• Business

    Coca-Cola: Mega deal $1,8 δισ. για την CCEP – Στόχος να γίνει ο μεγαλύτερος εμφιαλωτής στον κόσμο

    • NewsRoom

    Damien Gamell, CEO CCEP (Πηγή: cocacolaep.com)


    Ένα deal 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων ανακοίνωσε σήμερα η Coca-Cola Europacific Partners (CCEP), η εταιρεία που εμφιαλώνει και πουλά προϊόντα της Coca-Cola, καθώς σκοπεύει να εξαγοράσει, από κοινού με την Aboitiz Equity Ventures (AEV), την Coca-Cola Beverages Philippines, σε μια προσπάθεια να γίνει ο μεγαλύτερος εμφιαλωτής της πασίγνωστης μάρκας στον κόσμο σε έσοδα και όγκους προϊόντων.

    Σύμφωνα με το Reuters, η εξαγορά της επιχείρησης της Coca-Cola στις Φιλιππίνες σε μετρητά θα πραγματοποιηθεί με ιδιοκτησιακή δομή 60:40 μεταξύ της CCEP και του ομίλου Aboitiz.

    Ήδη η CCEP έχει υπογράψει ένα μη δεσμευτικό σύμφωνο, ενώ βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις με την AEV σχετικά με μια πιθανή κοινή συναλλαγή, ανέφερε η εταιρεία σε ανακοίνωσή της.

    Σημειώνεται ότι η CCEP εμφιαλώνει και πουλά προϊόντα Coca-Cola στη Δυτική Ευρώπη, την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία.

    Να η ευκαιρία…

    «Σήμερα, είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε την από κοινού εξαγορά της Coca-Cola Beverages Philippines, με την Aboitiz Equity Ventures, έναν από τους κορυφαίους ομίλους στην τοπική αγορά», σχολίασε ο Damian Gammell, διευθύνων σύμβουλος της CCEP.

    «Αυτό μας προσφέρει μια εξαιρετική ευκαιρία να αποκτήσουμε μια καθιερωμένη, καλά διοικούμενη επιχείρηση με ελκυστικές προοπτικές κερδοφορίας και ανάπτυξης», συμπλήρωσε.

    Αύξηση εσόδων το α’ εξάμηνο

    Ο όμιλος ανέφερε έσοδα 8,98 δισ. ευρώ το α’ εξάμηνο του έτους, σημειώνοντας αύξηση 8,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

    Παράλληλα, τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 1,17 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 21%.

    «Είμαστε επίσης πολύ χαρούμενοι που καταγράψαμε ένα εξαιρετικό α’ εξάμηνο, επιτυγχάνοντας ισχυρή ανάπτυξη και δημιουργώντας εντυπωσιακές ελεύθερες ταμειακές ροές», σημείωσε ο Gammell.

    «Η απόδοσή μας αντικατοπτρίζει εξαιρετική απόδοση στην αγορά, και ισχυρές σχέσεις με τους πελάτες μας», πρόσθεσε.

    Η εταιρεία ανέφερε ακόμη «σταθερή αύξηση όγκου» σε ανεπτυγμένες αγορές, ενώ, «εστιάζοντας στη διαχείριση της αύξησης εσόδων και περιθωρίου κέρδους», σε συνδυασμό με μία στρατηγική τιμολόγησης και προώθησης, κατάφερε να καταγράψει «σταθερά κέρδη».

    Διαβάστε επίσης: 

    Hugo Boss: Εκτοξεύτηκαν οι πωλήσεις το β’ τρίμηνο – Πρόβλεψη για άλμα 25% στα κέρδη

    Πετρέλαιο: H έντονη ζήτηση από ΗΠΑ αύξησε τις τιμές

    ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ανασυγκρότηση Διοικητικού Συμβουλίου



    ΣΧΟΛΙΑ