• Business

    Burger King: Σχέδιο διάσωσης $1 δισ. – Πού επενδύει η μητρική εταιρεία

    • Bloomberg

    Joshua Kobza, CEO Restaurant Brands International (Πηγή: foodbusinessnews.net)


    Η ιδιοκτήτρια εταιρεία των Burger King σχεδιάζει να εξαγοράσει τον μεγαλύτερο franchisee της στις ΗΠΑ για περίπου 1 δισεκατομμύριο δολάρια σε μετρητά, σε μια προσπάθεια να επισπεύσει μια γενική αναδιαμόρφωση εκατοντάδων καταστημάτων, για να προσελκύσει ξανά πελάτες, μετά από ένα ισχυρό “πλήγμα” που δέχτηκε λόγω της πτώσης των πωλήσεων των τελευταίων ετών.

    Η μητρική εταιρεία Restaurant Brands International είναι καναδο-αμερικανική πολυεθνική εταιρεία χαρτοφυλακίου fast food με θυγατρικές την Burger King, Tim Hortons, Popeyes Louisiana Kitchen, Firehouse Subs και The TDL Group.

    Η RBI, ανακοίνωσε ότι αναμένει να ολοκληρώσει την αγορά της Carrols Restaurant Group,  έως το β’  τρίμηνο και να δαπανήσει άλλα 500 εκατομμύρια δολάρια, προκειμένου να ανακαινίσει 600 από τα περισσότερα από 1.000 καταστήματα της Carrols.

    Η αλυσίδα θα πληρώσει 9,55 δολάρια ανά μετοχή για όλες τις μετοχές της Carrols που δεν βρίσκονται ήδη στην κατοχή της RBI ή τις θυγατρικές της.

    Η τιμή αντιπροσωπεύει περίπου 23% premium σε σχέση με τη σταθμισμένη ως προς τον όγκο μέση τιμή 30 ημερών της Carrols από την Παρασκευή, σύμφωνα με την εταιρεία.

    Όταν ολοκληρωθεί η συμφωνία, η αλυσίδα fast-food σχεδιάζει να ανανεώσει το franchise στα περισσότερα από τα καταστήματα σε νέους ή υπάρχοντες μικρότερους ιδιοκτήτες franchisee, ένα έργο αναδιάρθρωσης, το οποίο που θα μπορούσε να διαρκέσει πέντε έως επτά χρόνια.

    Σημειώνεται ότι το deal αποτελεί μέρος ενός συνεχιζόμενου σχεδίου της Restaurant Brands για επενδύσεις σε νέα τεχνολογία, ενίσχυση των διαφημιστικών δαπανών και βελτίωση της εμπειρίας των πελατών στα καταστήματα για την ενίσχυση της επισκεψιμότητας.

    Μάλιστα, τον Σεπτέμβριο του 2022, ανακοίνωσε μια επένδυση 400 εκατομμυρίων δολαρίων. 

    Οι μετοχές της Carrols σημείωσαν άλμα έως και 14% στην διαπραγμάτευση της Τρίτης. 

    Από την άλλη, οι μετοχές της Restaurant Brands παρουσίαζαν μείωση σχεδόν 3% σήμερα Τρίτη, περίπου στις 18:00 ώρα Ελλάδος, ενώ συνολικά το 2023, ενισχύθηκαν 21%.

    Επισημαίνεται ότι τα οικονομικά αποτελέσματα για το γ’ τρίμηνο του 2023 που δημοσίευσε τον περασμένο Νοέμβριο η Restaurant Brands International, έδειξαν απογοητευτικές πωλήσεις στα Burger King, οι οποίες έριξαν τα συνολικά έσοδα της μητρικής εταιρείας.

    Διαβάστε επίσης: 

    «Εκτοξεύτηκαν» 31% οι επενδύσεις στη διαστημική τεχνολογία

    Τι ετοιμάζουν Netflix και Carrefour για να αυξηθούν οι συνδρομητές

    Friedman (Nasdaq): «Πανδημία» $3 τρισ. το οικονομικό έγκλημα – Πώς θα την καταπολεμήσουμε



    ΣΧΟΛΙΑ