• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Στα αζήτητα τα πασχαλινά αυγά

    • Bloomberg

    Πηγή Susanne Jutzeler, suju-foto from Pixabay


    Σε πρωτοφανείς μειώσεις τιμών προχωρούν οι ελβετικές σοκολατοποιίες, σε μια προσπάθεια να τονώσουν τη ζήτηση.

    Το φετινό Πάσχα είναι διαφορετικό από τα άλλα, με τους καταναλωτές να «σαρώνουν» τα χαρτιά υγείας και τις έτοιμες σούπες και να γυρίζουν την πλάτη τους στα σοκολατένια αυγά και τα πασχαλινά λαγουδάκια.

    Η σοκολατοβιομηχανία Lindt & Spruengli έχει μειώσει τις τιμές που δίνει online κατά 30% για όλη την πασχαλινή γκάμα της. Αντιστοίχως, η σοκολατοποιία Laederach προχωρά και αυτή σε εκπτώσεις, εγκαταλείποντας την πρακτική που ακολουθούσε μέχρι σήμερα. Και την ίδια στιγμή, τα σούπερ μάρκετ σε Ευρώπη και Βόρεια Αμερική έχουν και αυτά προσφορές που φτάνουν το 50%.

    Με τα lockdown που έχουν επιβληθεί σε όλο τον κόσμο με στόχο τον περιορισμό της διασποράς του νέου κορονοϊού και πολύ κόσμο να έχει βγει εκτός εργασίας, οι καταναλωτές επικεντρώνονται στα βασικά τρόφιμα και ποτά, αφήνοντας στην άκρη παντός είδους ελαφρότητες. Η Lindt, η μεγαλύτερη εταιρεία premium σοκολάτας παγκοσμίως, παρέδωσε τα πασχαλινά προϊόντα της στα καταστήματα πριν το ξέσπασμα του κορονοϊού κηρυχθεί πανδημία. Αυτήν τη στιγμή, τα καταστήματά της είναι κλειστά, ενώ στα duty free τα προϊόντα θα μείνουν στα ράφια, μετά την απαγόρευση των ταξιδιών.

    Όμως, οι πωλήσεις του Πάσχα ανέρχονται έως και στο 15% των συνολικών πωλήσεων της Lindt, σύμφωνα με τον Jean-Philippe Bertschy της Bank Vontobel, ο οποίος εκτιμά πως οι πωλήσεις της εταιρείας θα εμφανίσουν πιθανότατα πτώση 14% στο πρώτο εξάμηνο της χρονιάς.

    Τόσο η Lindt όσο και η Laederach είδαν τις online πωλήσεις τους να αυξάνονται, αλλά είναι απίθανο οι ηλεκτρονικές πωλήσεις να καλύψουν εκείνες που χάνονται από τα καταστήματα.



    ΣΧΟΛΙΑ