• Business

    Hotel Brain: Κοντά σε συμφωνία για είσοδο νέου επενδυτή

    Πάνος Παλαιολόγος , Hotel Brain


    Η συνεχής ανοδική πορεία της Hotel Brain δεν μένει απαρατήρητη από την επενδυτική κοινότητα, που ενδιαφέρεται να ενισχύσει κεφαλαιακά τη δυναμική εταιρεία, αποκτώντας ποσοστό στο μετοχικό της κεφάλαιο.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, τους επόμενους μήνες το ενδιαφέρον αυτό θα πάρει σάρκα και οστά και νέος επενδυτής θα εισέλθει στο μετοχικό κεφάλαιο της εταιρείας.

    Η Hotel Brain είναι  η μεγαλύτερη εταιρεία ξενοδοχειακού μάνατζμεντ σε Ελλάδα και Ευρώπη και κατάφερε μέσα σε έξι χρόνια να αναπτύξει ένα  χαρτοφυλάκιο 200 και πλέον ξενοδοχειακών μονάδων υπό διαχείριση, σε 70 προορισμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό, επενδύοντας  σε resort και  city hotels, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και στα νησιά.

    Διαθέτει τέσσερις θυγατρικές: την Hotel Box που δραστηριοποιείται επενδυτικά αγοράζοντας και πουλώντας τουριστικά ακίνητα, την Hotel Keys που μισθώνει τα ακίνητα της Hotel Box αυξάνοντας την αξία  τους  (ή και άλλων) και ακολούθως επενδύει και επαναλανσάρει τα ξενοδοχεία στην αγορά, την Hotel Brain management, που αναλαμβάνει το μάνατζμεντ των μισθωμένων ξενοδοχείων και την HotelBrain International Ltd, τον διεθνή βραχίονα της HotelBrain, που αναλαμβάνει συμβάσεις συμβούλων διαχείρισης και ανάπτυξης παγκοσμίως.

    Ο διευθύνων σύμβουλος της Hotel Brain, Πάνος Παλαιολόγος, μιλώντας στην έκθεση Arexpo για τα τουριστικά ακίνητα και τη σημασία του αποτελεσματικού μάνατζμεντ, σημείωσε τη συμβολή της κρίσης στην ανάπτυξη του επαγγελματικού μάνατζμεντ στα ξενοδοχεία.

    Όπως τόνισε “η κρίση ήρθε για να αποδείξει ότι το ξενοδοχείο είναι επιχείρηση και όχι μόνο ακίνητο και ανέδειξε τη σημασία της διαχείρισης για την επιτυχία του. Πριν την κρίση, όλοι δανειζόντουσαν και λειτουργούσαν τα ξενοδοχεία τους, ενώ μετά που ο δανεισμός δυσκόλεψε δόθηκε έμφαση στις ταμειακές ροές και έγινε κατανοητό ότι οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις πρέπει να αφήνουν και κέρδη. Έτσι ενώ για πολλά χρόνια ήταν ταυτισμένη η ιδιοκτησία με το μάνατζμεντ, λόγω της κρίσης έγινε κατανοητό ότι όταν διαχωρίζονται μπορεί να γίνονται καλύτερα”.

    Εξηγώντας το νέο περιβάλλον που έχει δημιουργηθεί, σημείωσε ότι  η διαχείριση ενός ξενοδοχείου στην εποχή του διαδικτύου, είναι απαιτητική και σύνθετη δουλειά. “Από την είσοδο στην εποχή του διαδικτύου υπάρχουν δύο ξενοδοχεία. Αυτά που είναι στο έδαφος και αυτά που βρίσκονται στο διαδίκτυο” είπε χαρακτηριστικά ο ιδρυτής της Hotel Brain.

    “Πλέον το ξενοδοχείο δεν είναι ένα μέρος, αλλά ένα concept, και ο ταξιδιώτης δεν αναζητά μόνο να αλλάξει τόπο αλλά να ζήσει μια ξεχωριστή εμπειρία, χαράς, ρομαντισμού ή ανακάλυψης που θα τη θυμάται. Η πολυτέλεια πλέον δεν ορίζεται με την παχιά μοκέτα αλλά με τη μοναδική εμπειρία. Και είναι οι άνθρωποι που σκέφτονται τις ιδέες, που δημιουργούν τα concept και που μπορούν να αναδείξουν ένα ξενοδοχείο ή ένα προορισμό.”

    Η HotelBrain διαθέτει 50 ξενοδοχειακές μονάδες μισθωμένες σε όλη τη χώρα, ενώ το 2023 θα έχει 85 μισθωμένα ξενοδοχεία.



    ΣΧΟΛΙΑ