούς συνεργάτες.

    Ποια είναι η Milestone

    H Milestone δημιουργήθηκε πρόσφατα και εξειδικεύεται στην εμπορία οικιακών ειδών και ειδών μαζικής εστίασης. Βασικοί μέτοχοι από 50% ο καθένας είναι η οικογένεια Παντελιάδη και ο Γιώργος Σαλάχας, έμπειρο στέλεχος της αγοράς.

    Απασχολεί ήδη 12 στελέχη της αγοράς με μεγάλη εμπειρία ενώ διαθέτει δικές της αποθήκες και έχει στην αποκλειστική της ευθύνη την ανάπτυξη του κλάδου των οικιακών ειδών στα My Market και των ειδών μαζικής εστίασης και Ho.Re.Ca στα METRO Cash and Carry. Η Milestone έχει ήδη αναπτύξει δικά της προϊόντα, με δικά της εμπορικά σήματα που θα διακινούνται αποκλειστικά από τα δίκτυα του ομίλου.

    Τα είδη που διαχειρίζεται είναι κυρίως δικής της εισαγωγής και σχεδίασης ενώ έχει ξεκινήσει και συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς. Επίσης, διαθέτει εξειδικευμένους συμβούλους πωλήσεων για το χώρο της μαζικής εστίασης που θα υποστηρίζουν μεγάλα και εξειδικευμένα έργα στην Ho.Re.Ca αγορά.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Zeus International: Στρατηγική κίνηση επέκτασης στην ιταλική αγορά

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σκλαβενίτης και ΜΕΓΑ προσφέρουν 10.000 γεύματα σε ηλικιωμένους

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Στεργιούλης: Στόχος η εξέλιξη των ΕΛΠΕ σε ενεργειακό όμιλο



    ΣΧΟΛΙΑ