• Business

    ACS: Η διπλή πρόκληση του lockdown και της Black Friday και η νέα επένδυση των 40 εκατ.

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη


    Με τα βλέμματα καταναλωτών και αγοράς να είναι στραμμένα στις εταιρείες ταχυμεταφορών, η ACS επιχειρεί με σειρά μέτρων να ανταποκριθεί στη διπλή πρόκληση του νέου lockdown και της Black Friday, η οποία φέτος αναμένεται να διεξαχθεί… ηλεκτρονικά.

    Προκειμένου να αποφευχθούν οι καθυστερήσεις και τα προβλήματα που παρατηρήθηκαν την προηγούμενη Άνοιξη λόγω της πρωτοφανούς αύξησης της ζήτησης, πηγές της ACS αναφέρουν πως η εταιρεία έχει επενδύσει στην αναβάθμιση των υποδομών και του ανθρώπινου δυναμικού της ενώ παράλληλα δημιούργησε νέες υπηρεσίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση του αγοραστικού κοινού.

    Ενδεικτικά αναφέρονται στη λειτουργία από τις αρχές Νοεμβρίου του νέου αυτόματου διαλογέα αποστολών που επιτρέπει τη διαχείριση του αυξημένου ημερήσιου αριθμού αποστολών και στέκονται στην αύξηση του μεταφορικού στόλου και των διανομέων.

    Κάνουν ειδική αναφορά στη δυνατότητα που έχει πλέον ο πελάτης να επιλέξει την ώρα άφιξης της αποστολής, στο ενιαίο πενταψήφιο τηλέφωνο εξυπηρέτησης για όλη την Ελλάδα αλλά και στην ηλεκτρονική ενημέρωση για την πορεία της αποστολής σε πραγματικό χρόνο (μέσω ειδοποιήσεων στο κινητό του παραλήπτη μέσω SMS και Viber).

    Η «δύναμη πυρός» της ACS αναμένεται να ενισχυθεί σημαντικά με την έναρξη λειτουργίας του νέου σύγχρονου κέντρου διαλογής στην οδό Πέτρου Ράλλη στο Αιγάλεω. Πρόκειται για μια επένδυση που θα ξεπεράσει τα 40 εκατ. ευρώ και εκτιμάται πως θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2021. Το νέο κέντρο διαλογής θα έχει συνολική επιφάνεια άνω των 30.000 τ.μ. και εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας ενώ θα προσφέρει πολύ μεγαλύτερη δυνατότητα αυτόματης διαλογής που υπολογίζεται στις 50.000 αποστολές την ώρα.

    Πηγές της εταιρείας επισημαίνουν πως «η επιτυχής αντιμετώπιση της πανδημίας και η εξάλειψη της απειλής, η οποία θα έρθει στο μέλλον με την κυκλοφορία των κατάλληλων εμβολίων θα σταματήσει το μέτρο των lockdown που μπήκαν αιφνίδια στη ζωή μας, ωστόσο, δεν θα σταματήσει τη συνεχή άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου που οδηγεί και στην άνοδο της ζήτησης των υπηρεσιών του στρατηγικού συνεργάτη του κλάδου, δηλαδή του κλάδου των ταχυμεταφορών».

    Διαβάστε ακόμη:

    Σκλαβενίτης: «Αντίστροφη μέτρηση» για το e-shop – Οι προτεραιότητες και το υβριδικό μοντέλο διανομής

    ΦΑΓΕ: Αναζητά νέα τοποθεσία για τη δημιουργία εργοστασίου μετά το ναυάγιο στο Λουξεμβούργο – Πτώση πωλήσεων στην Ελλάδα

    Έπιπλα, βαλίτσες και παιδικά παιχνίδια μαζί με τις άμαξες στο Τατόι



    ΣΧΟΛΙΑ