• Business

    Eurobank και Ogilvy δοκιμάζουν τις νέες contextual δυνατότητες στόχευσης του Project Agora

    Κατάστημα της Eurobank

    Κατάστημα της Eurobank


    Το Project Agora ενδυναμώνει τις δυνατότητες contextual στόχευσης που προσφέρει, ενισχύοντας περαιτέρω τις υπηρεσίες προς τους διαφημιζόμενους.

    Ήδη μεγάλα brands, όπως η Eurobank, έχουν χρησιμοποιήσει τη συγκεκριμένη δυνατότητα για να ενισχύσουν τις καμπάνιες τους, με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα.

    Η Ogilvy και η Eurobank χρησιμοποίησαν τα contextual κοινά ξεπερνώντας με τον τρόπο αυτό τα αρχικά KPIs του brand, με CTR 16% πάνω από το μέσο όρο της αγοράς και completion rate για το video της καμπάνιας 13% πάνω από το μέσο όρο της αγοράς.

    Καθώς τα brands θα χάσουν στο προσεχές μέλλον τη δυνατότητα της στόχευσης με βάσει τα cookies, αναζητούν νέους τρόπους για να εντοπίσουν και να στοχεύσουν το κοινό που τους ενδιαφέρει.

    Η contextual διαφήμιση και στόχευση είναι μία από τις νέες στρατηγικές που υιοθετούν οι marketers, ώστε να σερβίρουν διαφημίσεις όχι πια με δημογραφικά
    χαρακτηριστικά και το ιστορικό περιήγησης ενός χρήστη, αλλά το είδος του περιεχομένου που βλέπει τη δεδομένη στιγμή.

    Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία “topic extraction” της Grapeshot, το Project Agora διαμορφώνει τα διαθέσιμα κοινά στόχευσης, ώστε τα brands να φτάνουν πάντα στο κατάλληλο κοινό, την κατάλληλη στιγμή, μέσα στο κατάλληλο περιεχόμενο. Η συγκεκριμένη τεχνολογία σαρώνει κάθε άρθρο στο σύνολό του -όχι μόνο τον τίτλο ή το URL- για να καθορίσει το περιεχόμενο το κειμένου.

    Στη συνέχεια το περιεχόμενο αυτό αντιστοιχίζεται με τα keywords και τις φράσεις που απαρτίζουν το αντίστοιχο κοινό, ώστε να καθορίσει τη συνάφεια, αλλά και πόσο δυνατή είναι. Πέρα από τα ήδη διαθέσιμα κοινά, τα brands έχουν επιπλέον τη δυνατότητα να δημιουργήσουν και custom audiences, απόλυτα προσαρμοσμένα στις δικές του ανάγκες, με βάση τα δικά τους keywords.

    Ο Θανάσης Παρασκευόπουλος, Head of Performance Marketing της Eurobank μοιράστηκε για την καμπάνια: “Το Project Agora μας βοήθησε να εκμεταλλευτούμε στο μέγιστο τις advanced δυνατότητες του contextual targeting, εξασφαλίζοντας ότι οι καμπάνιες μας στόχευσαν τους καταναλωτές εκείνους που βρίσκονταν στο κατάλληλο mindset και στη σωστή στιγμή για να εκτεθούν στα μηνύματά μας και στα προϊόντα μας”.

     



    ΣΧΟΛΙΑ