• Ναυτιλία

    Xρ. Οικονόμου: Μπαράζ νεότευκτων πλοίων για την TMS Cardiff Gas

    Χρήστος Οικονόμου, εφοπλιστής


    Σε συμφωνία για την κατασκευή ενός ακόμη πλοίου μεταφοράς LNG προχώρησε η ναυτιλιακή TMS Cardiff Gas, συμφερόντων του εφοπλιστή Χρήστου Οικονόμου, με τα ναυπηγεία Samsung Heavy Industries, αυξάνοντας τον αριθμό των παραγγελιών νέων πλοίων που έχει πραγματοποιήσει η εταιρία σε πέντε.

    Υπενθυμίζεται ότι την περασμένη εβδομάδα η Samsung Heavy Industries ανακοίνωσε ότι έχει εξασφαλίσει νέες παραγγελίες για δύο πλοία μεταφοράς LNG, χωρητικότητας 174,000 cbm, τα οποία θα παραδοθούν το 2020. Τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία δεν αποκάλυψαν το όνομα του εφοπλιστή αλλά διευκρίνισαν ότι η παραγγελία περιλαμβάνει και option για ένα ακόμη ζευγάρι πλοίων.

    Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι η παραγγελία έγινε από την εταιρία TMS Cardiff Gas.

    Σημειώνεται ότι τον περασμένο μήνα, ο Χρήστος Οικονόμου είχε συμφωνήσει για την κατασκευή ενός νεότευκτου πλοίου LNG, χωρητικότητας 174.000 cbm, με τα ίδια ναυπηγεία και με option για ένα ακόμα πλοίο.

    Οι κινήσεις αυτές έρχονται λίγους μήνες μετά την παραγγελία τριών πλοίων LNG από την εταιρία, στα νοτιοκορεατικά ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries. 

    Αν επιβεβαιωθούν οι παραπάνω παραγγελίες, η TMS Cardiff Gas θα έχει διπλασιάσει το στόλο της μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, φτάνοντας στα δέκα πλοία.

    Η εταιρία, που ιδρύθηκε το 2011, παρουσιάζει έντονη κινητικότητα από πέρυσι, ενώ στις αρχές του 2018 ανακοίνωσε τη σύναψη συμφωνίας για την επταετή ναύλωση ενός νεότευκτου πλοίου της στο γαλλικό πετρελαϊκό κολοσσό TOTAL Gas & Power Chartering.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η επέκταση του στόλου της TMS Cardiff Gas συμπίπτει και με την επικείμενη είσοδο της Gas Ships, συμφερόντων του Γιώργου Οικονόμου, σε χρηματιστηριακή αγορά, με την TMS Cardiff Gas να διαχειρίζεται τα πλοία αυτά.

    Το Fuji LNG της TMS Cardiff Gas

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:  Η ελληνική ναυτιλιακή που πρωταγωνιστεί στα καινοτόμα οικολογικά ποντοπόρα πλοία

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Κόλλησαν στα δικαστήρια οι αγωγές κατά τριών Ελλήνων εφοπλιστών για τα deals με την Kalani

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Γ. Οικονόμου: Πώς ο εφοπλιστής απέκτησε ποσοστό άνω του 70% στη Dryships

     



    ΣΧΟΛΙΑ