F

Business

Μ. Μποδούρογλου: Πωλήσεις και χρονοναυλώσεις για την Allseas Marine

Ο εφοπλιστής Μιχάλης Μποδούρογλου


Ένα εξαιρετικά επικερδές deal κατάφερε να κλείσει η ναυτιλιακή εταιρεία Allseas Marine, συμφερόντων του εφοπλιστή Μιχάλη Μποδούρογλου, καθώς συμφώνησε για τη χρονοναύλωση των δύο καινούργιων tanker της.

Ο λόγος για το RS Tara (χωρητικότητας 160.036-dwt και κατασκευής 2016), το οποίο, σύμφωνα με Ευρωπαίους ναυλομεσίτες που επικαλείται τo tradewinds, ναυλώθηκε από την Heidmar για 12 μήνες με τους ημερήσιους ναύλους να ανέρχονται στα 16.000 δολάρια ημερησίως.

Tο έτερο πλοίο της εταιρείας, το RS Aurora (χωρητικότητας 159.356-dwt και κατασκευής 2017), ναυλώθηκε από τη Navig8 για επίσης 16.000 δολάρια ημερησίως. Μάλιστα στο deal του Aurora υπάρχει option επέκτασης για ένα χρόνο ακόμη, με τους ναύλους να αναδιαμορφώνονται στα 20.000 δολάρια ανά ημέρα.

Τα δεξαμενόπλοια αγοράστηκαν έναντι 100 εκ. δολαρίων τον περασμένο Νοέμβριο από την κοινοπραξία RS Tankers της ελληνικής εταιρείας Westgate Tankships (με έδρα τον Πειραιά) και της Tulshyan Group (με έδρα τη Σιγκαπούρη) σηματοδοτώντας την πρώτη κίνηση του κ. Μποδούρογλου μετά από 12 χρόνια απουσίας από την αγορά των tanker.

Πέρα από τις χρονοναυλώσεις, η ναυτιλιακή φαίνεται πως έχει βγάλει προς πώληση το bulk carrier Kavala Seas (χωρητικότητας 56.000-dwt και κατασκευής 2011) για ένα ποσό της τάξεως των 13 εκατ. δολαρίων. Το πλοίο, που είχε αγορασθεί τον Οκτώβριο του 2012 σε δημοπρασία έναντι 21 εκατ. δολαρίων, βρίσκεται στο λιμάνι της Donghae της Νότιας Κορέας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Αρ. Πίττας: Πούλησε το παλαιότερο bulker της Euroseas 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Κόλλησαν στα δικαστήρια οι αγωγές κατά τριών Ελλήνων εφοπλιστών για τα deals με την Kalani

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Xρ. Οικονόμου: Μπαράζ νεότευκτων πλοίων για την TMS Cardiff Gas


ΣΧΟΛΙΑ