• Business

    «Έκρηξη» τζίρου για το e-food το 2020: Αύξηση 49,38%

    • NewsRoom
    e-food: Αντιδράσεις από το Εργατικό Κέντρο Αθήνας

    efood


    Θετικά λειτούργησε η περίοδος της πανδημίας και των απανωτών lockdowns για τον τομέα του delivery, με την e-food να βγαίνει ιδιαίτερα κερδισμένη, βλέποντας τον κύκλο εργασιών της το 2020 να ανέρχεται στα 64,4 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας ετήσια αύξηση 49,38%.

    Σύμφωνα με τη δημοσιοποίηση των οικονομικών αποτελεσμάτων της πλατφόρμας, η αύξηση στον τζίρο της εταιρείας προήλθε από την αύξηση των παραγγελιών μέσω αυτής που επέφερε κι αύξηση των εσόδων από τις παραγγελίες κατά 13,4 εκατ. ευρώ σε σχέση με το 2019.

    Τα λοιπά έσοδα περιόδου ποσού 279.421 ευρώ (21.784 ευρώ) αφορούν κυρίως σε έσοδα από ενοίκια. Τα έσοδα της εταιρείας που στα τέλη του 2020 συνεργαζόταν με 13.000 καταστήματα, ανήλθαν στα 64,488 εκατ. ευρώ από 43,171 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019.

    Τα καθαρά κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 28,7 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 29,06% σε σχέση με τα 22,2 εκατ. ευρώ του 2019. Τα EBITDA ανήλθαν σε 31,653 εκατ. ευρώ από 23,705 εκατ. ευρώ το 2019, τα κέρδη προ τόκων και φόρων στα 31,019 εκατ. ευρώ έναντι 23,375 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης. Τα έσοδα από παροχή υπηρεσιών ανήλθαν στα 13,527 εκατ. ευρώ, 5,3 εκατ. ευρώ περισσότερα από το 2019.

    Αντίστοιχα τα ταμειακά της διαθέσιμα ξεπέρασαν τα 40,84 εκατ. ευρώ από 28,9 εκατ. ευρώ που ήταν το 2019. Σε ότι αφορά τη διάθεση των κερδών η διοίκηση της εταιρείας για τη χρήση του 2020 προτείνει τη διανομή μερίσματος 20 εκατ. ευρώ.

    Επιπρόσθετα, με απόφαση της τακτικής γενικής συνέλευσης της 15ης Απριλίου του 2020 εγκρίθηκε η διανομή μερισμάτων 11 εκατ. ευρώ.

    Στην εταιρεία απασχολούνταν 378 άτομα, από 268 άτομα το 2019 ενώ οι υπόλοιποι εργαζόμενοι της είναι ενοικιαζόμενοι με τρίμηνες συμβάσεις από γνωστή διεθνή εταιρεία, όπως αναφέρουν πηγές με γνώση.

    Στην οικονομική της έκθεση η εταιρεία αναφέρεται στη συνεργασία με τη Σκλαβενίτης που, όπως σημειώνει, διευρύνεται, ενώ τονίζει πως «βρίσκεται σε μια πορεία ανάπτυξης, και στόχος της διοίκησης είναι η ενίσχυση του κύκλου εργασιών της μέσω της ανάπτυξης νέων συνεργασιών με καταστήματα πέραν των εστιατορίων αλλά και με σημαντικές επενδύσεις στο κανάλι της διανομής».

    Υπενθυμίζεται πως από τον Φεβρουάριο το efood έχει λανσάρει την υπηρεσία efood market, για διανομή προϊόντων μικρής λιανικής. Η υπηρεσία ξεκίνησε πιλοτικά από την Αγία Παρασκευή και επεκτείνεται συνεχώς με στόχο να προσφέρει πλήρη κάλυψη σε όλη την Αττική.

    Την ίδια ώρα, η e-food εν αναμονή δημιουργίας του πρώτου δικού της καταστήματος έχει δημιουργήσει ένα δίκτυο συνεργατών και προσφέρει πάνω από 1000 προϊόντα από τις 8μίση το πρωί έως τις 10μισή κάθε ημέρα. Οι περιοχές που καλύπτει είναι Αγία Παρασκευή, Πεύκη, Κολωνός, Δάφνη, Χαλάνδρι, Παλαιό Φάληρο, Ίλιον, Ακρόπολη, Νέα Ιωνία, Γαλάτσι, Φιλοθέη, Ηλιούπολη, Εξάρχεια, Κηφισιά και Μαρούσι.

    Διαβάστε ακόμη:

    Biogen: Εκτινάχθηκε η μετοχή της εταιρείας μετά την έγκριση του φαρμάκου κατά του Αλτσχάιμερ

    Uni Systems: Αναλαμβάνει έργο συμβουλευτικών υπηρεσιών για το Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης (EUIPO)

    United Group: Διατήρηση της κερδοφορίας στην πορεία ανάπτυξης και μετασχηματισμού

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ