bloomberg
Sponsored by

Bloomberg

Estee Lauder: Πληρώνει 1 δισ. δολάρια για να αποκτήσει πλειοψηφική συμμετοχή στην Deciem

  • Bloomberg

Nicola Kilner, CEO Deciem


Η Estee Lauder, συμφώνησε να πληρώσει 1 δισ. δολάρια για να αυξήσει το ποσοστό της στην καναδική εταιρεία δερμοκαλλυντικών Deciem.

Ο αμερικανικός κολοσσός αποτιμά την Deciem στα 2,2 δισ. δολάρια και θα αυξήσει τη συμμετοχή της σε αυτή στο 76% από 29% που κατέχει, ενώ η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο δεύτερο τρίμηνο που λήγει στις 30 Ιουνίου 2021.

Στόχος είναι η πλήρης εξαγοράς της καναδικής εταιρείας μετά από τρία χρόνια.

Οι πωλήσεις της Deciem ανήλθαν στα 460 εκατ. δολάρια το οικονομικό έτος που έληξε στις 31 Ιανουαρίου, αναφέρει η Estee Lauder, περιγράφοντας την εταιρεία ως «καταλύτη της βιομηχανίας με προσέγγιση που εστιάζει στον καταναλωτή».

Ο Brandon Truaxe, ο οποίος πέθανε πριν από δύο χρόνια σε ηλικία 40 ετών, ίδρυσε την Deciem το 2013. Η εταιρεία με έδρα το Τορόντο απέκτησε φανατικούς οπαδούς, συμπεριλαμβανομένης της Kim Kardashian, μετά την κυκλοφορία της σειράς προϊόντων The Ordinary, με γνωστά συστατικά και τιμή κάτω των 10 δολαρίων. Η Estee Lauder επένδυσε άγνωστο ποσό στην εταιρεία το 2016.

Λίγους μήνες πριν πεθάνει, ο Truaxe είπε στο προσωπικό ότι επρόκειτο να κλείσει την Deciem μέχρι νεοτέρας, επικαλούμενος «σημαντική εγκληματική δραστηριότητα» από υπαλλήλους. Η Estee Lauder προσέφυγε στην δικαιοσύνη κατά του Truaxe και ένας δικαστής του Οντάριο τον απομάκρυνε από τη θέση του CEO και το ΔΣ της εταιρείας.

Ωστόσο, η ανακοίνωση της εταιρείας με αφορμή τη νέα συμφωνία με την Estee Lauder έγινε σε εντελώς διαφορετικό κλίμα. «O Brandon ονειρευόταν η Estee Lauder να αποτελέσει το παντοτινό σπίτι της Deciem και είμαστε πραγματικά ευγνώμονες που πετυχαίνουμε το όραμά του σήμερα», δήλωσε η συνιδρύτρια της εταιρείας και σημερινής CEO, Nicola Kilner.

Τα προϊόντα φροντίδα του δέρματος συνεχίζουν να αποτελούν κινητήριο μοχλό για την ανάπτυξη της Estee Lauder καθώς οι πωλήσεις μακιγιάζ συρρικνώνονται, αντιπροσωπεύοντας το 58% των εσόδων της εταιρείας το τελευταίο τρίμηνο.

Οι καταναλωτές έχουν στραφεί σε προϊόντα περιποίησης όπως η ενυδατική κρέμα και οι οροί, καθώς λόγω της παραμονής του στα σπίτια εν μέσω της πανδημίας, η ανάγκη για make up και κραγιόν είναι ελάχιστη.

Estée Lauder: Η συναρπαστική ιστορία ενός brand αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων

Estee Lauder: Οι αλλαγές και οι νέες κινήσεις της εταιρείας με φόντο την κριτική περί ρατσισμού

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση


ΣΧΟΛΙΑ