• Business

    MLS: Η ελληνική εταιρεία καινοτομίας

    • NewsRoom


    Μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού είναι οι ελληνικές εταιρείες που όχι μόνο άντεξαν, αλλά αναπτύχθηκαν δημιουργικά μέσα στην κρίση. Έκαναν δηλαδή την κρίση ευκαιρία και ενίσχυσαν τις δομές τους.

    Η MLS είναι μια από αυτές καθώς κατάφερε να ανταπεξέλθει με επιτυχία στις δυσκολίες και μάλιστα σε έναν εξαιρετικά ανταγωνιστικό κλάδο, όπως αυτός της υψηλής πληροφορικής όπου κυριαρχούν παγκόσμια μεγαθήρια.

    Η ελληνική εταιρεία, με αιχμή του δόρατος την καινοτομία, συνεχίζει και σήμερα να παράγει καινοτόμα προϊόντα τεχνολογίας που είναι ανταγωνιστικά και κάνουν τη ζωή του χρήστη τους πιο εύκολη.

    Αυτός ήταν και ο στόχος του ιδρυτή της όταν ξεκινούσε τον Οκτώβριο του 1989 στη Θεσσαλονίκη: να απλοποιήσει την καθημερινότητα των πελατών της, αναπτύσσοντας και ενσωματώνοντας νέες τεχνολογίες σε μοναδικά και εύκολα στη χρήση τους προϊόντα, δημιουργώντας έτσι εμπειρίες οι οποίες κάνουν ευκολότερη την ζωή τους (Make Life Simple – MLS).

    Η MLS είναι μια κατ’ εξοχήν καινοτόμα επιχείρηση.

    Στην 30χρονη ιστορία της, η εταιρεία επιμένει στην καινοτομία και έχει ξεχωρίσει για μια σειρά από προϊόντα και υπηρεσίες που άλλαξαν τα δεδομένα στην αγορά. Από το πρώτο ελληνικό CD-ROM και την ανάπτυξη του Laserlock (το πρώτο σύστημα προστασίας λογισμικού για CD-ROM στον κόσμο) μέχρι την τεχνολογία αναγνώρισης φωνής που ξεκίνησε από τον ελληνικό φωνητικό κειμενογράφο MLS Talk&Write,  εξελίχθηκε στον φωνητικό πλοηγό MLS Destinator Talk&Drive και με συνεχή εκπαίδευση της αγοράς κατάφερε μέσα σε 3 χρόνια να είναι «Νο 1» brand στους πλοηγούς στην ελληνική αγορά με μερίδιο άνω του 50%.

    Από το 2012 η εταιρεία ενσωμάτωσε την τεχνολογία αναγνώρισης φωνής στα MLS Smartphones, MLS Tablets (No 1 Brand στην ελληνική αγορά), MLS Easy™ και ΜLS Easy VOX™.

    Πιο πρόσφατα, ανακοίνωσε την επίσημη κυκλοφορία της MAIC™ (MLS Artificial Intelligence Center), η οποία αποτελεί την πρώτη -αυτού του τύπου- Ευρωπαϊκή  Πλατφόρμα Τεχνητής Νοημοσύνης και Αναγνώρισης Φωνής που είναι ήδη υλοποιημένη σε αρκετές ευρωπαϊκές γλώσσες με προτεραιότητα τις βαλκανικές.

    Η επένδυση στο R & D βρίσκεται πάντοτε στο επίκεντρο της στρατηγικής της καθώς είναι καθοριστική για την ανάπτυξη της καταρχήν στις χώρες των Βαλκανίων. Και δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, αφού η καινοτομία αποτελεί μέρος του DNA της.

    Η εξωστρέφεια τίθεται σε πρώτο πλάνο, με τις χώρες των Βαλκανίων να αποτελούν προτεραιότητα. Η εταιρεία έχει ήδη παρουσία σε 5 χώρες (Ελλάδα, Κύπρο, Σερβία, Βουλγαρία, Αλβανία) προσαρμόζοντας τις προϊοντικές κατηγορίες MLS Easy™, MLS Easy Vox™, Smartphones, Tablets και τη MAIC™ στην τοπική γλώσσα και κουλτούρα της εκάστοτε χώρας.

    Στην προσπάθεια αυτή, αναμένεται να αξιοποιήσει και το πενταετούς διάρκειας ομόλογο ύψους 6,7 εκατ. ευρώ, η διαπραγμάτευση του οποίου ξεκίνησε στις 2 Αυγούστου στην Κατηγορία Ομολογιών της Εναλλακτικής Αγοράς του Χρηματιστηρίου Αθηνών. Το εν λόγω ομόλογο έχει χαμηλότερο επιτόκιο από τα προηγούμενα. Συγκεκριμένα, το επιτόκιο διαμορφώθηκε στο 4,3% έναντι 5,3% προηγούμενων εκδόσεων.

    Επιπρόσθετα, η διοίκηση προχώρησε σε συμφωνία με την Πειραιώς ΑΧΕΠΕΥ για την ειδική διαπραγμάτευση της μετοχής, ενώ σκοπεύει να δώσει το παρόν σε roadshow του Χρηματιστηρίου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

    Με επιμονή, υπομονή, και με τη διάθεση της ομάδας των ανθρώπων της για δημιουργία καινοτομίας η οποία να ξεχωρίζει σε διεθνές επίπεδο, η MLS υλοποιεί με συνέπεια το πλάνο ανάπτυξή της 2019-2022.



    ΣΧΟΛΙΑ