• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Ο «πληρωμένος δολοφόνος» που έφτιαξε περιουσία 770 εκατ. δολαρίων χάρη στη μανία της κορεατικής ποπ

    Το boyband της k-pop, BTS


    Η παγκόσμια τρέλα με τη μουσικής K-Pop (κορεάτικη ποπ) χτίζει μια περιουσία για τον Bang Si-hyuk, έναν Νοτιοκορεάτη παραγωγό που είναι γνωστός ως “Hitman” («πληρωμένος δολοφόνος»).

    Χάρη στις ορδές οπαδών φανατικά αφοσιωμένων στο συγκρότημα BTS, γνωστών συλλογικά ως «Ο Στρατός», η εκτιμώμενη αξία της εταιρείας παραγωγής του έχει εκτοξευθεί, ξαθιστώντας τον έναν από τους μεγαλύτερους κερδισμένους από την έκρηξη της K-Pop. Ο 46χρονος Bang αξίζει 770 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τον δείκτη Bloomberg Billionaires.

    Το συγκρότημα (BTS σημαίνει Bangtan Sonyeondan, που μεταφράζεται σε «αλεξίσφαιροι πρόσκοποι») έκανε sold out για τη συναυλία του στο στάδιο Wembley του Λονδίνου, χωρητικότητας 90.000 θέσεων, σε 90 λεπτά νωρίτερα φέτος. Τα μέλη των BTS, όλοι κάτω των 30 ετών, δημιουργούν δεσμούς με τους οπαδούς τους, μιλώντας για τις ανησυχίες και τις δυσκολίες τους μέσω των social media, τα οποία ο Bang αποκαλεί «παράθυρο στην ψυχή των BTS».

    Ο παραγωγός και η εταιρεία Big Hit Entertainment Co. καβαλούν ένα 20ετές κύμα δημοφιλίας για έναν συνδυασμό χορογραφημένων, φωτογενών καλλιτεχνών και μουσικών με συνθεσάιζερ. Η βιομηχανία που έβγαλε επιτυχίες όπως το “Gangnam Style” του Psy είναι πλέον αξίας 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την Korea Creative Content Agency.

    Κινητήρια δύναμη

    «Η έμφαση του Bang στην επικοινωνία με τους οπαδούς έχει γίνει η μεγαλύτερη κινητήρια δύναμη της δημοτικότητας των BTS», δήλωσε ο Kwak Young-ho, συνιδρυτής του Hanteo Chart, που συνεργάζεται με το Billboard για τα στοιχεία πωλήσεων άλμπουμ. «Οι BTS έχουν γίνει πλέον πλατφόρμα».

    Η μανία έχει εκδηλωθεί με sold-out συναυλίες, άλμπουμ στην κορυφή των charts, δισεκατομμύρια προβολές στο YouTube, και έχει κάνει τα επτά μέλη του συγκροτήματος τις πιο πολυσυζητημένες στο Twitter προσωπικότητες του κόσμου. Το συγκρότημα συνεργάστηκε στην εκστρατεία κατά της βίας της Unicef, με το άλμπουμ “Love Yourself”, και πέρυσι τα μέλη της έγιναν τα πρώτα αστέρια της K-Pop που μίλησαν στα Ηνωμένα Έθνη.

    Η Big Hit είχε εξετάσει μια πιθανή αρχική δημόσια προσφορά το 2017, αλλά ο Bang είπε τότε ότι η εταιρεία θα χρειαζόταν να γίνει μεγαλύτερη και να δημιουργήσει ένα πιο βιώσιμο σύστημα παραγωγής πριν κάνει αυτή την κίνηση. Ο δεύτερος μεγαλύτερος επενδυτής της εταιρείας, μετά τον Bang, είναι η εταιρεία Netmarble Corp., μια εταιρεία τυχερών παιχνιδιών της οποίας ηγείται ο ξάδελφός του.

    Μοιάζει Σουρεαλιστικό

    Το μερίδιο του Bang που αντιπροσωπεύει το 49% των κοινών μετοχών της Big Hit αποτιμήθηκε από τον Δείκτη Bloomberg Billionaires χρησιμοποιώντας τα οικονομικά μεγέθη του 2018 και πολλαπλά στοιχεία τιμής έναντι κερδών των εισηγμένων εταιρειών του κλάδου SM Entertainment Co., JYP Entertainment Corp. και YG Entertainment Inc.

    Τα έσοδα της Big Hit υπερδιπλασιάστηκαν στα 214 δισεκατομμύρια γουόν (187 εκατομμύρια δολάρια) το 2018, σύμφωνα με τα κανονιστικά έγγραφα.

    Ο Bang και η Big Hit αρνήθηκαν να σχολιάσουν αυτό το δημοσίευμα.

    «Είμαι χαρούμενος, αλλά ταυτόχρονα μου φαίνεται σουρεαλιστικό», είπε ο Bang για την επιτυχία του σε μια σπάνια συνέντευξή του το 2017 με το Bloomberg.

    Τραγουδοποιός και οπαδός της αμερικανικής hip-hop, ο Bang μπήκε στη μουσική βιομηχανία στα 20 του χρόνια και δημιούργησε μια σειρά από επιτυχίες για την JYP Entertainment, βοηθώντας να μπουν τα θεμέλια για την κουλτούρα των ειδώλων της K-Pop. Αν και το προσωνύμιο «Hitman» προήλθε από το οικογενειακό του όνομα, ο Bang απέκτησε φήμη ως παραγωγός επιτυχιών και ξεκίνησε την Big Hit το 2005.

    Νintendo Tennis

    Αρχικά δυσκολεύτηκε και η εταιρεία έφτασε κοντά στην πτώχευση στα πρώτα της χρόνια. Οι δουλειές ήταν μερικές φορές τόσο σπάνιες, που οι καλλιτέχνες περνούσαν από το γραφείο μόνο για να παίξουν αγώνες τένις στο Nintendo Wii της Big Hit, είχε πει στη συνέντευξη.

    Αν και οι BTS παρέμεναν προστατευμένοι από ένα σκάνδαλο σεξ και διαφθοράς που συγκλόνισε τον κόσμο της K-Pop τον περασμένο μήνα, η μπάντα είχε τη δική της αμφιλεγόμενη στιγμή στα τέλη του 2018, όταν ένα T-shirt που φορούσε ένα μέλος της πυροδότησε οργή στην Ιαπωνία.

    Καθώς η δημοτικότητα του συγκροτήματος αυξανόταν, εταιρείες από την Coca-Cola μέχρι την Puma και τη Hyundai Motor υπέγραψαν τα αστέρια ως πρεσβευτές της μάρκας τους. Εκτός από τα προϊόντα της Big Hit όπως παιχνίδια, μαξιλάρια και πιτζάμες με χαρακτήρες που δημιουργήθηκαν από τους BTS, υπάρχει ακόμη και μια σειρά από κούκλες Barbie.

    Ο ίδιος ο Bang είναι μία προσωπικότητα χαμηλών τόνων, που αποφεύγει τις επιδεικτικές εκδηλώσεις πλούτου που συχνά συναντά κανείς στην K-Pop. Αν και ήταν γνωστός ως λάτρης του γκουρμέ φαγητού, έτρωγε ένα μπολ με σούπα των 3 δολαρίων που είχε αγοράσει από ένα κατάστημα κατά τη διάρκεια της συνέντευξης του 2017. Όταν εμφανίστηκε ως μέντορας σε τηλεοπτική εκπομπή τύπου Idol, τα έψαλε αυστηρά στους διαγωνιζόμενους επειδή δεν προσπαθούσαν αρκετά.

    Η μανία των BTS σαρώνει τώρα τις ΗΠΑ, με την μπάντα να κάνει το ντεμπούτο της στο Saturday Night Live αυτό το Σαββατοκύριακο και την 1η Μαΐου να εμφανίζονται στα Billboard Music Awards στο Λας Βέγκας. Επίσης, θα κυκλοφορήσουν ένα νέο άλμπουμ αργότερα αυτή την εβδομάδα.

    Το 2017, ο Bang ρωτήθηκε αν η Big Hit θα έβγαζε τόσα χρήματα με τους BTS όσα καλλιτέχνες όπως η Taylor Swift και η Beyonce.

    «Ναι», είπε. «Μόνο αν κάνω τις σωστές κινήσεις».

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:   Η Uber ετοιμάζεται για το χρηματιστήριο! Αυτό είναι το αστρονομικό ποσό που θα ζητήσει από τους επενδυτές

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:   Facebook: Ξεκίνησε η διορθωτική αλλαγή των όρων για την προστασία των χρηστών

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Επιδημία ιλαράς στην Νέα Υόρκη – Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης το «Μεγάλο Μήλο»



    ΣΧΟΛΙΑ