• Business

    Η μάχη για τη Super League: Πώς η Forthnet θα σώσει την «παρτίδα» – Οι κινήσεις των ανταγωνιστών


    Η λύση της συνεργασίας της Forthnet με τη διοργανώτρια αρχή του επαγγελματικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου Α΄ Εθνικής Κατηγορίας, Super League, για την αγωνιστική περίοδο 2018 – 2019, δεν έχει συνέπειες μόνον για την ίδια, ενώ δύναται να αλλάξει εντελώς το τοπίο όσο αφορά το premium τηλεοπτικό αθλητικό περιεχόμενο.

    Εμπορική συνεργασία με την Forthnet για τη μετάδοση τμήματος του περιεχομένου της Nova, συμπεριλαμβανομένου και του αθλητικού, έχουν συνάψει η Vodafone και η Wind, οι οποίες παρακολουθούν τις εξελίξεις με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, χωρίς να επιθυμούν να τοποθετηθούν επίσημα. Βεβαίως, καθώς το τοπίο θα αλλάξει από τη νέα σεζόν του πρωταθλήματος όλοι οι «παίχτες» έχουν το περιθώριο να κάνουν τις κινήσεις τους.

    Τα σενάρια είναι πολλά. Ένα εξ αυτών αναφέρει ότι η Forthnet πριν προχωρήσει στην διακοπή της συνεργασίας της με τη διοργανώτρια αρχή του πρωταθλήματος εξασφάλισε συμφωνίες με ορισμένες από τις μεγάλες ΠΑΕ, όπως έχει κάνει εδώ και καιρό με τον ΠΑΟΚ.

    Μια τέτοια προοπτική θα έσωζε την παρτίδα για την εισηγμένη τηλεπικοινωνιακή εταιρεία για την οποία η Super League θεωρείται ένα σημαντικό asset, άλλωστε, για ποιόν λόγο να διαθέσει αρχικά για μια χρονιά ποσό της τάξεως των 42 εκατ. ευρώ.

    Ωστόσο, από την άλλη πλευρά, γιατί οι ομάδες να βιαστούν να κλείσουν το θέμα της μετάδοσης των αγώνων τους για την επόμενη σεζόν γνωρίζοντας ότι ενδιαφέρον θα υπάρξει και από τους ανταγωνιστές της Forthnet, όπως είναι θεμιτό.

    Ήδη την επόμενη ημέρα από τις επίμαχες ανακοινώσεις της εισηγμένης ο πρόεδρος και διευθύνων του ΟΤΕ Μιχάλης Τσαμάζ δεν απέκλεισε τη διεκδίκηση της μετάδοσης των αγώνων από την Cosmote TV, την μεγαλύτερη από άποψη συνδρομητών τηλεοπτική πλατφόρμα.

    Στην «μάχη» για το πρωτάθλημα δεν αποκλείεται να μπουν η Vodafone και η Wind, όπως και τα εθνικής εμβέλειας τηλεοπτικά κανάλια. Επίσης, δεν αποκαλείται και σενάριο διαμοιρασμού των μεταδόσεων σε περισσότερους από έναν φορείς, ειδικά καθώς η τηλεθέαση αναμένεται να αλλάξει ριζικά το αμέσως επόμενο διάστημα με τις πλατφόρμες over the top των τριών μεγάλων τηλεπικοινωνιακών παρόχων. Η αρχή έχει γίνει ήδη, η Forthnet έχει διαθέσει το περιεχόμενό της στις δύο προαναφερόμενες εταιρείες.

    Όταν πριν ενάμιση χρόνο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone, Χάρης Μπρουμίδης, μιλούσε για την αναγκαιότητα να πάψει η αποκλειστικότητα στο τηλεοπτικό περιεχόμενο, οι περισσότεροι τον άκουγαν με δυσπιστία, αλλά τελικά έγινε, και τώρα υπάρχουν στελέχη και της Cosmote TV που δεν το αποκλείουν ακόμα και για το δικό της περιεχόμενο.

    Χάρης Μπρουμίδης
    Χάρης Μπρουμίδης . CEO Vodafone

    Εκτός όμως από τα παραπάνω δύσκολα ο οποιοσδήποτε φορέας, συμπεριλαμβανομένων και των ΠΑΕ, θα προχωρούσε σε μια δεσμευτική συμφωνία με τη Forthnet χωρίς προηγουμένως να έχει ξεκαθαρίσει το ιδιοκτησιακό της καθεστώς, αφού σε εξέλιξη βρίσκεται διαδικασία για την πώλησή της από τις πιστώτριες τράπεζες.

    Υπάρχουν και ορισμένοι στην αγορά που λένε πως όλα αυτά η εισηγμένη τα κάνει για να «εκβιάσει» τη Super League ώστε να προχωρήσει η μείωση των ομάδων του πρωταθλήματος και να περιοριστεί το τίμημα στα 30 εκατ. ευρώ για την επόμενη σεζόν, αντί των 37,5 εκατ. ευρώ. Πρόκειται για ένα σενάριο που δύσκολα γίνεται πιστευτό, τη στιγμή που, παρά τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Forthnet, δεν παύει να είναι μια εταιρεία με σημαντικό αριθμό πελατών, ένας οργανισμός δηλαδή που δεν του ταιριάζει να ρισκάρει ούτε τη φήμη ούτε τα έσοδά του.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:Forthnet: Πόσα χρήματα γλίτωσε από το διαζύγιο με τη Super League

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τσαμάζ: Οι εξελίξεις στη Forthnet ανοίγουν τον δρόμο για την Cosmote

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Forthnet: Οριστικό τέλος στη συνεργασία με τη Super League



    ΣΧΟΛΙΑ