Ναυτιλία

Ν. Σάββας: Επιστροφή στην αγορά μεταχειρισμένων μετά από 3,5 χρόνια

Νίκος Σάββας

O εφοπλιστής Νίκος Σάββας, Cosmoship Management


Στην αγορά τριών φορτηγών πλοίων της βελγικής Bocimar προχώρησε, σύμφωνα με πληροφορίες, η Cosmoship Management, συμφερόντων του εφοπλιστή Νίκου Σάββα.

Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι η Bocimar έχει επιβεβαιώσει την πώληση των τριών πλοίων τύπου handysize που έχουν κατασκευαστεί σε ναυπηγείο της Κίνας, έναντι 27 εκατ. δολαρίων, συνολικά. Ωστόσο, δεν έχει αποκαλύψει το όνομα του αγοραστή.

Πρόκειται για το χωρητικότητας 33,500-dwt CMB Giulia (κατασκευής 2012), το χωρητικότητας 32,700-dwt CMB Adrien (κατασκευής 2011) και το χωρητικότητας 32,600-dwt CMB Catrine (κατασκευής 2012).

H Bocimar έχει περιορίσει την έκθεση της σε πλοία handysize, καθώς μετά από τη συγκεκριμένη πώληση διαθέτει πλέον μόνο ένα πλοίο τέτοιου τύπου στο στόλο της, το χωρητικότητας 29,100-dwt Argenmar Mistral (κατασκευής 2009), αναφέρει το tradewinds.

Αν επιβεβαιωθεί ότι η Cosmoship Management είναι η αγοράστρια των τριών bulkers, θα πρόκειται για μία ασυνήθιστη κίνηση για τη ναυτιλιακή, η οποία προτιμά τις νέες παραγγελίες ή τα νεότευκτα πλοία.

Σημειώνεται ότι τα 11 από τα 13 πλοία handysize του στόλου της εταιρείας ανήκουν σε αυτήν από τότε που κατασκευάστηκαν.

H τελευταία φορά που η Cosmoship εξαγόρασε μεταχειρισμένο πλοίο ήταν πριν από τρία και πλέον χρόνια.

Σύμφωνα με ναυλομεσίτες, η νέα της κίνηση αποδίδεται στο γεγονός ότι η πώληση των τριών πλοίων της Bocimar θεωρήθηκε από τον εφοπλιστή καλή ευκαιρία.

Εκτός από τα φορτηγά πλοία, στο στόλο της Cosmoships περιλαμβάνονται και οκτώ μικρά containerships και τέσσερα ακόμη που βρίσκονται υπό κατασκευή στο ναυπηγείο Guangzhou Wenchong.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:   Πήτερ Γεωργιόπουλος: Γιατί σχεδιάζει την επιστροφή του στη ναυτιλία

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Aegean Marine Petroleum: Και το όνομα αυτής… Minerva Bunkering

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Τι σημαίνουν για την αγορά των τάνκερ οι νέοι κανονισμοί για τις εκπομπές θείου