• Business

    Hermes: ΗΠΑ και Ευρώπη ξοδεύουν αφειδώς για τσάντες Birkin και Kelly – Εκτίναξη πωλήσεων

    • Bloomberg

    Axel Dumas, CEO Hermes


    Οι πωλήσεις της Hermes εκτινάχθηκαν καθώς οι πλούσιοι αγοραστές στις ΗΠΑ και την Ευρώπη ξοδεύουν αφειδώς χρήματα για τις πανάκριβες πολυτελείς τσάντες Birkin και Kelly της γαλλικής εταιρείας.

    Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά περίπου 16% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες το τρίτο τρίμηνο, ανέφερε η Hermes International σε ανακοίνωσή της την Τρίτη. Οι αναλυτές ανέμεναν αύξηση 13%.

    Η ανάπτυξη στην Αμερική ξεπέρασε τις εκτιμήσεις, ενώ οι επιδόσεις στην Ασία-Ειρηνικό εκτός της Ιαπωνίας ήταν αντίστοιχες.

    Η Hermes έχει ξεπεράσει σε απόδοση τους άλλους ομίλους πολυτελείας, καθώς το γαλλικό brand επωφελήθηκε από την ανθεκτική ζήτηση, ακόμη και όταν η ανάπτυξη σε μεγάλο μέρος του κλάδου επιβραδύνθηκε.

    Λόγω της περιορισμένης παραγωγικής ικανότητας της εταιρείας, υπάρχει πλήθος παραγγελιών για τις πολύτιμές τσάντες της με τις εκρηκτικές τιμές.

    Hermes τσάντα Kelly
    Tσάντα Kelly της Hermes

    Η Hermes παίζει «σε ένα δικό της πρωτάθλημα», έγραψε σε ένα σημείωμα ο Thomas Chauvet, αναλυτής της Citigroup. Ο όμιλος επωφελείται από ένα «υψηλό μερίδιο πιστών, υψηλής ποιότητας καταναλωτών», πρόσθεσε.

    Η μετοχή της εταιρείας αυξήθηκε έως 3,3% στο Παρίσι την Τρίτη, ενώ από τις αρχές του έτους ενισχύεται κατά 19%.

    Η χρηματιστηριακή της αξίας ανέρχεται σε 181 δισ. ευρώ, υπερτριπλάσια από αυτήν της Kering, ιδιοκτήτρια της Gucci.

    Οι πωλήσεις στην Κίνα, την Ταϊβάν, το Χονγκ Κονγκ και το Μακάο ήταν «ισχυρές», δήλωσε ο Οικονομικός Διευθυντής Eric du Halgouet στους δημοσιογράφους. Η εταιρεία δεν προβλέπει προς το παρόν επιστροφή  Κινέζων τουριστών στην Ευρώπη.

    «Παρά το αβέβαιο παγκόσμιο περιβάλλον, παραμένουμε σίγουροι» για το 2023, τόνισε.

    Η Hermes δεν έχει δει αλλαγή στις τάσεις των αγορών από τις αρχές Οκτωβρίου, αλλά παραμένει προσεκτική για πιθανές επιπτώσεις στον τουρισμό από τα πρόσφατα γεωπολιτικά γεγονότα, πρόσθεσε.

    Η Γαλλία νωρίτερα αυτό το μήνα πέρασε στο υψηλότερο επίπεδο συναγερμού για τρομοκρατία μετά το θανατηφόρο μαχαίρωμα ενός δασκάλου.

    Η απόδοση στις ΗΠΑ ενισχύθηκε ιδιαίτερα από το κατάστημα της Madison Avenue, το οποίο άνοιξε πριν από ένα χρόνο, εξήγησε.

    Η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει μικρές αυξήσεις τιμών στα ρολόγια και τα κοσμήματα της κατά τη διάρκεια του έτους, μετά τις συνήθεις αυξήσεις που εφαρμόζει στις αρχές του έτους, σύμφωνα με τον Eric du Halgouet.

    Διαβάστε ακόμη:

    Down the rabbit hole: Η σμίλευση ενός μαξιμαλιστικού λαχανόκηπου για την Hermès Hong Kong – mononewsTV

    Βουλιάζει ο κλάδος πολυτελείας στην Ευρώπη- Στα 245 δισ. δολάρια το sell off

    Gucci και Chanel σαρώνουν τα ακίνητα στις ΗΠΑ

     



    ΣΧΟΛΙΑ