• Business

    Καλογεράκης, Μπουρλάς, Αθανασίου: Στη μάχη του last mile μεγάλα ονόματα του εγχώριου επιχειρείν

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Καλογεράκης, Μπουρλάς, Αθανασίου: Στη μάχη του last mile μεγάλα ονόματα του εγχώριου επιχειρείν

    Χρήστος Καλογεράκης, Ρόμπυ Μπουρλάς, Οδυσσέας Αθανασίου


    Στη μάχη του last mile («τελευταίο μίλι»), δηλαδή της διανομής μέχρι την πόρτα του καταναλωτή ρίχνονται «μεγάλα ονόματα» του εγχώριου επιχειρείν, ποντάροντας στη δυναμική και τις προοπτικές που παρουσιάζει ο κλάδος μετά την πανδημία.

    Η ανάγκη για γρήγορες και αξιόπιστες μεταφορές αναμένεται να ενταθεί τα επόμενα χρόνια, καθώς θα συνεχίσει να αυξάνεται η διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου και της κατ’ οίκον διανομής προϊόντων και υπηρεσιών.

    «Πρόκειται για μια κατηγορία που θα γνωρίσει ακόμη μεγαλύτερη άνθηση τα επόμενα χρόνια», επισημαίνουν χαρακτηριστικά παράγοντες της αγοράς των Logistics, παραπέμποντας στις σημαντικές επενδύσεις που δρομολογούν γνωστές αλυσίδες του λιανεμπορίου για την ενίσχυση των υποδομών τους στον τομέα του e-commerce.

    Η πιο πρόσφατη είσοδος στον χώρο των ταχυμεταφορών, η οποία προκάλεσε αίσθηση ήταν του επιχειρηματία Βαγγέλη Μαρινάκη. Ο όμιλος εταιρειών του τελευταίου εξαγόρασε πλειοψηφικό ποσοστό στην Courier Center που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά από το 1997 και σήμερα διαθέτει στόλο άνω των 200 οχημάτων που κάθε μήνα παραδίδουν περισσότερα από 400 χιλιάδες πακέτα.

    Επικεφαλής του εγχειρήματος τέθηκε ο Χρήστος Καλογεράκης, έμπειρο και ικανό στέλεχος της αγοράς με μακροχρόνια πορεία στον χώρο της λιανικής. «Προχωράμε στην εξαγορά της εταιρίας Courier Center για να δημιουργήσουμε μαζί με την ικανή της ομάδα μία νέα εμπειρία για τον Έλληνα που θα διέπεται από ενισχυμένο το αίσθημα της πελατοκεντρικής προσέγγισης. Το όραμά μας είναι να φθάνουμε καθημερινά και με συνέπεια σε όλες τις πόλεις και τα νησιά της χώρας υποστηρίζοντας τους συνεργάτες μας στο λιανεμπόριο, εξυπηρετώντας τους Έλληνες όπου και αν διαμένουν», σημείωσε ο κ. Καλογεράκης δίνοντας το περίγραμμα των στόχων.

    Στην startup εταιρεία Stoferno.gr, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο του online delivery και των ταχυμεταφορών επένδυσε πρόσφατα και η Lamda Development, η οποία ηγείται του μέγα-project του Ελληνικού. Η εισηγμένη εταιρεία με επικεφαλής τον Οδυσσέα Αθανασίου, προχώρησε σε επένδυση 300.000 ευρώ αποκτώντας το 27,27% της πλατφόρμας που ίδρυσαν το 2020 οι Δημήτρης Λυκούρης (CEO), Νίκος Κουσαθανάς (CTO) και Γιώργος Μούλτος (CFO). Οι τρεις τους μάλιστα συμπεριλήφθηκαν στη λίστα Forbes «30 κάτω των 30″ Greece 2021».

    H Stoferno.gr δραστηριοποιείται σε δυο τομείς: υπηρεσίες delivery από τοπικές επιχειρήσεις και last-mile ταχυμεταφορές courier, καλύπτοντας το Λεκανοπέδιο Αττικής. Η πλατφόρμα διαθέτει Marketplace τοπικών επιχειρήσεων κάθε κατηγορίας όπως φαρμακεία, παντοπωλεία, pet shop, είδη τεχνολογίας κ.α. προσφέροντας delivery από αυτά ακόμα και εντός της ώρας. Το ενδεχόμενο εισόδου στον χώρο του instant delivery εξετάζει και η Public-MediaMarkt.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας, Ρόμπυ Μπουρλάς στη διάρκεια πρόσφατης συνέντευξης τύπου δεν απέκλεισε την πιθανότητα εξαγορών στο συγκεκριμένο κλάδο. «Μας αρέσουν τα deals και το έχουμε δείξει, αφού είμαστε αρκετά ενεργοί», σημείωσε ο κ. Μπουρλάς δείχνοντας κυρίως στην κατεύθυνση της ενίσχυσης του ecommerce ή του delivery. «Πάντα κοιτάμε για συμφωνίες αλλά στον σωστό χρόνο και με τις σωστές τιμές», έσπευσε να διευκρινίσει.

    Διαβάστε ακόμη:

    Σε διπλό κλοιό η αγορά: Ο κίνδυνος της ακρίβειας και η «αδυναμία» των καταναλωτών

    IKEA, Πλαίσιο, Douleutaras: Τι «κρύβουν» οι έξυπνες αναρτήσεις στα social media για τον Πικάσο

    Σούπερ Μάρκετ: «Αλαλούμ» με τη διάθεση των self test στην Αχαΐα – Σε πλήρη σύγχυση ο κλάδος

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ