• Business

    Σκλαβενίτης: «Αντίστροφη μέτρηση» για το e-shop – Οι προτεραιότητες και το υβριδικό μοντέλο διανομής

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Γεράσιμος Σκλαβενίτης

    Γεράσιμος Σκλαβενίτης


    Στην τελική ευθεία –όπως όλα δείχνουν- έχει εισέλθει η έναρξη λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος της Σκλαβενίτης.

    Σύμφωνα πληροφορίες, στόχος είναι το Sklavenitis.gr  να βρίσκεται στον «ψηφιακό αέρα» στα τέλη Νοεμβρίου με αρχές Δεκεμβρίου, ωστόσο δεν αποκλείεται μια ελαφρά καθυστέρηση, κάτι απόλυτα φυσιολογικό για ένα τόσο μεγάλο και πολύπλοκο εγχείρημα. Και η εταιρεία πάντως έχει ανακοινώσει πως προτίθεται να ξεκινήσει το ηλεκτρονικό της κατάστημα μέχρι το τέλος του 2020.

    Αυτή την περίοδο, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, είναι σε εξέλιξη μια σειρά από δοκιμές, προκειμένου να εξασφαλισθεί η άρτια λειτουργία του e-shop, ώστε να είναι έτοιμο να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις που θέτει η διοίκηση του ομίλου.

    Το επίπεδο εξυπηρέτησης του καταναλωτή φαίνεται πως απασχολεί έντονα τη διοίκηση της μεγαλύτερης αλυσίδας τροφίμων της χώρας με τα περίπου 500 καταστήματα και τους 28.000 εργαζόμενους σε όλη την Ελλάδα. Και αυτό γιατί σε καμία περίπτωση δεν θέλει να πληγεί η καλή φήμη που έχει «χτίσει» όλα τα προηγούμενα χρόνια από «πιθανές αρρυθμίες» στην εκτέλεση των ηλεκτρονικών παραγγελιών. Η διανομή των προϊόντων, σύμφωνα με πληροφορίες, θα γίνεται και με ίδια μέσα αλλά και μέσα από συνεργασίες με τρίτες εταιρείες διανομών (υβριδικό μοντέλο).

    Βέβαια, η αλυσίδα δεν είναι «πρωτάρα» στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς διαθέτει την εμπειρία από την συνεργασία με την ηλεκτρονική πλατφόρμα efood.gr. Μια συνεργασία που άρχισε πιλοτικά στη διάρκεια του πρώτου lockdown και επεκτάθηκε ταχύτατα τους επόμενους μήνες σε αρκετές πόλεις της χώρας (Λάρισα, Βόλο, Πάτρα, Ασπρόπυργο και Ιωάννινα). Είχε προηγηθεί στις αρχές του 2020, η εξαγορά του caremarket.gr που σήμερα μετατρέπει σε Sklavenitis.gr.

    Η είσοδος στη ψηφιακή εποχή, την οποία η εταιρεία Σκλαβενίτης απέφευγε συστηματικά τα προηγούμενα χρόνια αποτελεί μονόδρομο κάτω από τις παρούσες συνθήκες. Η ανησυχία για τη πανδημία και το νέο lockdown που επιβλήθηκε στρέφουν όλο και περισσότερους καταναλωτές στις online αγορές ακόμη και για είδη σούπερ μάρκετ. Η συγκεκριμένη κατηγορία έκανε «άλμα πενταετίας» μέσα σε λίγο διάστημα μετά το ξέσπασμα του Covid-19.

    Εκτιμάται πως σήμερα οι ηλεκτρονικές πωλήσεις αντιστοιχούν πλέον στο 2,5% του ετήσιου τζίρου των σούπερ μάρκετ, όταν πριν την υγειονομική κρίση μετά βίας προσέγγισαν το 0,5%. Το πιο σημαντικό απ’ όλα όμως, όπως λένε άνθρωποι του λιανεμπορίου είναι πως η στροφή στις online αγορές αποκτά μόνιμα χαρακτηριστικά και θεωρείται μια καταναλωτική τάση που θα παραμείνει και στην μετά Covid-19 εποχή.

    Διαβάστε ακόμα:

    Σκλαβενίτης: Κέρδισε πιστοποίηση «Covid Shield» επιπέδου Excellent

    Σκλαβενίτης: Σε Βόλο και Λάρισα επεκτείνει τη συνεργασία με την efood – Επόμενοι σταθμοί Πάτρα, Ιωάννινα και Ηράκλειο

    Σούπερ μάρκετ: Στα «χέρια λίγων και ισχυρών» το λιανεμπόριο τροφίμων – Τι έδειξαν τα αποτελέσματα του 2019

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ