• bloomberg
    Sponsored by

    Bloomberg

    Γυναίκα βρήκε πάνω από $86 εκατ. στον… τραπεζικό της λογαριασμό!

    • Bloomberg


    Μεγιστάνας παραλίγο να γίνει μία γυναίκα στη Μαλαισία, όταν ανακάλυψε ότι το τραπεζικό της υπόλοιπο είχε αυξηθεί μυστηριωδώς σε περισσότερα από 86 εκατομμύρια δολάρια. Υπήρχε όμως μία “παγίδα”…

    Όταν η Hafidzah Abdullah έλεγξε τυχαία μία μέρα τον λογαριασμό της στην Maybank – την μεγαλύτερη τράπεζα της Μαλαισίας – ανακάλυψε ότι το τραπεζικό της υπόλοιπο είχε αυξηθεί κατά μερικά…εκατομμύρια!.

    Στα τέλη του περασμένου μήνα, έδειξε ότι είχε πιστωθεί με πάνω από 404 εκατομμύρια ringgit (86,3 εκατομμύρια δολάρια).

    Σύμφωνα με το Bloomberg, το κέρδος της Hafidzah θα ήταν τεράστιο και απροσδόκητο, ειδικά σε μια χώρα όπου το μέσο νοικοκυριό χρειάζεται περίπου 22.000 δολάρια ετησίως για να ζήσει. 

    Ωστόσο, υπήρχε μία μεγάλη παγίδα: η Hafidzah δεν μπορούσε να έχει πρόσβαση στα χρήματα τον λογαριασμό της.

    Ούσα διευθύντρια και συνιδρύτρια μιας εταιρείας ανθρώπινων πόρων, στράφηκε στο LinkedIn, προκειμένου να σχολιάσει το τραγελαφικό συμβάν, μεταξύ σοβαρού και αστείου.

    “Αγαπητή Maybank”, έγραψε στις 29 Νοεμβρίου. “Εκτιμώ που κάνατε την τραπεζική μου εμπειρία αξέχαστη.”

    Συνέχισε εξηγώντας ότι οι “δυσλειτουργίες” στον λογαριασμό της είχαν γίνει ένα επαναλαμβανόμενο ζήτημα για εκείνη, “μια κωμωδία σφαλμάτων που κανείς δεν βρίσκει αστεία” και η οποία απαιτούσε είτε επισκέψεις σε ένα υποκατάστημα της Malayan Banking, είτε μεγάλη αναμονή στο τηλέφωνο για να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών.

    “Λένε ότι τα χρήματα δεν μπορούν να αγοράσουν την ευτυχία”, έγραψε, “αλλά η Maybank ξέρει πώς να αγοράζει απογοήτευση’, συνέχισε.

    Οι αντιδράσεις δεν άργησαν να έρθουν:

    “Σε αντιμετωπίζουν σαν μπάλα, σε κλωτσάνε εδώ κι εκεί”, έγραψε ένας χρήστης.

    “Αναρωτιέμαι τι συμβαίνει με τις τράπεζες στη Μαλαισία”, σχολίασε ένας άλλος.

    Μετά από αυτό, αφού παρακολούθησε αυτό το “κύμα” συμπαράστασης στην “άτυχη” γυναίκα, ο επικεφαλής της ομάδας διαχείρισης εμπειρίας πελατών της τράπεζας, Shaikh Munir Ahmad, προσφέρθηκε να βοηθήσει.

    Σε ένα σχόλιο στην πλατφόρμα των μέσων ενημέρωσης, είπε ότι έχει επικοινωνήσει με τη Hafidzah και τώρα μπορεί να έχει πρόσβαση στον λογαριασμό της.

    Παράλληλα, η Maybank επεσήμανε σήμερα ότι το θέμα, το οποίο αναφέρθηκε για πρώτη φορά από τους New Straits Times, έχει επιλυθεί.

    “Δεν υπήρξε θέμα σε όλο το σύστημα, ενώ ο λογαριασμός πελάτη δεν παραβιάστηκε”, δήλωσε εκπρόσωπος της τράπεζας.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η Maybank με έδρα την Κουάλα Λουμπούρ, είναι η τέταρτη μεγαλύτερη τράπεζα της Νοτιοανατολικής Ασίας σε ενεργητικό.

    Διαβάστε επίσης:

    «Πειρατής» ο Παύλος Γλύξμπουργκ – Φωτογραφήθηκε με κάλυμμα στο μάτι

    Θεσσαλονίκη: Κάθειρξη 16,5 ετών στον οδηγό για τη θανατηφόρα παράσυρση της Έμμας

    Βασιλιάς Κάρολος: Φόρεσε γραβάτα με την ελληνική σημαία σε συνάντηση με τον Σούνακ



    ΣΧΟΛΙΑ