ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έχουν περάσει περίπου τέσσερις εβδομάδες από τότε που κυκλοφόρησε η νέα υπηρεσία straming της Disney, «Disney+», η οποία σημείωσε 10 εκατ. συνδρομές μετά τη πρώτη μέρα λειτουργίας.
Τώρα, η εταιρία ερευνών Apptopia, αναφέρει πως έχουν πραγματοποιηθεί 22 εκατ. συνδρομές στη Disney + σε κινητές συσκευές από την έναρξή της, με την εφαρμογή να μετρά κατά μέσο όρο 9,5 εκατ. καθημερινούς ενεργούς χρήστες σε κινητές συσκευές, ανεβαίνοντας έτσι στην πρώτη θέση στα Apple και Google app stores. Η Apptopia δεν έχει πληροφορίες για το πόσες από αυτές τις συνδρομές προέρχονται από δωρεάν δοκιμές. Η Disney, εξάλλου, προσφέρει δωρεάν χρήση του Disney+ για επτά ημέρες. Η εφαρμογή πάντως, έχει ήδη αποφέρει κέρδη 20 εκατ. δολ. στη Disney.
Η Disney ανακοίνωσε ότι δεν θα αποκαλύψει τα δεδομένα της την επόμενη τριμηνιαία έκθεσή της ενώ εκπρόσωπός της αρνήθηκε να σχολιάσει τα ευρήματα της Apptopia, σύμφωνα με το CNBC.
Η Apptopia αναφέρει επίσης ότι το ισχυρό ξεκίνημα για τη Disney + δεν φαίνεται να πλήττει σοβαρά τους ανταγωνιστές. Οι συνδρομές και η διάρκεια χρήσης των χρηστών του HBO της AT&T και του Amazon Prime Video δεν επηρεάστηκαν από τη νέα εφαρμογή της Disney. Η Netflix είδε μια μικρή βουτιά στην κινητή χρήση αρχικά, αλλά ύστερα επανήλθε σε φυσιολογικούς ρυθμούς.
Η εφαρμογή θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως τον επόμενο χρόνο, ξεκινώντας με τη Δυτική Ευρώπη τον Μάρτιο, στη συνέχεια τη Λατινική Αμερική και την Ανατολική Ευρώπη το φθινόπωρο.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η μίρλα του… Κολωνακίου, τα δύο «όχι» του Κ.Μ., η ομιλία και το Κογκρέσο, ο Χαφτάρ στην Αθήνα και μια πρόταση γάμου… αέρος
- Οι κορυφαίες γκαλερί της Αθήνας: 12 σταθμοί στην εικαστική σκηνή της Ελλάδας
- Buy, Hold or Sell: Άμεση ανάλυση για ΑΒΑΞ, ΑΔΜΗΕ, ΔΑΑ, ΔΕΗ, Intracom, Quest, ΜΟΗ, ΠΛΑΘ, Φουρλής, Nike και Nvidia
- Ο Trump, οι δασμοί, οι μετοχές της Lululemon, και το παιχνίδι της Posh Spice – Το χρηματιστήριο, τα έσοδα, και η στρατηγική κάνουν πασαρέλα
