ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η LG Electronics σημείωσε μείωση στα έσοδα του δεύτερου τριμήνου για το τρέχον έτος, σε σχέση με τα αντίστοιχα περσινά, την οποία αποδίδει στην τρέχουσα εμπορική πολιτική του νέου Προέδρου και της συνθήκης που αυτή έχει επιφέρει.
Συγκεκριμένα η εταιρεία ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα 20,74 τρισ. κορεατικών γουόν (14,77 δισ. δολάρια) και λειτουργικά κέρδη 639,4 δισ. γουόν (455,3 εκατ. δολάρια).
Η εταιρεία αποδίδει την πτώση στην αδυναμία στις παγκόσμιες αγορές, στην αύξηση των τελωνειακών επιβαρύνσεων λόγω αλλαγών στην εμπορική πολιτική των ΗΠΑ, καθώς και στον έντονο ανταγωνισμό, ο οποίος επηρεάζει την κερδοφορία.
Οι αυξημένες δαπάνες, περιλαμβανομένων των εξόδων logistics, συνέβαλαν επίσης στην αρνητική πορεία.
Παρά τα οικονομικά προβλήματα, η LG κατέγραψε ισχυρή απόδοση στους τομείς Home Appliance Solution (HS), Vehicle Solution (VS) και Eco Solution (ES), όπου παρατηρήθηκε αύξηση τόσο στα έσοδα όσο και στα λειτουργικά κέρδη σε σχέση με πέρυσι.
Οι τομείς αυτοί πέτυχαν τα υψηλότερα έσοδα και κέρδη στην ιστορία τους για δεύτερο τρίμηνο, ενώ η VS Company σημείωσε τα καλύτερα τριμηνιαία αποτελέσματα στην ιστορία της.
Αντίθετα, η Media Entertainment Solution (MS) κατέγραψε λειτουργικές ζημίες, κυρίως λόγω της μείωσης των πωλήσεων τηλεοράσεων και της αύξησης των δαπανών για marketing. Παρά το γεγονός αυτό, η πλατφόρμα webOS συνέχισε να παράγει σταθερά κέρδη, επηρεάζοντας θετικά τη συνολική απόδοση της εταιρείας.
Ανάπτυξη σε τομείς B2B και μη υλικές δραστηριότητες
Η LG ενισχύει την ανάπτυξή της με εστίαση σε B2B τομείς, όπως τα εξαρτήματα οχημάτων και τα συστήματα HVAC, αλλά και σε μη υλικές δραστηριότητες όπως οι υπηρεσίες συνδρομής και η πλατφόρμα webOS.
Τα B2B έσοδα αυξήθηκαν κατά 3% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 6,2 τρισεκατομμύρια KRW (4,42 δισ. USD), ενώ τα έσοδα από τις υπηρεσίες συνδρομής οικιακών συσκευών αυξήθηκαν κατά 18%, φτάνοντας τα 630 δισεκατομμύρια KRW (448,7 εκατ. USD).
Οι B2B δραστηριότητες είναι λιγότερο ευάλωτες σε διακυμάνσεις της ζήτησης, με υψηλά εμπόδια εισόδου, ενώ οι μη υλικές δραστηριότητες προσφέρουν επαναλαμβανόμενα έσοδα και υψηλά περιθώρια κέρδους. Η διαδικτυακή πλατφόρμα LGE.COM ενισχύει την αναγνωρισιμότητα του brand και τη γενικότερη κερδοφορία.
Επισκόπηση αποτελεσμάτων ανά τομέα
LG Home Appliance Solution (HS): Η HS Company κατέγραψε τα υψηλότερα έσοδα και κέρδη στην ιστορία της για δεύτερο τρίμηνο, παρά τις δυσκολίες στην καταναλωτική ζήτηση και τις αυξημένες δαπάνες για logistics. Η στρατηγική της διπλής προσέγγισης, που στοχεύει τόσο στην premium όσο και στη μαζική αγορά, συνεχίζει να αποδίδει καλά.
LG Media Entertainment Solution (MS): Η MS Company παρουσίασε έσοδα 4,39 τρισεκατομμύρια KRW (3,13 δισ. δολάρια) και λειτουργικές ζημίες 191,7 δισ. γουόν (136,5 εκατ. δολάρια), λόγω μειωμένων πωλήσεων τηλεοράσεων και αυξημένων δαπανών για marketing. Παρά την πτώση, η πλατφόρμα webOS αποδίδει κέρδη, με την εταιρεία να επικεντρώνεται στην ανάπτυξή της σε νέες αγορές, όπως στην Ινδία.
LG Vehicle Solution (VS): Η VS Company κατέγραψε τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία της, με έσοδα 2,85 τρισ. γουόν (2,03 δισ. δολάρια) και λειτουργικά κέρδη 126,2 δισ. γουόν (89,9 εκατ. δολάρια). Η στρατηγική μετάβασης προς premium συστήματα infotainment εντός οχήματος συνέβαλε στην υψηλή απόδοση.
LG Eco Solution (ES): Η ES Company σημείωσε ρεκόρ έσοδα και κέρδη για το δεύτερο τρίμηνο, λόγω της υψηλής ζήτησης για οικιακά κλιματιστικά στην Κορέα και την επέκταση στον τομέα HVAC. Η ζήτηση για προϊόντα υψηλής απόδοσης και η ανάπτυξη σε νέες αγορές, όπως κέντρα δεδομένων και βιομηχανικά ψυκτικά συγκροτήματα, αναμένονται να ενισχύσουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη.
Η LG αναμένεται να συνεχίσει τη στρατηγική της για εξισορρόπηση του χαρτοφυλακίου της, με επικέντρωση στις B2B δραστηριότητες, τις υπηρεσίες συνδρομής και την ενίσχυση του ψηφιακού της παρουσίας μέσω D2C.
Διαβάστε επίσης
Συμφωνία ΕΕ-ΗΠΑ: Φθίνει ο αρχικός ενθουσιασμός – Ποιοι κάνουν λόγο για υποταγή της Ευρώπης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
