• Business

    Δημήτρης Καλλιτσάντσης: Στο Κατάρ εργάζεται σήμερα 1 στους 3 υπαλλήλους της ΕΛΛΑΚΤΩΡ

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ

    ΕΛΛΑΚΤΩΡ: Οι κ. Δ.Καλλιτσάντσης, Α. Καλλιτσάντσης, Δ. Κούτρας και Λ. Μπόμπολας


    Στην πρωτεύουσα του Κατάρ, Ντόχα, εργάζεται σήμερα σχεδόν ένας στους τρεις υπαλλήλους της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, καθώς βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη οι εργασίες για την κατασκευή της «Χρυσής Γραμμής» του μετρό της πόλης, όπως ανέφερε κατά την πρόσφατη γενική συνέλευση της εταιρείας ο αντιπρόεδρος του ομίλου Δημήτρης Καλλιτσάντσης, υπογραμμίζοντας τη σημασία της διεθνούς παρουσίας της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, η οποία σήμερα δραστηριοποιείται σε 23 χώρες.

    Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο κ. Καλλιτσάντσης, από τους συνολικά 13.900 εργαζομένους της ΕΛΛΑΚΤΩΡ, οι 4.500 (εκ των οποίων οι 200 είναι Έλληνες) απασχολούνται σήμερα στην κατασκευή της «Χρυσής Γραμμής» του μετρό της Ντόχα, που αποτελεί αυτή τη στιγμή προτεραιότητα της εταιρείας, και ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι τέσσερις σήραγγες μήκους 25 χιλιομέτρων, ενώ εκφράζεται αισιοδοξία ότι μετά τα ηλεκτρομηχανολογικά έργα, η ΑΚΤΩΡ θα αναλάβει και τα αρχιτεκτονικά.

    Οι κ. Δ.Καλλιτσάντσης, Α. Καλλιτσάντσης, Δ. Κούτρας και Λ. Μπόμπολας
    Οι κ. Δ.Καλλιτσάντσης, Α. Καλλιτσάντσης, Δ. Κούτρας και Λ. Μπόμπολας

    Όπως τονίστηκε στη γενική συνέλευση, η ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της ΕΛΛΑΚΤΩΡ είναι κομβικής σημασίας για την ανάπτυξη της εταιρείας, αν και δε λείπουν και τα… παρατράγουδα, καθώς στο Ντουμπάι και στο Κουβέιτ η ΕΛΛΑΚΤΩΡ εμπλέκεται σε σοβαρές αντιδικίες με τις τοπικές αρχές για δημόσια έργα που έχει αναλάβει.

    Δημήτρης Κούτρας. Αντιπρόεδρος Ελλάκτωρ
    Δημήτρης Κούτρας. Αντιπρόεδρος Ελλάκτωρ

    Όμως δεν υπάρχει και άλλος δρόμος, αφού όπως παραδέχθηκε και ο έτερος αντιπρόεδρος του ομίλου, Δημήτρης Κούτρας, η εγχώρια αγορά των δημοσίων έργων «έχει στερέψει» και στο μέλλον στην Ελλάδα θα γίνονται μόνο έργα συγχρηματοδοτούμενα από ιδιώτες, και αναφέρθηκε σε έργα που αναμένονται όπως το αεροδρόμιο στο Καστέλι, ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ), η υποθαλάσσια ζεύξη Σαλαμίνας – Περάματος και οι επεκτάσεις του μετρό.

    Ειδικά για την περίπτωση του αεροδρομίου στο Καστέλι, ο κ. Κούτρας εξέφρασε έντονες επιφυλάξεις, επισημαίνοντας πως από τη μία το Δημόσιο επιθυμεί να έχει ενισχυμένο ποσοστό στη νέα εταιρεία, ενώ από την άλλη οι ιδιώτες διεκδικούν αυξημένη συμμετοχή.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι, κόντρα στο πτωτικό ρεύμα που πλήττει το Χρηματιστήριο Αθηνών και τις διεθνείς χρηματαγορές λόγω του Brexit, η μετοχή της ΕΛΛΑΚΤΩΡ κινήθηκε ανοδικά τη Δευτέρα, καταγράφοντας κέρδη 3,31%, ενώ ανοδικά κινείται και σήμερα, πλησιάζοντας το 1,3 ευρώ (όταν την Παρασκευή βρισκόταν στο 1,21).

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:

    http://www.mononews.gr/cha-gkremistike-i-eurobank-kerdismenos-o-leonidas-mpompolas-ellaktor/56451



    ΣΧΟΛΙΑ