Business

IKEA, Πλαίσιο, Douleutaras: Τι «κρύβουν» οι έξυπνες αναρτήσεις στα social media για τον Πικάσο

WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
IKEA, Πλαίσιο, Douleutaras: Τι «κρύβουν» οι έξυπνες αναρτήσεις στα social media για τον Πικάσο


Στο επίκεντρο των social media βρέθηκαν ΙΚΕΑ, Πλαίσιο, douleutaras και Pringles χάρη στις ευφυείς αναρτήσεις που έκαναν για την πτώση του πίνακα του Πάμπλο Πικάσο πριν τις ανακοινώσεις της Ελληνικής Αστυνομίας για την εξιχνίαση της κλοπής του, το 2012, από 49χρονο ελαιοχρωματιστή.

Τα σχόλια των χρηστών του διαδικτύου «έπεφταν βροχή» για τον έξυπνο -κατά γενική ομολογία- τρόπο που επέλεξαν να διακωμωδήσουν το περιστατικό, πετυχαίνοντας εμμέσως μέσω των αναπαραγωγών δωρεάν… διαφήμιση σε έναν ανερχόμενο χώρο, ο οποίος αυξάνει συνεχώς τη διείσδυσή του.

Ένα ράφι στήριξης κορνίζας που συνοδεύεται από την λεζάντα «ιδέες δίνουμε» ήταν η ανάρτηση που επέλεξε η ΙΚΕΑ για να «τρολάρει» το τραγελαφικό περιστατικό ενώ το Πλαίσιο ένα τρίποδο και πάνω του, ο επίμαχος πίνακας του Πικάσο και η ατάκα: «Στηρίζουμε ό,τι έχει αξία».

Η διάθεση να εμπλακούν μέσω των επίσημων λογαριασμών που διατηρούν στα κοινωνικά δίκτυα πέρα από την διάθεση για… χαβαλέ, δείχνει και κάτι άλλο: την ολοένα και μεγαλύτερη βαρύτητα που αποδίδουν πλέον οι εταιρείες στην δύναμη social media λόγω της επίδρασης που έχουν στους καταναλωτές και ειδικότερα στις νεότερες ηλικίες, που αποτελούν και τις πιο δυναμικές κατηγορίες.

Είναι πλέον εμφανές ότι το παιχνίδι παίζεται αλλιώς. Και για αυτό πολλές εταιρείες φροντίζουν να έχουν πολύ καλή παρουσία, διατηρώντας επαγγελματικά προφίλ υψηλών προδιαγραφών και έχοντας ενεργή συμμετοχή και διάδραση με το κοινό στο οποίο στοχεύουν. Επιπλέον, αρκετές παρακολουθούν με προσοχή τι γράφεται για αυτές στο διαδίκτυο και τις αντιδράσεις.

Είναι μια άτυπη σφυγμομέτρηση για την εικόνα που έχει διαμορφώσει ο κόσμος απέναντί τους, η οποία μπορεί να αποδειχθεί εξαιρετικά χρήσιμη στην χάραξη της στρατηγικής μάρκετινγκ, στα υπόλοιπα κανάλια πέραν των παραδοσιακών. Εξάλλου η προσαρμογή στις εκάστοτε συνθήκες είναι το κλειδί για την επιβίωση και ανάπτυξη των επιχειρήσεων, αλλιώς «κινδυνεύουν να χάσουν το τρένο» και μείνουν πίσω, με ολέθριες για αυτές συνέπειες.

Νέα εποχή, νέα ήθη…

Διαβάστε επίσης

Κατασκοπικό θρίλερ στα γαλλικά Ikea: Ιδιωτικοί ντετέκτιβ, μυστικοί πράκτορες και παρακολουθήσεις μέχρι και πελατών!



ΣΧΟΛΙΑ