ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η COCO-MAT, πιστή στην στρατηγική εξωστρέφειας που ακολουθεί, διευρύνει συνεχώς το δίκτυο καταστημάτων της.
Ένα νέο κατάστημα COCO-MAT ανοίγει τις πόρτες του στο Τόκιο στις 17 Ιουνίου, ανεβάζοντας έτσι τον αριθμό των καταστημάτων της ελληνικής πολυεθνικής στα 106 παγκοσμίως.
Στόχος της εταιρείας, από την ίδρυση της το 1989 έως σήμερα, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, είναι να προσφέρει υψηλής ποιότητας ύπνο από φυσικά υλικά σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους παγκοσμίως. Έτσι, επιδιώκει να έχει φυσική παρουσία σε όλες τις μεγάλες πόλεις του κόσμου, εξυπηρετώντας άμεσα τους πελάτες και λειτουργώντας ως ο καλύτερος πρεσβευτής των ελληνικών αξιών στο εξωτερικό.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- ΕΛΑΣ: Προσοχή σε πλαστό μήνυμα που διακινείται ως δήθεν επιστολή της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
- Τουρκία: Πέθανε ο Κούρδος πολιτικός Σιρί Σουρεγιά Οντέρ, διαμεσολαβητής στην έκκληση Οτσαλάν για αφοπλισμό του ΡΚΚ
- Υπουργείο Τουρισμού για τα τροχόσπιτα: Βάζουμε τέλος στην καταχρηστική κατάληψη δασών, αιγιαλών, αρχαιολογικών χώρων – Nομοθετoύμε το αυτονόητο
- Τζιτζικώστας: Αρχές του 2026 θα παρουσιαστεί η πρώτη Ευρωπαϊκή Στρατηγική για τον Τουρισμό
