Daniel Grieder, CEO Hugo Boss (Πηγή: group.hugoboss.com)
Περιεχόμενα
Αναβάθμισε σήμερα την πρόβλεψη για τα μεγέθη του στο σύνολο του έτους, ο γερμανικός οίκος μόδας Hugo Boss, με την ανακοίνωση ανόδου 20% στις πωλήσεις του β’ τριμήνου, καθώς η ανανέωση της επωνυμίας και οι κινήσεις μάρκετινγκ κυρίως σε Κίνα και ΗΠΑ, τον βοήθησαν να ξεπεράσει την υποτονική ζήτηση που πλήττει ολόκληρο τον κλάδο.
Τα τριμηνιαία έσοδα από πωλήσεις του Ομίλου αυξήθηκαν σε 1,03 δισεκατομμύρια ευρώ (1,13 δισεκατομμύρια δολάρια), από 878 εκατομμύρια ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με τις προβλέψεις των αναλυτών, καθώς τόσο οι μάρκες Boss όσο και οι μάρκες Hugo κέρδισαν μερίδιο αγοράς, ειδικά στους νεότερους καταναλωτές.
Παράλληλα, η εταιρεία αναμένει ότι οι ετήσιες πωλήσεις της θα αυξηθούν κατά 12% έως 15% και θα φτάσουν τα 4,1 δισ. έως 4,2 δισ. ευρώ, σε σύγκριση με την προηγούμενη πρόβλεψή της για αύξηση περίπου 10% στα 4 δισ. ευρώ.
Ισχυρή αγορά σε ΗΠΑ και Κίνα
Ο όμιλος μόδας premium ένδυσης, παρέμεινε ανθεκτικός στις επιβραδυνόμενες αγορές των ΗΠΑ και της Ευρώπης, ενώ ενισχύθηκαν τις πωλήσεις στην Ασία, παρά το γεγονός ότι η Κίνα έχει μια πιο αργή ανάκαμψη από την αναμενόμενη.
Η ανάκαμψη του τουρισμού, όπως υποστηρίζει η εταιρεία, αύξησε τα προσαρμοσμένα σε συνάλλαγμα έσοδα στην Κίνα κατά 56%, καθιστώντας την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού την ισχυρότερη για την εταιρεία.
Σημειώνεται ότι τους πρώτους έξι μήνες του έτους, η εταιρεία άνοιξε 17 νέα καταστήματα, με ιδιαίτερη έμφαση στην Κίνα.
Η Hugo Boss προβλέπει ότι τα λειτουργικά της κέρδη για το 2023 θα αυξηθούν κατά 20% έως 25% σε επίπεδο 400 εκατομμυρίων έως 420 εκατομμυρίων ευρώ, έναντι του προηγούμενου εύρους 10% έως 20%.
Ταυτόχρονα, η επώνυμη μάρκα κατέγραψε επιτάχυνση στις διαδικτυακές πωλήσεις, οι οποίες αυξήθηκαν κατά 30%, σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2022.
Σημειώνεται ότι οι μετοχές της Hugo Boss σημείωσαν άνοδο 0,7% στις προσυνεδριακές συναλλαγές στην Φρανκφούρτη.
“Καλπάζει” το γυναικείο τμήμα
Η εταιρεία επεκτείνει τη συλλογή της σε casual είδη καθώς και σε γυναικεία ρούχα, το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα.
«Το προηγούμενο τρίμηνο είχαμε αύξηση 32% στα γυναικεία ρούχα Boss. Είναι το τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο που η γυναικεία ένδυση Boss ως επιχειρηματική μονάδα ξεπερνάει τις υπόλοιπες», δήλωσε ο οικονομικός διευθυντής Yves Müller.
Σύμφωνα με το Bloomberg Intelligence, μια μεγαλύτερη παρουσία στη γυναικεία ένδυση, η οποία σήμερα αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 10% των εσόδων, θα μπορούσε να αποτελέσει μοχλό μεγαλύτερης ανάπτυξης,
Νωρίτερα φέτος, η Hugo Boss αύξησε σκόπιμα τα αποθέματα, προκειμένου να μειώσει τον αντίκτυπο των προβλημάτων στην αλυσίδα εφοδιασμού, τα οποία διατάραξαν τις παραδόσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Η εταιρεία διατείνεται ότι θα επιστρέψει σε κανονικό επίπεδο αποθεμάτων μέχρι το τέλος του έτους.
Πηγή: Reuters, Bloomberg
Διαβάστε επίσης:
Πετρέλαιο: H έντονη ζήτηση από ΗΠΑ αύξησε τις τιμές
Premia Properties: Στα €281,1 εκατ. η συνολική εύλογη αξία του χαρτοφυλακίου