• Business

    Oδηγίες προς τον Ε. Βασιλάκη πως να κάνει το Flying While Muslim ευκολότερο


    Το «Flying While Muslim» (Πετώντας Μουσουλμανικά) είναι ο ευχάριστος όρος για την όχι και τόσο ευχάριστη εμπειρία του να είστε αναγκασμένοι να χάσετε την πτήση σας ή να υποστείτε σωματική έρευνα από την ασφάλεια μόνο και μόνο επειδή ένας άλλος επιβάτης πιστεύει ότι μοιάζετε από τη Μέση Ανατολή. Έχει συμβεί πολλές φορές σε Αμερικανούς (και πιο πρόσφατα, σε τρεις διαφορετικές περιπτώσεις το Νοέμβριο), και αυτή την εβδομάδα συνέβη σε δύο Άραβες, ο ένας ήταν Ισραηλινός πολίτης, σε μια πτήση της «Aegean Airlines» στο Τελ Αβίβ, όταν Εβραίοι Ισραηλινοί αρνήθηκαν να απογειωθούν με αυτούς μέσα στο αεροπλάνο. Καθώς η αντι-μουσουλμανική ρητορεία αυξάνεται στην Αμερική και την Ευρώπη, είναι πιθανό να συμβούν περισσότερα. Ο βασικός μέτοχος της Aegean Airlines κος Βασιλάκης είναι βέβαιον ότι δεν ενημερώθηκε για αυτή την πράξη του πληρώματος του αεροσκάφους με αποτέλεσμα να βρίσκεται τώρα στη μέσα στη δίνη ενός διπλωματικού κυκεώνα.

    Ευτύχης Βασιλάκης, Αντιπρόεδρος της Aegean Airlines
    Ευτύχης Βασιλάκης, Αντιπρόεδρος της Aegean Airlines

    Διαβάστε ακόμα: Μπορεί το πλήρωμα της Aegean να λύσει το Παλαιστινιακό ζήτημα;

    Αεροπορικές εταιρείες που υποκύπτουν σε αυτό το είδος του ρατσισμού το δικαιολογούν, όπως έκανε η «Southwest», το Νοέμβριο, λέγοντας ότι «θέλουμε να διασφαλίσουμε την ασφάλεια των πληρωμάτων και των πελατών μας σε κάθε πτήση». Αυτό, για να το θέσουμε όσο ευγενικά γίνεται, είναι βλακείες. Οι άλλοι επιβάτες δεν είναι ειδικοί να πιάσουν τους τρομοκράτες. Αυτό είναι αρμοδιότητα της ασφάλειας των αεροδρομίων. Δεν υπάρχει κανένας νομικός, ηθικός, ή λογικός λόγος να αφήσουν έναν πελάτη να αποφασίσει ότι ένας άλλος πελάτης μπορεί να πετάξει παρά μόνο εάν υποβληθεί σε σωματική έρευνα.

    Εδώ είναι ένα απλό πρωτόκολλο, που οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούσαν να ακολουθήσουν, όταν οι επιβάτες λένε ότι αισθάνονται «ανήσυχοι» για άλλους επιβάτες, κάτι που ικανοποιεί το φόβο τους χωρίς να ανταμείβει  τον ρατσισμό.

    Βήμα 1: Εκτελέστε πρόσθετη ασφάλεια, αλλά καθυστερήστε την πτήση

    Τα πληρώματα της πτήσης ή της πύλης δεν θα πρέπει να ενδώσουν εύκολα αν ένας επιβάτης υποψιαστεί κάποιον άλλο. Αλλά αν υπάρχει αντιπαράθεση, θα πρέπει να ζητήσουν από τον “ύποπτο” – πολύ ευγενικά, να περάσει από περαιτέρω μέτρα ασφαλείας. Εν τω μεταξύ, όμως, το αεροπλάνο περιμένει – για όσο χρονικό διάστημα διαρκεί. Αν είναι να καθυστερήσει, πρέπει να πληρώσουν το τίμημα όλοι οι επιβαίνοντες. Ο καταγγέλλων μπορεί να μην αισθάνεται τόσο ωραία περνώντας τις επόμενες πέντε ώρες σε ένα μεταλλικό σωλήνα με 200 άτομα των οποίων η μέρα μόλις καταστράφηκε.

    Βήμα 2 : Πληρώστε τα θύματα με ένα “μπόνους ανάκρισης”

    Στο παρελθόν, οι άνθρωποι που έχαναν μια πτήση λόγω του «flying while Muslim», λάμβαναν την ίδια αποζημίωση, με τους ανθρώπους που την είχαν χάσει λόγω υπεράριθμων κρατήσεων ή ακυρώσεων πτήσεων. Έτσι, αποζημιώστε τους ακόμη και αν δεν χάσουν την πτήση. Μόλις ξεκαθαριστεί ότι είναι έτοιμοι να πετάξουν, πληρώστε τους, ακόμα ίσως και διακόσια δολάρια. Είναι μηδαμινό το ποσό για την αεροπορική εταιρεία, αλλά θα δείξει καλή θέληση, και αν μη τι άλλο μια μορφή αναγνώρισης ότι δεν είναι σφάλμα των θυμάτων. Ίσως ακόμα καλύτερα: Κάντε τους επιβάτες, οι οποίοι απαίτησαν να εξετασθούν, να πληρώσουν για την αποζημίωση.

    Βήμα 3 : Εάν οι επιβάτες εξακολουθούν να διαμαρτύρονται , ξαποστείλτε τους.

    Ο μόνος – μοναδικός – λόγος να μην αφήσετε κάποιον, που έχει περάσει πρόσθετα μέτρα ασφαλείας ν’ ανέβει στο αεροπλάνο, πρέπει να είναι εάν η αστυνομία έχει λόγους να πιστεύει ότι σχεδιάζει κάτι ύποπτο. Με άλλα λόγια, αν δεν συλληφθούν, πετάνε. Αν οι άλλοι επιβάτες εξακολουθούν να προβάλλουν αντιρρήσεις, διώξτε τους από  την πτήση, χωρίς αποζημίωση. Σε αυτό το σημείο, έχουν χάσει κάθε δικαίωμα για το εισιτήριό τους.



    ΣΧΟΛΙΑ