• Business

    Gucci και Chanel σαρώνουν τα ακίνητα στις ΗΠΑ

    • NewsRoom
    Jean-François Palus (Gucci), Leena Nair (Chanel)

    Jean-François Palus (Gucci), Leena Nair (Chanel)


    Μέσα σε 12 μήνες τα high end brands της Ευρώπης έχουν μισθώσει πάνω από 60.400 τετραγωνικά μέτρα στις ΗΠΑ σε μια επιθετική τακτική marketing για να επεκτείνουν το δίκτυο των εύπορων πελατών τους.

    Η Chanel επαναλειτούργησε πρόσφατα ένα υπερπολυτελές κατάστημα στο Μπέβερλι Χιλς, αφού υπερδιπλασίασε το χώρο του σε 2.790 τετραγωνικά μέτρα. Η Gucci επεκτείνεται σε όλες τις ΗΠΑ και μετρά πλέον οκτώ σημεία στο Τέξας και μια μπουτίκ στο κέντρο του Ντιτρόιτ.

    Καφετέριες, μπαρ, ρετιρέ και εντυπωσιακά καταστήματα είναι τα projects που αναπτύσσουν κορυφαίοι οίκοι, συνδυάζοντας τη διασκέδαση με την πολυτέλεια, ώστε να διατηρήσουν τη δυναμική στα κέρδη τους, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.

    Με τις εκτιμήσεις για συνολικές πωλήσεις ύψους 75,5 δισ. δολαρίων στον κλάδο πολυτελείας το 2023, σύμφωνα με την εταιρεία έρευνας Statista, οι ευρωπαϊκές εταιρείες, που είδαν πέρσι τις πωλήσεις τους να επιστρέφουν σε προ-πανδημικά επίπεδα, έχουν επιδοθεί σε κυνήγι θησαυρού, μισθώνοντας και αγοράζοντας κτίρια από την περιβόητη Rodeo Drive του Beverly Hills μέχρι το Νάσβιλ και το Όστιν.

    Αν επιβεβαιωθούν αυτές οι εκτιμήσεις, οι πωλήσεις στις ΗΠΑ θα καταγράψουν άνοδο κατά 9% σε σχέση με πέρσι, που κινήθηκαν λίγο παραπάνω από 69 δισ. δολάρια.

    Μπαράζ αγορών

    Η Hermès μετακόμισε πέρυσι ένα τετράγωνο πιο πάνω στη Νέα Υόρκη, ανοίγοντας ένα εντυπωσιακό κατάστημα  20.500 τετραγωνικών μέτρων στη λεωφόρο Μάντισον. Οι πελάτες κάνουν βόλτα σε ένα τετραώροφο κατάστημα το οποίο περιλαμβάνει από μακιγιάζ και αρώματα, ανδρικά ρούχα, είδη σπιτιού, κοσμήματα μέχρι εξοπλισμό ιππασίας.

    Βόρεια του Μαϊάμι Μπιτς, στη Φλόριντα, ο ιδιοκτήτης του πολυτελούς εμπορικού κέντρου Bal Harbour Shops έχει ήδη νοικιάσει μια νέα πτέρυγα αξίας 500 εκατομμυρίων δολαρίων που ελπίζει να ανοίξει στα τέλη του 2025.

    Η τεράστια επένδυση αποφασίστηκε κυρίως λόγω της αυξημένης ζήτησης των οίκων πολυτελείας για επιπλέον χώρους, προσθέτοντας 40 επιπλέον καταστήματα, σύμφωνα με την Carolyn Travis, επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ και μέσων ενημέρωσης της εταιρείας real estate Whitman Family Development.

    Ο μέσος όρος που χρησιμοποιούν πλέον τα καταστήματα είναι 460 τετραγωνικά μέτρα με τον χώρο να περιλαμβάνει καφέ, μπαρ και ρετιρέ για τη διοργάνωση πολυτελών εκδηλώσεων. Πρόκειται για αύξηση κατά 28% σε σχέση με πέρσι στον χώρο που εκμεταλλεύονται.

    «Τα φυσικά καταστήματα πρέπει να είναι πολύ πιο συναρπαστικά, μεγαλύτερα, καλύτερα, πιο διασκεδαστικά», αναφέρει στη «WSJ»ο Luca Solca, ερευνητικός αναλυτής στη παγκόσμια αγορά ειδών πολυτελείας της Bernstein.

    Η εστίαση στα φυσικά καταστήματα προκύπτει κι από το γεγονός ότι οι εύποροι πελάτες δεν παραγγέλνουν εύκολα online ένα αντικείμενο μεγάλης αξίας. Με το e-commerce να μην είναι το δυνατό σημείο για τους οίκους πολυτέλειας, οι επικεφαλής εστιάζουν στο να δημιουργήσουν μια ξεχωριστή εμπειρία για τους επίδοξους αγοραστές.

    Νέα project

    Με τους πολυσύχναστους κεντρικούς δρόμους, στους οποίους συγκεντρώνονται τα καταστήματα πολυτελών ειδών και συχνάζουν οι εκατομμυριούχοι να έχουν «γεμίσει», οι εταιρείες αναζητούν και εναλλακτικές στέγες.

    Η Michigan Avenue στο Σικάγο, η Rodeo Drive στο Beverly Hills και η Newbury Street στη Βοστώνη έχουν γεμίσει με καινούρια καταστήματα, όμως αντίστοιχα νέα μαγαζιά ξεφυτρώνουν σε όχι και τόσο «παραδοσιακούς» προορισμούς πολυτελείας.

    «Μέρη όπως το Όστιν και το Νάσβιλ, μέρη όπως η Φλόριντα έχουν δει μια τεράστια εισροή ανθρώπων», δήλωσε ο Άντριου Γκόλντμπεργκ, αντιπρόεδρος της CBRE εταιρείας παροχής υπηρεσιών ακινήτων. «Όλα αυτά έγιναν περιοχές ανάπτυξης.»

    Στα ατού των οίκων πολυτελείας είναι και το γεγονός ότι τα καταστήματά τους δεν επηρεάζονται από τη μείωση τουριστών σε μια περιοχή ή από το κλείσιμο γραφείων. Γι’ αυτό και δεν κάνουν πίσω αν είναι να προχωρήσουν σε μία σημαντική επένδυση.

    «Κοιτάξτε την τιμή στα Rolex», δήλωσε ο Άλεξ Σαγκς, μεσίτης με έδρα το Σαν Φρανσίσκο στην CBRE. «Δεν χρειάζεται να πουλάς πολλά ρολόγια την ημέρα για να έχεις ένα επιτυχημένο κατάστημα».

    Διαβάστε επίσης:

    Η Νίκη της Σαμοθράκης «μοντέλο» διαφήμισης στο Λούβρο

    Mark Rothko: Έρχεται η πιο πολυαναμενόμενη έκθεση της δεκαετίας

    Γιούρι Μίλνερ: Ποιος είναι ο μεγιστάνας επενδυτής που αγόρασε το πιο ακριβό ρετιρέ στο Λονδίνο αξίας $70 εκατ.

    _______________________

    Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023

    Αυτοδιοικητικές εκλογές 2023: Όλες οι εξελίξεις

    Οδηγός Εκλογών – Όλα όσα πρέπει να ξέρετε



    ΣΧΟΛΙΑ