ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ο όμιλος LVMH είναι σε συζητήσεις με το TikTok και τη μητρική του, ByteDance σε μια προσπάθεια να περιορίσει τα προϊόντα μαϊμού που διακινούνται στην εφαρμογή μέσω βίντεο.
Ο Toto Haba, ανώτερος αντιπρόεδρος πολυκαναλικού μάρκετινγκ της Benefit Cosmetics, μάρκας καλλυντικών που ανήκει στον LVMH, τον μεγαλύτερο όμιλο προϊόντων πολυτελείας στην Ευρώπη, αποκάλυψε ότι οι συνομιλίες επικεντρώνονται στην ανάπτυξη μιας «αναβαθμισμένης εμπειρίας αγορών» εν μέσω της παγκόσμιας επέκτασης του TikTok στην αγορά, σύμφωνα με το BoF, το οποίο επικαλείται το Bloomberg.
Ο όμιλος LVMH έχει ήδη συνάψει συμφωνία με την Alibaba για την καταπολέμηση πλαστών προϊόντων στην ηλεκτρονική του αγορά Tmall.
Η πιθανή συνεργασία με τo TikTok αναδεικνύεται ως μια στρατηγική κίνηση για την ενίσχυση της θέσης της πλατφόρμας μεταξύ των εμπορικών σημάτων και των καταναλωτών, ειδικά εν μέσω του φιλόδοξου στόχου της να ενισχύσει τις δραστηριότητές της στο ηλεκτρονικό εμπόριο στις ΗΠΑ στα 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2024, ανέφερε το Bloomberg.
Φαίνεται επίσης να διαφοροποιείται από άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικών αγορών που εδρεύουν στην Κίνα, επειδή το κατάστημα TikTok επιτρέπει σε τρίτους πωλητές να καταχωρούν προϊόντα.
Το TikTok είναι από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης με εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.
Διαβάστε επίσης:
Rolex: Σταθεροποιείται η αγορά των μεταχειρισμένων
Ο γιος του τέως βασιλιά, Νικόλαος σε έκθεση στο Palm Beach
Marlene Engelhorn: Ποια είναι η «χρυσή» κληρονόμος που χαρίζει 25 εκατ. ευρώ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Με δικά του κεφάλαια έως 100 εκατ. ευρώ χρηματοδοτεί ο Τέλης Μυστακίδης την κατασκευή του γηπέδου του ΠΑΟΚ
- Γιάννης Κούστας: Νέο δικαστικό ραντεβού με την πρώην σύζυγο για την υπεξαίρεση του αυθεντικού Σαγκάλ – Τι λένε οι δικηγόροι τους στο mononews
- Ά. Γεωργιάδης: Κίνηση – ματ με την αποστολή φαρμάκων κατ’ οίκον – Πάνω από 800 τα αιτήματα
- Οι αγορές συνεχίζουν το ράλι καθώς αναμένουν να ξεκαθαρίσει το τοπίο στη Μέση Ανατολή
