• Business

    Microsoft: Το ChatGPT αποκτά πρόσβαση σε τρέχοντα γεγονότα μέσω του Bing

    ChatGPT


    Η μηχανή αναζήτησης Bing της Microsoft θα μπορεί πλέον να γίνει η προεπιλεγμένη μηχανή αναζήτησης για το δημοφιλές chatbot ChatGPT της OpenAI, ανέφερε ο Satya Nadella μιλώντας σε συνέδριο στο Σιάτλ.

    «Αυτή είναι μόνο η αρχή αυτού που σκοπεύουμε να κάνουμε με τους συνεργάτες μας στο OpenAI για να φέρουμε ό,τι καλύτερο έχει το Bing στην εμπειρία του ChatGPT», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft.

    Οι συνδρομητές της υπηρεσίας ChatGPT Plus θα μπορούν να προσθέτουν την αναζήτηση Bing ενεργοποιώντας μια προσθήκη, ανέφερε ο Yusuf Mehdi, επικεφαλής μάρκετινγκ καταναλωτών της Microsoft σε ανάρτησή του. Οι χρήστες της δωρεάν υπηρεσίας του ChatGPT θα μπορούν σύντομα να κάνουν το ίδιο, πρόσθεσε.

    «Το ChatGPT θα έχει πλέον ενσωματωμένη μηχανή αναζήτησης παγκόσμιας κλάσης για να παρέχει πιο επίκαιρες και πιο ενημερωμένες απαντήσεις με πρόσβαση στον ιστό», έγραψε ο Mehdi. «Τώρα, οι απαντήσεις του ChatGPT θα μπορούν να βασίζονται σε δεδομένα αναζήτησης και ιστού και να περιλαμβάνουν αναφορές, ώστε να μπορείτε να μάθετε περισσότερα — όλα απευθείας από τη συνομιλία.»

    Από τότε που το ChatGPT έγινε διαθέσιμο τον Νοέμβριο, ένας από τους πιο σοβαρούς περιορισμούς του είναι ότι δεν μπόρεσε να συζητήσει για πρόσφατα γεγονότα και δεδομένα. Αντίθετα, το  chatbot Bing της Microsoft, το οποίο ενσωμάτωσε την τεχνολογία του ChatGPT και το οποίο κυκλοφόρησε τον Φεβρουάριο, ήταν σε θέση να αξιοποιήσει τις τρέχουσες πληροφορίες για να δώσει απαντήσεις σε πληκτρολογημένες ερωτήσεις.

    Η Microsoft έχει επενδύσει δισεκατομμύρια δολάρια στο OpenAI και χρησιμοποιεί την τεχνολογία AI chatbot της startup τόσο στην αναβαθμισμένη εκδοχή του Bing, όσο και σε εφαρμογές του Office, ενώ τώρα ανακοινώνει και τη συνεργασία στην ανάλυση δεδομένων. Ήδη, άλλωστε, το OpenAI βασίζεται στο cloud της Microsoft, Azure, για τις υπολογιστικές του ανάγκες.

    Η Microsoft προσπαθεί να επεκτείνει τη χρήση του Bing, το οποίο εδώ και χρόνια αγωνίζεται για να κερδίσει μερίδιο αγοράς από το Google Search. Για κάθε ποσοστιαία μονάδα μεριδίου διαφήμισης αναζήτησης που κερδίζει η εταιρεία, θα αποφέρει πρόσθετα έσοδα 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, δήλωσε τον Φεβρουάριο η Διευθύντρια Οικονομικών της Microsoft, Amy Hood.

    Η εταιρεία ανέφερε επίσης πως οι προγραμματιστές θα μπορούν να δημιουργήσουν plugins που θα λειτουργούν τόσο στο ChatGPT, όσο και στο Bing αλλά και στο chatbot Copilot, το οποίο θα λειτουργεί για εφαρμογές του Microsoft385 όπως το Word και το Excel.

    Διαβάστε επίσης

    Alibaba: Μειώνει κατά 7% το εργατικό δυναμικό ενόψει IPO στο τμήμα cloud

    ElvalHalcor: Στα 70,4 εκατ. ευρώ τα a-EBITDA στο πρώτο τρίμηνο



    ΣΧΟΛΙΑ