• Business

    ERGO: Οι τρεις πυλώνες της νέας στρατηγικής για να πρωταγωνιστήσει στην ελληνική ασφαλιστική αγορά

    Νίκος Αντιμησάρης, CEO της ERGO

    Νίκος Αντιμησάρης, CEO της ERGO


    Πελατοκεντρικότητα, Τεχνική Αριστεία, Ψηφιακός Μετασχηματισμός. Αυτοί είναι οι τρεις πυλώνες της νέας στρατηγικής της Ασφαλιστικής εταιρείας ERGO, που στόχο έχει να εισέλθει δυναμικά στο κομμάτι των ασφαλειών Ζωής και Υγείας και να αποτελέσει πρωταγωνιστικό ρόλο στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια.

    Όπως παραδέχτηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας κ. Νίκος Αντιμησάρης, η ERGO, παρότι κυριαρχεί στις Γενικές Ασφάλειας, στο κομμάτι της Ζωής και της Υγείας έχει μείνει πίσω τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, ωστόσο εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι το νέο στρατηγικό πλάνο της εταιρείας, τα νέα προϊόντα που προσφέρει αλλά και το ενισχυμένο δίκτυο συνεργατών που διαθέτει, θα της δώσουν την απαραίτητη ώθηση για να εξελιχθεί σε έναν μεγάλο παίκτη τα επόμενα χρόνια.

    «Στόχος μας η συνεχόμενη κερδοφόρος ανάπτυξη και η καλή πορεία μακροπρόθεσμα» τόνισε ο κ. Αντιμησάρης ενώ έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στον καταλυτικό ρόλο που μπορεί να παίξει η τεχνολογία και ο ψηφιακός μετασχηματισμός για την επίτευξη του πλάνου. «Η ERGO έχει κάνει άλματα προόδου τα τελευταία χρόνια, με γνώμονα της τεχνογνωσία που ούτως ή άλλως διαθέτει ο Όμιλος. «Πρώτη επιλογή είναι οι πελάτες μας, είτε πρόκειται για επιχειρήσεις είτε για ιδιώτες» επεσήμανε ο CEO της εταιρείας.

    Ο κ. Δημήτριος Σπανός, Διευθυντής του Τομέα Ασφαλιστικών Λειτουργιών Ασφαλίσεων Ζωής & Υγείας της ERGO, εστιάζοντας στα προϊόντα έκανε μια σύντομη αναφορά στα προγράμματα ασφαλίσεων υγείας, παρουσιάζοντας στη συνέχεια τα νέα Unit Linked, ERGO My Fund. Πρόκειται για προϊόντα που προσφέρουν εξατομικευμένες επενδυτικές και ασφαλιστικές λύσεις και αποτελούν στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης στη δραστηριότητα των ασφαλίσεων Ζωής για την ERGO.

    Οι τρεις πυλώνες στον δρόμο προς την ανάπτυξη

    Η νέα στρατηγική της ERGO βασίζεται σε τρεις πυλώνες, με βάση τους οποίους αναμένεται η εταιρεία να εξελιχθεί και να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στον κλάδο των ασφαλίσεων τα επόμενα χρόνια.

    Πυλώνας 1: Πελατοκεντρικότητα

    Όπως τόνισε ο κ. Αντιμησάρης, «όραμα μας είναι να γίνουμε η πρώτη επιλογή για πελάτες και συνεργάτες, για αυτό και όλα τα νέα προϊόντα της εταιρείας έχουν ως επίκεντρο τον πελάτη και την καλύτερη εξυπηρέτησή του». Η ERGO όλα αυτά τα χρόνια λειτουργίας της στην Ελλάδα πρωταγωνιστεί στις γενικές ασφάλειες.

    Ωστόσο τώρα, είδαμε το άνοιγμα στην αγορά και αποφασίσαμε να μπούμε στον τομέα της Ζωής και της Υγείας, δίνοντας έμφαση στον πελάτη. Να είναι ικανοποιημένοι τόσο από την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε αλλά και από την τιμή την οποία τις προσφέρουμε.

    Μετά την απόκτηση της ΑΤΕ Ασφαλιστικής, έναν από τους κύριους άξονες της στρατηγικής της ERGO αποτελεί η ενίσχυση της παρουσίας της στις Ασφαλίσεις Ζωής και Υγείας, με στόχο να αναδειχθεί ηγέτιδα δύναμη και σε αυτούς τους κλάδους ασφάλισης.

    Πυλώνας 2: Τεχνική Αριστεία

    «Η τεχνογνωσία υπάρχει, είναι εδώ και θα την χρησιμοποιήσουμε ώστε να εξελιχθούμε, να μεγαλώσουμε, δίνοντας προτεραιότητα στον τομέα της Ζωής και της Υγείας» επεσήμανε ο κ. Αντιμησάρης. Σκοπός μας είναι να προβλέπουμε όσο γίνεται τους κινδύνους και τις ζημιές και να προστατεύσουμε τους πελάτες μας. Για το καλό της εταιρείας πρέπει να τηρούμε τις δεσμεύσεις και τις υποσχέσεις μας και με εργαλείο την τεχνογνωσία να ανέβουμε επίπεδο.

    Πυλώνας 3: Ψηφιακός Μετασχηματισμός

    Η ERGO δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην τεχνολογική ανάπτυξη της εταιρείας και στον ψηφιακό της μετασχηματισμό. H εταιρεία ήδη τρέχει συγκεκριμένα προϊόντα όπως το ERGO My Fund-Invest Plan το οποίο μέσω μιας εύχρηστης ψηφιακής πλατφόρμας, το FundBOX, σχεδιάζει την επενδυτική στρατηγική σύμφωνα με το επενδυτικό προφίλ του πελάτη, προσφέρωντας παράλληλα απόλυτη διαφάνεια και ευελιξία.

    Επίσης υπάρχει και το ERGO My Fund-Flex Plan, ένα καινοτόμο αποταμιευτικό επενδυτικό πρόγραμμα περιοδικών καταβολών, το οποίο προσφέρει μια ομπρέλα ασφαλιστικής προστασίας στον πελάτη.

    Ο κ. Αλέξανδρος Σερμπέτης Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματικού και Τομέα Πελατών δήλωσε ότι «για την ERGO, ο ψηφιακός μετασχηματισμός δεν είναι απλώς ένας εταιρικός στόχος. Είναι όρος επιβίωσης, όσο και ανάπτυξης, σε μία αγορά που συνεχώς αλλάζει, και για εμάς περιλαμβάνει τρεις πυλώνες δράσης, τον Πελάτη, το Συνεργάτη και την ίδια την Εταιρεία».

    Διαβάστε επίσης:

    ΚΕΠ: Ψηφιακή αναβάθμιση με έργα 40 εκατ. ευρώ

    Coca Cola: «Διαφωνούμε με το πρόστιμο 10,3 εκατ. ευρώ – Προσφεύγουμε στη Δικαιοσύνη»



    ΣΧΟΛΙΑ