ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Στην έγκριση του σχεδίου σύμβασης παραχώρησης της Αττικής Οδού προχώρησε το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ.
Σύμφωνα με το κείμενο, η νέα σύμβαση προβλέπει τη μείωση των διοδίων μετά τη νέα παραχώρηση και για διάστημα πέντε ετών στα 2,5 ευρώ από 2,8 ευρώ που είναι σήμερα. Ο νέος παραχωρησιούχος έχει δικαίωμα να αναπροσαρμόσει το αντίτιμο διέλευσης, αλλά μετά την πάροδο της πενταετίας και υποβάλλοντας αίτημα αύξησης το οποίο να τεκμηριώνεται από τις κυκλοφοριακές συνθήκες του αυτοκινητοδρόμου.
Να σημειωθεί ότι η νέα σύμβαση, η οποία θα ισχύσει από το 2024, διεκδικείται από τα εξής οκτώ σχήματα:
1) ABERTIS INFRAESTRUCTURAS S.A.
2) INC S.p.A. (GRUPPO FININC)
3) Ένωση προσώπων ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. – ΑΒΑΞ Α.Ε. – ADRIAN INFRASTRUCTURE
4) Ένωση προσώπων ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – FS ARK HOLDCO S.a.r.l.
5) Ένωση προσώπων BRISA – AUTO ESTRADAS de PORTUGAL S.A. – RUBICONE BIDCO S.A.
6) Ένωση προσώπων CORE INFRASTRUCTURE FUND III SCS (VAUBAN) – DIF INFRA 6 PARTICIPATIONS 5 B.V. – EGIS PROJECTS S.A.
7) Ένωση προσώπων MACQUARIE ASSET MANAGEMENT MOTORWAY HOLDINGS S.ar.l. – FINCOP INFRASTRUCTURE LTD
8) Ένωση προσώπων VINCI HIGHWAYS S.A.S. – VINCI CONCESSIONS S.A.S. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ Α.Ε. – MOBILITY PARTNER S.A.S.
Διαβάστε επίσης
Βενέτης: Συμφωνία Μονεμβασιώτη – τραπεζών για τα Παγωτά Δωδώνη
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ρύθμιση δανείου και ευθύνη του εγγυητή: Πότε η τράπεζα μπορεί να στραφεί εναντίον του για ολόκληρο το χρέος
- Forbes 2025: Οι σταρ που συνεχίζουν να βγάζουν εκατομμύρια μετά θάνατον
- Nobu Matsuhisa-Ρόμπερτ ντε Νίρο: Από ένα πιάτο μπακαλιάρου στην αυτοκρατορία των 900 εκατ. δολαρίων
- Χρίστος Δήμας στο mononews: Αυτά τα έργα θα αποσυμφορήσουν την Αττική – Τι θα γίνει με τον ΒΟΑΚ