Business

Μασούτης: Το deli κατάστημα που βάζει στόχο να κατακτήσει τους opinion leaders της χώρας

Μασούτης

Ο Γιάννης Μασούτης


Υψηλή αισθητική, μεγάλη ποικιλία αλλά και delicatessen προϊόντα για τους απαιτητικούς ουρανίσκους των κατοίκων του Κολωνακίου -και όχι μόνο- συνθέτουν την εικόνα του νέου καταστήματος της Μασούτης στο κέντρο της Αθήνας που εγκαινιάσθηκε χθες παρουσία υψηλών προσκεκλημένων. Όπως ανέφεραν κύκλοι της εταιρείας στο περιθώριο της εκδήλωσης, το νέο κατάστημα, που βρίσκεται στην οδό Αμερικής 11, θα δείξει στους καταναλωτές της περιοχής ποιος είναι ο Μασούτης και γιατί αποτελεί μια ξεχωριστή πρόταση από τις υπόλοιπες μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

«Ερχόμαστε να προσφέρουμε ό,τι καλύτερο στη γειτονιά των opinion leaders (τους διαμορφωτές της κοινής γνώμης)», σημείωσαν χαρακτηριστικά οι ίδιοι κύκλοι και ξεκαθάρισαν πως δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού με το κατάστημα της εταιρείας που βρίσκεται σε πολύ κοντινή απόσταση στην οδό Κοραή, το οποίο «κληρονόμησε» από την εξαγορά της Προμηθευτικής.

Το κατάστημα στο Κολωνάκι είναι το πρώτο κατάστημα που ανοίγει φέτος η βορειοελλαδίτικη αλυσίδα σε πανελλαδικό επίπεδο και το 331ο πανελλαδικά.

Η εταιρεία, η οποία επιχειρεί δυναμικό άνοιγμα τα τελευταία χρόνια με αποκορύφωμα την κάθοδο στην Αθήνα πέρυσι το καλοκαίρι, συνεχίζει την ανάπτυξη και επέκτασή της.

Συνολικά, για τη φετινή χρονιά σκοπεύει να λειτουργήσει 15 νέα καταστήματα, εκ των οποίων τα 10 στην περιοχή της Αττικής, όπου συγκεντρώνεται ο μισός πληθυσμός της χώρας ενώ το επενδυτικό πλάνο θα ανέλθει στα 25 εκατ. ευρώ.

Το επενδυτικό «κρεσέντο», σύμφωνα με πηγές της διοίκησης, έρχεται παράλληλα με την ανοδική πορεία που καταγράφουν τα οικονομικά μεγέθη.

Συγκεκριμένα, για την περσινή χρονιά, εκτιμάται ότι οι πωλήσεις έκλεισαν στα 765 εκατ. ευρώ, ελαφρώς αυξημένα σε σχέση με το 2017 (+1,5%) ενώ για φέτος, αναμένεται μεγάλη άνοδος, αφού οι πωλήσεις θα φθάσουν στα 820 εκατ. ευρώ κυρίως λόγω της διψήφιας ανάπτυξης που καταγράφουν τα νέα καταστήματα, τα οποία «τρέχουν» με ρυθμούς της τάξης του 20%.

Παράλληλα, με την επέκταση του δικτύου ιδιαίτερη έμφαση δίδεται και στις τιμές, οι οποίες πλέον αποτελούν κυρίαρχο κριτήριο στην τελική επιλογή των καταναλωτών. Έτσι φέτος, η εταιρεία αναμένεται να επενδύσει περίπου 80 εκατ. ευρώ σε προσφορές και προωθητικές ενέργειες.

Στα «ραντάρ» της διοίκησης εξακολουθούν να βρίσκονται και οι εξαγορές διάφορων τοπικών αλυσίδων στις διάφορες περιοχές της χώρας, χωρίς ωστόσο στην παρούσα φάση να υπάρχει κάτι συγκεκριμένο.

Μοιραία, ωστόσο, όπως επισημαίνουν στελέχη της Μασούτης, δεν θα αργήσει να ξεκινήσει ένας δεύτερος γύρος συγκέντρωσης λόγω της πίεσης που δέχονται οι μικρότεροι παίκτες του λιανεμπορίου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Προς νέες εξαγορές η «Μασούτης» – Ποια σούπερ μάρκετ έχουν μπει στο «στόχαστρό» της

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Πόλεμος» στο λιανεμπόριο: Οι «νύφες» και οι «μνηστήρες» της λιανικής