• Business

    Dmitry Sergeev (PariMatch): Μέσω συνεργασίας θα μπούμε στην ελληνική αγορά online betting

    Dmitry Sergeev, CEO της Parimatch για CIS χώρες και Ευρώπη


    Η ουκρανική Parimatch είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες στοιχήματος στη Ρωσία και την Ουκρανία και δραστηριοποιείται έχοντας άδειες σε Ηνωμένο Βασίλειο, Καζακστάν, Τατζικιστάν, Λευκορωσία και Κύπρο. Το όνομα της Parimatch ακούστηκε πρόσφατα μεταξύ των εταιρειών που ενδιαφέρονται για την ελληνική αγορά. Ο CEO της Parimatch στις CIS χώρες και την Ευρώπη Dmitry Sergeev  μιλάει αποκλειστικά στο mononews.gr για τα σχέδια της εταιρείας για την ελληνική αγορά, και τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα.

    Πότε ξεκίνησε η Parimatch και σήμερα σε ποιες αγορές δραστηριοποιείστε; 

    Το Parimatch είναι μια διεθνής εταιρεία,   με πλούσια ιστορία 25+ ετών, που λειτουργεί επί του παρόντος σε βασικές αγορές CIS (Κοινοπολιτείας Ανεξάρτητων Χωρών) και μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες. Η Parimatch δραστηριοποιείται νόμιμα στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ουκρανία, τη Ρωσία, το Καζακστάν, το Τατζικιστάν, τη Λευκορωσία, την Κύπρο και την Τανζανία. Η εταιρεία μας εκπροσωπείται από διάσημους μαχητές πάλης UFC, όπως ο θρυλικός Conor McGregor και άλλοι αθλητές. Έχει ισχυρές συνεργασίες με κορυφαίους ευρωπαϊκούς (FC Juventus, Leicester City FC, Everton FC, Shakhtar Donezk) ποδοσφαιρικούς συλλόγους, καθώς και αποκλειστικό στοιχηματικό συνεργάτη του κορυφαίου ισπανικού ποδοσφαιρικού τμήματος La Liga στο CIS και την πιο διάσημη προώθηση μικτών πολεμικών τεχνών UFC.

    Ποιο είναι το μέγεθος της Parimatch;

    Η Parimatch είναι μια ιδιωτική εταιρεία, επομένως δεν μπορούμε να μοιραστούμε το GGR. Μπορώ όμως να επιβεβαιώσω ότι το 2020 έχουμε περισσότερους από 1 εκ. μηνιαίους ενεργούς πελάτες και μετρούν. Υπολογίζουμε ότι όλη η αγορά τζόγου CIS ανέρχεται σε 3-4 δισεκατομμύρια ευρώ.

    Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των διαφορετικών αγορών που δραστηριοποιείστε; Ποιες είναι πιο ελκυστικές;

    Κάθε αγορά έχει τους δικούς της μοναδικούς κανονισμούς για το στοιχηματισμό που διαφέρουν σημαντικά από τη μια χώρα στην άλλη. Επομένως, η είσοδος σε μια αγορά είναι πάντα ένα βήμα που πρέπει να μελετηθεί σχολαστικά. Πριν το πράξουμε, πρέπει να αναλύσουμε πολλούς παράγοντες: την προοπτική της αγοράς, τον πιθανό αριθμό πελατών που σκοπεύουμε να προσελκύσουμε, το μέσο άθροισμα ενός στοιχήματος και, φυσικά, τη νομοθεσία περί στοιχημάτων και φορολογίας. Για παράδειγμα, η εταιρεία μας  είναι ισχυρή στο διαδίκτυο στη Ρωσία και το UFC είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στη Ασία. Επιπλέον, τα γρήγορα αθλήματα όπως το cyberfootball, το πινγκ-πονγκ και άλλα είναι δημοφιλή στο CIS.

    Πώς χαρακτηρίζετε την ελληνική αγορά;  Είναι ενδιαφέρουσα;

    Βλέπουμε ότι πολλοί φορείς εκμετάλλευσης στοιχημάτων και τυχερών παιχνιδιών, τόσο διεθνείς όσο και τοπικοί, έχουν ήδη υποβάλει αίτηση στην ελληνική αγορά για μόνιμη άδεια. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι η ελληνική αγορά έχει μεγάλες δυνατότητες και εμείς αναζητούμε νέες ευκαιρίες. Η Ελλάδα έχει πολλούς λάτρεις των σπορ που είναι πολύ παθιασμένοι με αυτό που την καθιστούν δυνητικό κοινό-στόχο για κάθε ισχυρή μάρκα.

    Θεωρείτε απλή τη διαδικασία αδειοδότησης στην Ελλάδα; Ποια είναι η γνώμη σας για το κόστος των φόρων και το κόστος των αδειών στην ελληνική αγορά;

    Όπως αναφέραμε νωρίτερα, όλες οι αγορές έχουν διαφορές όσον αφορά τις νομοθεσίες στοιχημάτων και αυτό περιλαμβάνει βήματα που πρέπει να κάνετε για να αποκτήσετε την άδεια. Δεν θα περιγράψαμε αυτή τη διαδικασία εύκολη σε καμία από τις περιοχές που μας ενδιαφέρει. Ωστόσο, είναι σημαντικό να τονιστεί ότι οι νομοθεσίες και άλλοι περιορισμοί που σχετίζονται με το νόμο δεν είναι και δεν θα είναι ποτέ αρκετά σημαντικό εμπόδιο για την Parimatch να εγκαταλείψει μια ιδέα να εισέλθει σε μια αγορά που θεωρούμε ότι διαθέτει πλούσιες δυνατότητες.

    Πρόκειται να υποβάλετε αίτηση για άδεια; Ή αναζητάτε συνεργασία;

    Αναζητούμε συνεχώς νέους συνεργάτες στις αγορές με μεγάλες δυνατότητες. Έχουμε μια πρώτη εμπειρία δημιουργώντας νέες συνεργασίες σε κάθε αγορά και είμαστε ανοιχτοί σε νέες προτάσεις. Γενικά, πιστεύουμε ότι η ελληνική αγορά έχει πολλά να προσφέρει για μεγάλες μάρκες. Είμαστε ανοιχτοί για τυχόν ισχυρούς Έλληνες συνεργάτες, γιατί προς το παρόν δεν θα κάνουμε αίτηση για άδεια.

    Ο δρόμος προς την επιτυχία δεν μπορεί να είναι γρήγορος. Εάν αποφασίσουμε να υποβάλουμε αίτηση για άδεια στην Ελλάδα, αυτός ο δρόμος μπορεί να διαρκέσει 3-4 χρόνια. Δεν περιμένουμε θεμελιώδη αποτελέσματα τα πρώτα χρόνια λειτουργίας.

    Υπάρχουν άλλες αγορές που σκοπεύετε να εισέλθετε στους επόμενους 12 μήνες;

    Το Parimatch έχει τη φιλοδοξία να αποκτήσει παρουσία σε κάθε ήπειρο. Κοιτάζουμε προσεκτικά όλες τις ευρωπαϊκές αγορές και οι χώρες της Ανατολικής Ευρώπης και των βαλκανικών κρατών είναι από τις βασικές μας προτεραιότητες.

    Δεδομένου ότι η ελληνική αγορά είναι μια ανεπτυγμένη αγορά και υπάρχουν μερικοί αρκετά καλά εδραιωμένοι χειριστές στην Ελλάδα τώρα – Stoiximan και B365 ιδιαίτερα τι μπορεί να κάνει το Parimatch καλύτερα και πού θα μπορούσε να είναι το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα; Μπορεί να είναι στοιχήματα esports ή MMA ή μπορεί να πει κάτι άλλο;

    Το Parimatch διαθέτει ένα πολύ δυνατό προϊόν που μπορεί να προσελκύσει νέους πελάτες και ακόμη και να επεκταθεί σε νέες περιοχές.

    Για παράδειγμα, η Ρωσία ήταν πάντα μια αγορά υψηλού ανταγωνισμού με 2-3 μεγάλες μάρκες στοιχημάτων. Στην πραγματικότητα, η αγορά μοιράστηκε μεταξύ αυτών των εταιρειών. Η Parimatch ήταν μια από τους νέους παίκτες στην αγορά αυτή και παρόλα αυτά καταφέραμε τα τελευταία χρόνια, να έχουμε πολλαπλασιάσει το μερίδιό μας. Σήμερα η Parimatch συγκαταλέγεται μεταξύ των 5 μεγαλύτερων εταιρειών στη Ρωσία και συνεχίζει να αναπτύσσεται. Είμαι σίγουρος ότι θα είμαστε στις κορυφαίες 3 εταιρείες στη Ρωσία τα επόμενα δύο χρόνια.

    Έχετε πει ότι αυτό που διαφοροποίησε την Parimatch στις αγορές που είστε είναι η προσαρμοστικότητά σας. Πώς θα το κάνατε αυτό στην Ελλάδα που είναι μια άγνωστη σε εσάς αγορά; 

    Από την άποψη του μάρκετινγκ, είναι πολύ σημαντικό να συνεργαζόμαστε με τοπικούς παράγοντες  ώστε αυξάνουμε την δημοφιλία της εταιρείας στο τοπικό κοινό-στόχο. Με αυτόν τον τρόπο, τα άτομα που θέλουμε να δούμε ως μελλοντικούς πελάτες μας, θα γνωρίζουν ότι μιλάμε την ίδια γλώσσα με αυτούς. Αυτό είναι το σχέδιο που τείνουμε να χρησιμοποιούμε κάθε φορά που μπαίνουμε σε μια νέα αγορά: συνεργαζόμαστε με διάσημους ποδοσφαιρικούς συλλόγους, αθλητικές ομοσπονδίες, bloggers και βασικούς influencers, διασημότητες που μοιράζονται τις αξίες και τη νοοτροπία μας. Αυτό μας βοηθά να φέρνουμε την επωνυμία μας πιο κοντά στο κοινό-στόχο μας.

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ