ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ναυτιλία βαδίζει σε δύσκολες ατραπούς, καθώς θα χρειαστούν πολλά χρόνια αύξησης της ζήτησης για να απορροφηθούν οι εκκρεμείς παραγγελίες, αναφέρει η Clarksons Research.
Η ανάπτυξη του εμπορίου θα πρέπει να συνεχίσει να αυξάνεται κατά 2,4% ετησίως για επτά χρόνια, προκειμένου να υπάρξει εξισορρόπηση ζήτησης και προσφοράς, υπολογίζει ο αναλυτής Trevor Crowe.
Παράλληλα υποστηρίζει ότι ο κατάλογος με τα νεότευκτα πετρελαιοφόρα δεξαμενόπλοια ανέρχεται στο 18% του εμπορικού στόλου, που ισοδυναμεί με οκτώ χρόνια αύξησης της ζήτησης από τα τρέχοντα επίπεδα.
“Χρειάζεται δουλειά προκειμένου να διατηρηθεί το σημερινό ισοζύγιο” εκτιμά ο Crowe.
Στην αγορά ξηρού φορτίου, οι παραγγελίες διαμορφώνονται στο 15% του συνολικού στόλου και ισοδυναμεί με 11 χρόνια διατήρησης της τρέχουσας αύξησης της ζήτησης.
Στις μεταφορές αυτοκινήτου και στα LNG οι παραγγελίες αντιστοιχούν σε 13 και 14 χρόνια της τρέχουσας αύξησης του εμπορίου αντίστοιχα.
Φυσικά, επισημαίνει ο αναλυτής, στην πραγματική αγορά, συχνά η πλευρά της προσφοράς είναι αυτή που ρυθμίζεται, ενώ υπάρχουν και άλλοι παράγοντες, που δεν μπορούν να υπολογιστούν από την εξίσωση που χρησιμοποιούμε για να βγάλουμε αποτελέσματα, οι οποίοι συμβάλουν στην αλλαγή των συσχετισμών, όπως είναι η διάλυση πλοίων, οι ακυρώσεις παραγγελιών και οι αλλαγές στην ταχύτητα λειτουργίας.
Παρόλα αυτά, η ναυτιλία παγκοσμίως βρίσκεται σε οριακό σημείο σύμφωνα με τα τρέχοντα επίπεδα ζήτησης, υποστηρίζει ο αναλυτής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:
http://www.mononews.gr/terna-energiaki-giati-i-eurobank-equities-ipovathmizi-ti-fimi-tis-metochis/37346
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Έλον Μασκ: Ίδρυσε το «Κόμμα της Αμερικής» με έμπνευση τον θρίαμβο του Επαμεινώνδα στα Λεύκτρα
- Ποδαρικό με επιτυχία στην πιλοτική 24ωρη λειτουργία των ΜΜΜ – Τι δήλωσαν Κυρανάκης, Σπηλιόπουλος και Αγιάσογλου
- Λ. Μπαρμπετάκη (AbbVie): Η πορεία μέχρι το Ελληνο-Αμερικανικό Επιμελητήριο και η στοχοθεσία
- Τα Μaggoosh της Μαργαρίτας Χρυσάκη, τα «Θαλασσινά» του Πάριου, η ομογένεια που στηρίζει την ΕΛΠΙΔΑ και το νέο στέκι στην Βουλιαγμένη
