ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
O Μητσοτάκης στο Λονδίνο, το ράλι σε ΜΟΗ, ΕΛΠΕ και τράπεζες, οι διαφωνίες των Κωνσταντακόπουλων για το Costa Navarino, η συγκίνηση Εξάρχου, το σχέδιο Σκυλακάκη για το ρεύμα, το OPEN TV και ο κοντός αφερέγγυος εφοπλιστής
Υπενθυμίζεται ότι ναυλομεσιτικοί οίκοι επιμένουν ότι το πλοίο ο Βαγγέλης Μαρινάκης το αγόρασε 35 εκατομμύρια δολάρια. Με άλλα λόγια, το κέρδος από την πώληση ανέρχεται σε 8,5 εκατ. δολάρια.
Το πλοίο κατασκευάστηκε το 2017 από τη Samsung Heavy Industries Ningbo στην Κίνα. Όπως αναφέρει η βάση δεδομένων Equasis, το δεξαμενόπλοιο διαχειρίζεται η Capital Maritime and Trading και ανήκει σε θυγατρική της ελληνικής εταιρείας.
Μετά την αγορά, ο στόλος της εταιρείας d’Amico αποτελείται από 34 δεξαμενόπλοια προϊόντων διπλού κύτους – MR, handysize και LR1 – 26 εκ των οποίων είναι ιδιόκτητα, πέντε είναι ναυλωμένα και τρία είναι υπό ναύλωση “γυμνού πληρώματος”.
Ο στόλος έχει μέσο όρο ηλικίας περίπου 8,8 ετών για τα ιδιόκτητα και τα ναυλωμένα σκάφη χωρίς σκάφος.
Διαβάστε επίσης:
ΟΛΠ: Στο Μαϊάμι για τη Διεθνή Έκθεση Κρουαζιέρας «Seatrade Cruise Global 2024»
Χάρης Βαφειάς: Mε reverse split επιχειρεί να αποφύγει την «έξωση» της C3is από τον Nasdaq
Clia: Διακινήθηκαν παγκοσμίως 31,7 εκατ. επιβάτες με κρουαζιερόπλοια – Αύξηση στη Μεσόγειο κατά 23%