• Business

    ΕΣΕΕ: «Όχι» στο click away με κλειστά καταστήματα – Συνιστά αθέμιτο ανταγωνισμό για τους μικρούς εμπόρους

    Γιώργος Καρανίκας, ΕΣΕΕ

    Γιώργος Καρανίκας, ΕΣΕΕ


    Κατά του «click away» όσο τα καταστήματα παραμένουν κλειστά τάσσονται οι μικροί και μεσαίοι έμποροι, εκφράζοντας φόβους πως η συγκεκριμένη πρακτική που εξετάζει το υπουργείο Ανάπτυξης στο πλαίσιο επαναλειτουργίας της αγοράς θα λειτουργήσει υπέρ των μεγάλων λιανέμπορων που διαθέτουν εδραιωμένα ηλεκτρονικά καταστήματα.

    Όπως λέει ο πρόεδρος της πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Γιώργος Καρανίκας, η εν λόγω μέθοδος αγορών δεν έχει πεδίο εφαρμογής στους χιλιάδες μικρούς και μεσαίες εμπόρους, οι οποίοι δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα και τονίζει πως συνιστά αθέμιτο ανταγωνισμό και μάλιστα σε μια περίοδο που προτεραιότητα είναι ο περιορισμός των μετακινήσεων στο ελάχιστο για την ανάσχεση του κορονοϊού. «Πρέπει να διαφυλάξουμε τον υγιή ανταγωνισμό…», λέει χαρακτηριστικά.

    Υπολογίζεται πως μόνο 2 στις 10 εμπορικές επιχειρήσεις διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα.

    Υπενθυμίζεται ότι ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης ερωτώμενος για την επαναλειτουργία της αγοράς ενόψει της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων ανέφερε μεταξύ άλλων πως εξετάζεται το σύστημα click away.

    Όπως εξήγησε, ο καταναλωτής θα παραγγέλνει από το ηλεκτρονικό κατάστημα, η παραγγελία θα ετοιμάζεται και στη συνέχεια ο καταναλωτής θα παραλαμβάνει την παραγγελία από το φυσικό κατάστημα κατόπιν ραντεβού.

    Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ επισημαίνει πως αυτή τη στιγμή η μεγαλύτερη αγωνία του εμπορικού κόσμου είναι η κάλυψη των υποχρεώσεων του Νοεμβρίου, οι οποίες «τρέχουν» παρ’ ότι τα καταστήματα είναι κλειστά. Ο εμπορικός, όπως λέει,θα πρέπει «ανέβει έναν Γολγοθά» καθώς μέχρι τέλος Νοεμβρίου καλείται με κλειστά καταστήματα να ανταποκριθεί σε μια σειρά από υποχρεώσεις, όπως η δόση του φόρου εισοδήματος, η δόση του ΕΝΦΙΑ, τον ΕΦΚΑ και το 60% των ενοικίων.

    Διαβάστε ακόμα: 

    Αδ. Γεωργιάδης: Δύσκολο να ανοίξει η εστίαση – Μας κυβερνά ο κορονοϊός

    Άδωνις Γεωργιάδης: Άνοιγμα της αγοράς με προσοχή – Πρώτα τα εποχιακά είδη και τα καταστήματα παιχνιδιών

    Σούπερ μάρκετ: Προς «μετωπική σύγκρουση» και στις online αγορές – Το sklavenitis.gr ξαναμοιράζει την τράπουλα

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ