• Business

    Μπερνάρ Αρνό (LVMH): Από την πολυτέλεια στις επενδύσεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη

    • NewsRoom
    Bernard Arnault, Πρόεδρος LVMH

    Bernard Arnault, Πρόεδρος LVMH


    Ο δισεκατομμυριούχος της πολυτέλειας Μπερνάρ Αρνό έχει αποκτήσει ένα ακόμα πάθος, τη Τεχνητή Νοημοσύνη.

    Με τη Γαλλία να έχει συγκεντρώσει τα διεθνή βλέμματα ως το ευρωπαϊκό αντίπαλον δέος της Silicon Valley για την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, ο πρόεδρος της LVMH, φαίνεται ότι δεν θέλει να μείνει εκτός του νέου trend.

    Η νέα επένδυση

    Το πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι η επένδυσή του σε μία γαλλική νεοφυή επιχείρηση τεχνητής νοημοσύνης με το όνομα «Η».

    Η εμπλοκή του Αρνό φέρεται παράταιρη, καθώς σε έναν γύρο χρηματοδότησης, ο απόλυτος επιχειρηματίας της πολυτέλειας, ξεχωρίζει από τους συνήθεις υπόπτους της τεχνολογίας, που τείνουν να χρηματοδοτούν τέτοιες ευκαιρίες.

    Η «Η» αποτελείται από μία ομάδα Γάλλων επιστημόνων, η οποία υπόσχεται να δημιουργήσει την επόμενη γενιά ισχυρών εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης.

    Ο Γάλλος επιχειρηματίας των τηλεπικοινωνιών Ξαβιέ Νιελ, ο πρώην διευθύνων σύμβουλος της Google, Έρικ Σμιντ και ο επιχειρηματίας Γιούρι Μίλνερ είναι μεταξύ αυτών μαζί με το venture capital του Αρνό, Aglaé Ventures και την Amazon και Samsung, που επένδυσαν 220 εκατ. δολάρια στην αρχική χρηματοδότηση.

    Η Γαλλία έχει γίνει φυτώριο της τεχνητής νοημοσύνης στην Ευρώπη και έχει προσελκύσει επενδύσεις από Αμερικανούς επενδυτές επιχειρηματικών κεφαλαίων και τεχνολογικούς κολοσσούς.

    Η παρισινή νεοφυής επιχείρηση Mistral AI, η οποία αναπτύσσει μεγάλα γλωσσικά μοντέλα, όπως το GPT της OpenAI και το Llama της Meta Platforms Inc. που τροφοδοτούν τα AI chatbots, συγκέντρωσε περισσότερα από 500 εκατ. δολάρια από τις αρχές του 2023.

    Δείτε το βίντεο στο TikTok:

    @mononews.gr #LVMH #bernardarnault #artificialintelligence #fyp #fy ♬ Business Life – FASSounds

    Το ΑΙ στην υπηρεσία της πολυτέλειας

    Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Αρνό επενδύει στην Τεχνητή Νοημοσύνη. Ο δραστήριος επιχειρηματίας έχει βρει έναν τρόπο να συνδυάζει την πολυτέλεια με τις νέες τεχνολογίες, ώστε να η LVMH να ξεχωρίσει σε ένα ακόμα πεδίο από τους ανταγωνιστές της.

    Το 2021 συνεργάστηκε με τη Google Cloud σε ένα θηριώδες project ανάλυσης τρισεκατομμυρίων προσωπικών δεδομένων από πελάτες της LVMH.

    Η «ακαδημία δεδομένων» που συγκέντρωνε το πρόγραμμα θα παρείχε εξατομικευμένες υπηρεσίες για τα απαιτητικά «γούστα» των super rich πελατών της LVMH.

    Η συνεργασία αυτή έδωσε στον Arnault το πλεονέκτημα που είχε και ο Τζεφ Μπέζος, επικεφαλής της της Amazon, ο οποίος έχτισε μία αυτοκρατορία πάνω στα δεδομένα και την αυτοματοποίηση.

    Το 2023, μία νεοφυής επιχείρηση, η οποία είχε χρηματοδοτηθεί από τον Αρνό, υποστήριζε ότι θα μπορούσε να αναγνωρίσει αν μία τσάντα Louis Vuitton είναι ψεύτικη ή αληθινή.

    Η Entrupy διαθέτει ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης, σε πρώτο στάδιο σε όσους δραστηριοποιούνται στην δευτερογενή αγορά, με το οποίο ο έμπορος καταγράφει όλα τα πολυτελή είδη (τσάντες, ζώνες κλπ) τα ανεβάζει σε μια ειδική πλατφόρμα της εταιρείας και στη συνέχει η τεχνολογία αναλαμβάνει να επαληθεύσει τη γνησιότητα των αντικειμένων.

    Διαβάστε επίσης:

    LVMH: Τι συζητά για το μέλλον του εμπορικού σήματος Marc Jacobs

    Marc Puig: Μία ιστορία πολυτελείας 110 ετών και το οικογενειακό «δράμα» της διαδοχής

    Όμιλος Kering: Ο Gucci παρασύρει το κάστρο του -μια εξαίρεση



    ΣΧΟΛΙΑ