bloomberg
Sponsored by

Bloomberg

Κι όμως θα υπάρχει πτυχίο για αυτούς που θέλουν να γίνουν Influencers!

  • Bloomberg


Όλα αυτοί που θέλουν να γίνουν η επόμενη Chiara Ferragni στην Ιταλία θα έχουν τώρα μια σχολή για να βελτιώσουν τις δεξιότητες «Instagramming», που την έκαναν μια από τις κορυφαίες influencers στον κόσμο.

Το διαδικτυακό πανεπιστήμιο eCampus, το οποίο προωθείται από τον αστέρα του ποδοσφαίρου Κριστιάνο Ρονάλντο, προσφέρει ένα νέο, τριετές πρόγραμμα σπουδών για ένα πτυχίο επιρροής (infuencing) στα social media. Ο Ρόναλντο, ο οποίος περιλαμβάνεται στη νέα διαφημιστική καμπάνια του eCampus, χρηματοδοτεί επίσης 36 φοιτητικές επιχορηγήσεις στο πλαίσιο της δέσμευσής του.

 

Ο στόχος του πτυχίου είναι να «γεμίσει το τρέχον εκπαιδευτικό χάσμα» και να βοηθήσει τους φοιτητές να αποκτήσουν τις τεχνικές δεξιότητες που απαιτούνται για να επιδιώξουν μια σταδιοδρομία ως influencer, γράφει το πανεπιστήμιο της Ιταλίας στην ιστοσελίδα του. Το πτυχίο του eCampus θα προσφέρει μαθήματα στην ψυχολογία της μόδας, τη σημειωτική και τη φιλοσοφία της γλώσσας, της τηλεοπτικής ιστορίας, της διαπολιτισμικής επικοινωνίας και της τεχνολογίας των πληροφοριών, μεταξύ άλλων. Το ίδρυμα, το οποίο προσφέρει επίσης πτυχία στη Μηχανική, το Δίκαιο, τις Τέχνες και την Ψυχολογία, έχει πάνω από 30.000 φοιτητές , σύμφωνα με την ιστοσελίδα του.

Οι τάξεις των bloggers, Instagrammers και You-Tubers με αρκετούς οπαδούς για να κερδίσουν τα προς το ζην ως influencers αναπτύσσονται ραγδαία. Οι εταιρείες, τα brands και ακόμη και οι χώρες προσπαθούν όλο και περισσότερο να αξιοποιήσουν την έκθεση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης προσφέροντας στους influencers προσοδοφόρα συμβόλαια μάρκετινγκ. Η επιτυχία του The Blonde Salad της Ferragni, το πιο δημοφιλές blog μόδας στον κόσμο, έγινε ακόμη και case study στο Harvard Business School.

Η Ferragni, ίσως η πιο γνωστή Ιταλίδα influencer παγκοσμίως, μπορεί να υπερηφανεύεται για τα 17,5 εκατομμύρια ακολούθους της στο Instagram. Τον περασμένο μήνα, μια τριήμερη εκδήλωση στην Ιταλία ενός ντοκιμαντέρ για τη ζωή της είχε έσοδα περισσότερα 1,6 εκατομμύρια ευρώ και έγινε η πιο δημοφιλής ταινία ντοκιμαντέρ στη χώρα.

 

«Πολλοί άνθρωποι έχουν παρερμηνεύσει το γεγονός ότι η προσπάθεια του να είσαι influencer και να γνωρίζεις πώς να εργαστείς στο influencer μάρκετινγκ και την προσωπική επωνυμία δεν είναι το ίδιο πράγμα», δήλωσε ο Maurizio Pasquetti, επικεφαλής μάρκετινγκ στο eCampus. «Υπάρχουν συγκεκριμένες και τεχνικές γνώσεις που πρέπει να κατέχει κανείς».