• Business

    Κωτσόβολος: Προετοιμάζεται πυρετωδώς για την Black Friday – Η στρατηγική και οι προσδοκίες

    Γιάννης Βασιλάκος, Κωτσόβολος


    Σε πυρετώδεις ρυθμούς κινείται η Κωτσόβολος ενόψει της φετινής Black Friday, όπου πραγματοποιείται ένα μεγάλο μέρος των ετήσιων πωλήσεων. Όπως αναφέρει μιλώντας στο mononews.gr ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Γιάννης Βασιλάκος, η περίοδος του Black Friday είναι εξαιρετικά απαιτητική, με την διαχείριση της τροφοδοσίας των καταστημάτων να είναι μια πραγματική πρόκληση για κάθε μεγάλη αλυσίδα εξαιτίας της κατακόρυφης αύξησης του όγκου των πωλήσεων.

    «Η προετοιμασία είναι εξαντλητική, προσπαθούμε να προετοιμαστούμε και να είμαστε πανέτοιμοι να υποδεχθούμε το κοινό», σημειώνει χαρακτηριστικά.

    Ο κ. Βασιλάκος ξεκαθαρίζει ότι παρ’ ότι προβλέπεται μεγαλύτερη πόλωση του ανταγωνισμού από πέρυσι, η Κωτσόβολος σκοπεύει να διατηρήσει την ψυχραιμία της και δεν πρόκειται να ξεκινήσει νωρίτερα τις ενέργειές της. Παρ’ ότι κάποιοι ανταγωνιστές έχουν αρχίσει ήδη να διαφημίζουν τις προσφορές τους. Όπως λέει, η πόλωση δεν συμφέρει κανέναν, όπως και ενδεχόμενη επιμήκυνση των ημερών που διαρκεί η εκπτωτική περίοδος του Black Friday. Κάτι τέτοιο, υπογραμμίζει, θα ήταν καταστροφικό για τα αποτελέσματα των εταιρειών, οι οποίες ήδη δέχονται πιέσεις από την αδύναμη ανάκαμψη της ζήτησης.

    Ο διοικητικός ηγέτης της Κωτσόβολος εκφράζει επίσης τον προβληματισμό του για την πορεία της κατανάλωσης μετά την Black Friday και συγκεκριμένα την περίοδο έως τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά. Θεωρεί μάλιστα πως θα υπάρξει πτώση μεγαλύτερη από πέρυσι, η οποία θα προσεγγίσει το 20%. Σπεύδει πάντως να τονίσει πως το συνολικό πρόσημο στο τελευταίο δίμηνο του έτους θα είναι θετικό για την αγορά, αφού η Black Friday θα δώσει σημαντική ώθηση και θα οδηγήσει αρκετούς καταναλωτές να αξιοποιήσουν τις μεγάλες εκπτώσεις (έως και 50%).

    Όσον αφορά στην πορεία της Κωτσόβολος, ο έμπειρος μάνατζερ αναφέρει πως κινείται καλύτερα από την αγορά που αυτή τη στιγμή «τρέχει» με ρυθμούς (2% με 3%) και τονίζει πως προτεραιότητα της αλυσίδας είναι να διατηρήσει την κερδοφορία σε υψηλά επίπεδα και να παραμείνει υγιής, παρά τα δυναμικά σχέδια επέκτασης που ανακοίνωσαν οι βασικοί ανταγωνιστές της (όπως η Public με τα Media Markt και η Πλαίσιο, μέσα από την είσοδο στις λευκές συσκευές).

    Ο κ. Βασιλάκος κλείνει λέγοντας πως η ουσιαστική αναθέρμανση της αγοράς θα έρθει σταδιακά μέσα από την τόνωση του διαθέσιμου εισοδήματος, το οποίο συμπιέστηκε πολύ τα προηγούμενα χρόνια ενώ εκτιμά πως η αγορά των ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών θα αρχίσει να αναπτύσσεται με δυναμικούς ρυθμούς από την επόμενη χρονιά, όταν θα αρχίσει να ανακάμπτει ουσιαστικά και η οικιστική δραστηριότητα. Το Airbnb, σημείωσε βοήθησε και κράτησε τον κλάδο στη διάρκεια της κρίσης, δίνοντάς του βαθιά ανάσα.



    ΣΧΟΛΙΑ