Η εξωτερική εμφάνιση του Id3 GTX διαφέρει: Στο εμπρός μέρος η εντυπωσιακή γρίλια led προσδίδει ταυτότητα, ενώ οι λεπτές φωτεινές γραμμές στο περίβλημα των φαναριών προσθέτουν στοιχεία μοντέρνας αισθητικής.
Ο προφυλακτήρας διαθέτει ένα δικτυωτό πλαίσιο στο κάτω μέρος και δύο εισαγωγές αέρα στα άκρα οι οποίες κατευθύνουν την ροή του αέρα προς τα ελαστικά.
Το GTX είναι ψηλό με μεγάλους θόλους και τροχούς 20″, οι ζάντες αλουμινίου δίνουν αίσθηση κίνησης ενώ οι εξωτερικοί καθρέπτες σε μαύρο χρώμα δημιουργούν αίσθηση υπεροχής.
Τα σκούρα θερμομονωτικά κρύσταλλα στα πίσω πλευρικά παράθυρα και στο πίσω παρμπρίζ, δίνουν μια διάσταση ενώ μαύρη είναι και η οροφή η οποία καταλήγει σε μια μεγάλη αλλά διακριτική αεροτομή.
Το μαύρο χρώμα προεκτείνεται στο πίσω μέρος μέχρι και την πόρτα του χώρου αποσκευών κάνοντας ωραία αντίθεση με μπορντό του αυτοκινήτου δοκιμής μας. Εντυπωσιακά led φώτα και στο πίσω μέρος προσθέτουν στοιχεία εκλεπτυσμένης αισθητικής.
Μεγάλες πόρτες με φωτισμό στην λαβή αλλά και κάτω από τους καθρέπτες καθιστούν την πρόσβαση εύκολη. Σπορ πινελιές στο εσωτερικό με κόκκινη απόχρωση στις ραφές των επενδύσεων και σε λεπτομέρειες του διάκοσμου. Στάνταρ μπάκετ καθίσματα με καλή στήριξη, επενδυμένα με σουέτ δέρμα.
Σύρονται αυτόματα με το άνοιγμα της πόρτας ώστε να υποδεχτούν οδηγό και συνοδηγό και επανέρχονται κατά το κλείσιμο της πόρτας στην τελευταία τους ρύθμιση. Διαθέτουν μνήμες και όλες οι ρυθμίσεις γίνονται ηλεκτρικά, είναι θερμαινόμενα, ενώ υπάρχει και μασάζ. Πολυλειτουργικό τιμόνι με μερικά από τα κουμπιά να είναι αφής για τα οποία χρειάζεται λίγος χρόνος εξοικείωσης.
Πίσω του μια μικρή οθόνη 5,3″ για τον πίνακα οργάνων η οποία διαθέτει όλες τις απαραίτητες ενδείξεις με εντυπωσιακά γραφικά απεικόνισης των πεζών ή των άλλων οχημάτων που μας περιβάλλουν.
Αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι τόσο ανάμεσα στα καθίσματα, όσο στις πόρτες και στο ντουλαπάκι εμπρός από την θέση του συνοδηγού. Ποτηροθήκες, ασύρματη φόρτιση κινητού, 2 θύρες usb εμπρός και 2 στα πίσω καθίσματα.
Ο χώρος στα πίσω καθίσματα είναι παραπάνω από αρκετός. Οθόνη 12″ για το σύστημα ψυχαγωγίας και όλες τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου.
Ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple car play & Android auto για την εύκολη αξιοποίηση των εφαρμογών του κινητού μας. Ο περιστροφικός επιλογέας σχέσεων βρίσκεται πίσω από το τιμόνι εξοικονομώντας χώρο από την κεντρική κονσόλα.Η λειτουργεία «keyless access» σύστημα κλειδώματος / ξεκλειδώματος και εκκίνησης κινητήρα χωρίς κλειδί κάνουν ακόμη πιο ξέγνοιαστη την εμπειρία οδήγησης και είναι αυτό που μας κέρδισε σε επίπεδο εξοπλισμού.
Ηλεκτροκινητήρας νέας γενιάς APP550 με απόδοση στους 210ΚW (286 PS) και ροπή, στα 545 Nm. Μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 84kWh και πραγματική αυτονομία κοντά στα 530 km, τιμή εξαιρετική για το βάρος και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου (1.985 kg).
Κινηθήκαμε εντός πόλης, ταξιδέψαμε σε αυτοκινητόδρομο, και οδηγήσαμε σε επαρχιακούς δρόμους με μέση κατανάλωση 15,9 kWh/100 km. Εντός πόλης αποδεικνύεται πολύ χρήσιμο το «κόψιμο» του τιμονιού με κύκλο στροφής 10,2 m, καθιστώντας το πολύ ευέλικτο στην κίνηση αλλά και στο παρκάρισμα.
Από τα προφίλ οδήγησης αξιολογήσαμε και το Comfort (ομαλή επιτάχυνση και άνετη ρύθμιση στο σύστημα διεύθυνσης) και το Sport (δυνατή επιτάχυνση, ταχύτερη απόκριση του πεντάλ γκαζιού).
Στα δυνατά στοιχεία του αυτοκινήτου πέρα από τις καταιγιστικές επιδόσεις η άνετη ανάρτηση με σχεδόν μηδενικές κλίσεις και εντυπωσιακή απόσβεση χωρίς θόρυβο. Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό όχημα το οποίο είναι σχεδιασμένο ώστε να κινείται γρήγορα, άνετα και με ασφάλεια τόσο εντός αστικού ιστού, όσο και εκτός.
Οι τροχοί εφοδιάζονται με ελαστικά 215/45 R20, το χαμηλό προφίλ δεν είναι σύμμαχος στο κομμάτι της άνεσης αλλά η ακαμψία επέτρεψε στους μηχανικούς να σετάρουν την ανάρτηση με τρόπο που απορροφά τα πάντα.
Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς εναλλαγές πορείας το GTX είναι στο στοιχείο του: Γρήγορο, ακριβές και αποτελεσματικό, αφήνει πίσω του το Golf GTi χωρίς δράμα. Ατού στη συμπεριφορά του, η ιδανική κατανομή βάρους στους δυο άξονες αλλά και η ακαμψία του πλαισίου. Υπό αντικοινωνική πίεση και σε ρυθμούς εκτός λογικής και νομιμότητας, το βάρος γίνεται αισθητό και η απόκριση του πεντάλ του φρένου χρειάζεται εξοικείωση καθώς υπάρχει και ανάκτηση ενέργειας.
Το ID.3 GTX είναι μια σπορ έκδοση με σημαντικά πλεονεκτήματα, όσον αφορά στην καθημερινότητα αλλά και στην σπορ οδήγηση.
Έχει εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση και οι χώροι του κερδίζουν τους υποψήφιους αγοραστές. Την ίδια στιγμή και σε φάση τέρμα γκάζι σε κάνει να ξεχνά το Golf και να καλωσορίζεις την νέα εξηλεκτρισμένη εποχή. Το GTX τα κάνει όλα πιο γρήγορα και πιο εύκολα από το Gti!
Τεχνικά χαρακτηριστικά VW ID.3 GTX
Μονός ηλεκτροκινητήρας, σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη
Χωρητικότητα μπαταρίας: 84 kWh (ιόντων λιθίου)
Ισχύς: 210kW (286PS)
Ροπή: 545 Nm
Κίνηση: Στους πίσω τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο μίας σχέσης
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.265/ 1.809 / 1.563 mm
Μεταξόνιο: 2.770 mm
Βάρος: 1.985 kg
Χώρος αποσκευών: 385 lt (1.267 lt σε διθέσια διαμόρφωση)
Επιτάχυνση 0-100km/h: 5,9sec
Τελική ταχύτητα: 180 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 15,9 kWh/100 km
Αυτονομία (εργοστασιακή/ δοκιμής): 530 km.
Εκπομπές CO2: 0
Τέλη κυκλοφορίας: 0
Τιμή: 47.900 ευρώ
VW ID3 GTX (12)
Διαβάστε επίσης:
F1 Σαουδική Αραβία: Στην Τζέντα δεν έχουν Πάσχα, έχουν αγώνα

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Απόφαση – καμπανάκι για τις τράπεζες: Το Εφετείο Αθηνών απέρριψε αγωγή διάρρηξης μεταβίβασης ακινήτων από πατέρα σε παιδιά

Γεύσεις και Μνήμες από την Άντζελα Γκερέκου, το dinner στην οικία Τσάκου-Κριθαριώτη, το party του StyleCycle στο ΕΜΣΤ, The Pop Up Project καλοκαιρινό event, «Il Giardino Segreto» στο ATRIUM
